{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

legetøj som "godbid" {{forumTopicSubject}}

Hej trænings tosser!
Baby har jo et lidt andet drive, end jeg er vandt til, og det giver lidt udfordringer, men på den gode måde!
Jeg har efterhånden bemærket, at han er meget mere tændt på træningen, når vi har lidt voldsom leg, som belønning.

Hans race er jo tidligere brugt som jagthund(nogen steder stadig).
Baby elsker hvis jeg gider kaste hans godbidder hen ad gulvet, så han kan jagte det. Hvis jeg får hans legetøj til at bevæge sig hurtigt, og ruske i det.

Og når vi træner med legetøjet, så er han bare på!
Men han er meget tændt, og laver oversprings handlinger. som at bide i mig.

Hvordan får jeg ham til at geare lidt ned, og får givet ham noget mere selvkontrol.?

Godbidderne virker skam også, men han holder meget mere fokus, når det er legetøjet, der er belønningen.

Hvordan får i andre det til at fungere? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  legetøj som "godbid"
  • #1   9. apr 2014 For Gaia handler det om at finde den rigtige måde at lege på og at finde balancen så det er super fedt men ikke kammer over.
    Hvis jeg bare giver den fuld gas, så synes hun godt nok det er fedt, men så er det osse med risiko for blå øjne mm, og ender ud i at hun er så stresset så hun ender med at gø og tromle MIG fremfor at lege med legetøjet.
    Og så har jeg øvet en hel del at vi leger med NOGET ikke med MIG (altså at der altid er en genstand med i legen -hun synes det er fedt at tumle med mig, men kan ikke styre det)


  • #2   9. apr 2014 Hvordan leger du med hende, som belønning?
    Når Baby gør det godt, så får han sit legetøj, og der bliver rusket lidt i det.
    Det er ikke så meget, når han får legetøjer, at han bider i mig. Det er fx. hvis jeg beder ham ligge i en dæk, så bider han i det, der lige er tæt på.

    Skal jeg vente med at give ham belønningen, til han slapper mere af?


  • #3   9. apr 2014 Doggy zen, prøv at søg lidt på det.

  • #4   9. apr 2014 Ej tusind tak Casper! Tror lige det er sådan noget jeg leder efter smiley Læser lige lidt på det!

  • #5   10. apr 2014 Ok, jeg troede det var selve legen der gav problemer. Hvis det er fordi han ikke kan vente er jeg helt enig, så kan doggie- Zen / afstandsbellønning være super at arbejde med... Det kan det i øvrigt osse selvom man ingen problemer har. Jeg bruger det en del til reiki og osse i nogen grad til gaia.

Kommentér på:
legetøj som "godbid"

Annonce