583 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hund i løbegård hund i løbegård

For at få de fleste facts med så er sagen at min hund Sasha normalt aldrig har haft problemer med at være alene hjemme, men efter vi er flyttet i nyt hus, splitter hun simpelthen både døre og gulve af, til huset er der dog bygget en helt lukket hundegård med tag over, og vi har anskaffet en dejligt stort hundehus til og sætte derind, så mit spørgsmål går ud på, hvordan gør jeg det bedste for hende så hun gerne vil være der ude? smiley

det jo selvfølgelig ikke meningen hun skal være derude hele døgnet, kun når vi på arbejde smiley

Sasha er 3 år gammel smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund i løbegård
  • #1   9. mar 2015 Selvom det er en hundegård skal der laves alene hjemme trænning så du ikke ricikere hunden står og bjæffer hele dagen

• #2   9. mar 2015 Du skal jo stadig træne hende i at være alene hjemme - bare fordi hun ikke har mulighed for at splitte noget ad, så betyder det jo ikke at problemerne er væk. SÅ for at gøre det mest behageligt for hende ville jeg starte forfra med at øve alene-hjemme smiley

• #3   9. mar 2015 Jeg fodrer i hundegården, giver ben i hundegården og hygger der ude, brug t shirt eller lign som du har brugt, i hundehuset og spred godbidder, fx råt hakket kyllingekød ud i hundegården;) sørg for at alt det gode gives i hundegård ikke andre steder og sørg for at der er masser af tidsfordriv, fx papkasser med godbidder m.m

• #4   9. mar 2015 Jeg ville gøre som Bodil D foreslår.
    Sæt dig derude sammen med hunden, hyg, spis og vis hunden at der er fantastisk.
    Derefter skal der trænes alenehjemme helt fra bunden.

Sørg altid for at hunden er fodret, luftet og mentalt stimuleret, inden du lukker den i hundegård. Understimulering er roden til alt ondt.

Kommentér på:
hund i løbegård

Annonce