502 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Lydighed og agility Lydighed og agility
Jeg vil rigtig gerne starte agility med min hund, hun elsker nå vi laver ligene ting hjemme bare mig og hende.
Min udfordring er at få hendes opmærksomhed nå der er en masse andre glade hunde, er det noget man skal træne inden man starter til agility vil i mene? Eller skal man bare gøre sit bedste, starte også håbe på det hjælper hen af vejen?
Kunne rigtig godt tænke mig nogen gode råd
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 117
Jeg startede selv med lydighed, men mange andre på begynder holdet havde ikke gjort det, og for at være helt ærligt er der altså ikke noget mere træls end at skulle sidde og vente på, at vedkommende på banen for kaldt sin hund til sig, fordi den liiige skulle tage sig en sejrs-runde eller besluttede at duerne/haren eller andet var mere spændende.
Samtidig kan du godt forvente, at ikke alle hunde til agility bryder sig om at en anden hund kommer farende lige over i hovedet på dem, når de sidder pænt i snor og venter. Det giver en masse unødig uro.
Så lydighed først!
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 485
feb 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 6
Men det nok en meget god ide at tage det igen ja
For det netop det at det ikke er særlig fedt og stå med en hund som bare genere de andre deltager
feb 2012
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 117
feb 2012
Tak få det
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.040
Men lydighed er altid godt at starte med
feb 2012
Men har besluttet jeg tager en sæson med lydighed først
feb 2012
Kan håndtere min hund super fint få både højre og venstre side, kan kalde hende til mig selvom hun er i den anden ende af en mark bare ved at pifte.
Hun er 2 år og super opdragend, det bare lige det med at man ikke gider komme eller holder fokus nå der er en masse andre hunde om jeg så har små pølsestykker som godbidder. Men andre gange kommer hun uden nogen som helst problemer
Lydighed og agility