3.843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Cecilie A
Cecilie A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Min hund er bange for alt! Min hund er bange for alt!

Det har ikke altid været sådan, det er startede her for 2 måneders tid siden, han bliver to år til sommer og er den gladestes hund i hele verden! (Synes jeg ;))

Han er bange for stole, alle lyde der er lidt højere end normalt (ikke vildt høje) alle ting der falder, eller bliver tabt, også de små ting, og så vil han ikke gå ind i det rum i de følgende timer! Han er bange for ting der står i hjemmet som altid har stået der?

Hvordan kan man træne ham til ikke at være så bange?
Vi er enormt positive i hjemmet og har en kæmpe familie, så han burde være vant til at der sker en masse omkring ham? smiley

Håber i kan hjælpe? smiley

Mvh cecilie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er bange for alt!
  • #1   29. maj 2013 Har I fået tjekket hans syn?

• Cecilie A
    Cecilie A Tilmeldt:
    maj 2013

#2   29. maj 2013 Ja vi har været til dyrlægen, han siger at der ikke er noget galt med ham smiley

• #3   29. maj 2013 Sådan er min hund også, men han har bare altid været sådan smiley Mistroisk og uden selvtillid .. Har desværre ikke nogen gode råd

• #4   29. maj 2013 Hvor mystisk. Har han været udsat for et uheld?
    Hvor han fx er blevet ramt af noget? En stol der er væltet, nogle nøgler der blev tabt eller lignende?

• #5   29. maj 2013 Benson havde en periode hvor han var bange for mange ting, specielt ting der blev tabt/væltet eller ting der bevægede sig for hurtigt imod ham, eller ting der sagde høje brag.
    Dette skete efter han lå og sov i køkkenet og min mor kom til at tabe en bradepande med en steg i, da hun ville tage den ud af ovnen. Det sagde et ordentligt brag som vækkede benson også så han en steg som "farende" han blev ikke ramt af noget. Men han fik er voldsomt chok!

Efterfølgende trænede jeg ham med at rose ham hvis han kom tilbage hvis jeg havde larmet. Og ellers gik det bare i sig selv

• #6   29. maj 2013 Jeg ville få undersøgt synet grundigt, en ekstra gang. Hvis det først er startet de sidste tp måbeder.

• #8   29. maj 2013 Hvis det er startet for et par måneder siden, uden hunden har været ude for noget, ville jeg få den tjekket grundigt. Epilepsi kan vise sig i angst.

• #9   29. maj 2013 Jeg tænker nøjagtigt det samme som Laika og epilepsi er ikke altid særlig synligt . Jeg tror ikke det skyldes alder, hvis han ellers har været en tryg hund.Så er der en anden årsag. Jeg ville holde øje med ham og hvornår han reagerer og så tage udgangspunkt i dette, når jeg kontakter dyrlæge.

• #10   29. maj 2013 Du kan evt. også kontakte en adfærdsbehandler, og få ham/hende ud og se, om det er noget h*n kan hjælpe kan.

• Cecilie A
    Cecilie A Tilmeldt:
    maj 2013

#11   29. maj 2013 Nu jeg tænker over det væltede jeg en klapbros engang da han sov - han blev ikke helt vildt bange, men var da lidt rystede!

Jeg prøver lige dyrlægen igen hvis det kan hjælpe smiley

Ellers synes jeg det lyder godt med godbidder og træning så han bliver tilpas med de meget "farlige" ting i hjemmet smiley haha

Tusind tak for hjælpen, det er rart at vide han ikke er den eneste ( ikke at jeg regnede med det)

Kommentér på:
Min hund er bange for alt!

Annonce