{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en lille cockér spaniel dame på 10 måneder. Da hun var mindre brugte jeg rigtig meget tid på at træne at være alene hjemme, og hun blev så dygtig!! Hun er maks alene hjemme 6 timer på en dag, og så er hun også meget længe alene, typisk er hun alene imellem 2-4 timer om dagen. Jeg går altid en god lang tur med hende inden hun skal være alene, og sørger for at hun ikke blot får motion, men også bruger næsen og hovedet når vi er på gåtur, bla. Ved træning af dæk, bliv og find mig.
Hendes mad får hun k en aktiverings bold så hun har noget at lave imens vi er væk..

Men problemet er, at hun simpelthen piller tapetet af væggene smiley jeg har prøvet med gå væk hund, men dette virker ikke. Syntes selv efterhånden at jeg har prøvet mange ting, men lige lidt hjælper det smiley

Håber på nogle godt tricks eller råd imod alene hjemme problemer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme
  • #2   29. mar 2015 Tak for svar, må prøve med tigerbalsam smiley men er lidt påpasselig med de der rå ben, da hun som bare 4 mdr gammel var rigtig syg med slem maveinfektion og kastede rigtig meget op og fik 2 forskellige slags penicillin og skåne kost, og har hørt at rå okseben er hårde for deres maver?

• #7   29. mar 2015 Går du med hende lige inden hun skal være alene?
    For mange hunde skal lige have tid til at falde ned efter en gåtur

• #8   29. mar 2015 Lenschow hvad koster det at få dem ud?

• #9   29. mar 2015 Jeg har prøvet at gå en time før jeg skal afsted og lige inden men det er samme udfald..

• #11   29. mar 2015 Ja jeg må prøve at lave om på rutinerne og se om det hjælper, oh så må jeg træne noget mere så hun kan få brugt hovedet lidt og blive mentalt træt smiley

• #14   30. mar 2015 Det er bestemt heller ikke fordi hun har et kpe adfærds problem, men problemet har nu stået på i 2 mdr.. Og det er den første ud af 3 hvalpe jeg har haft der ødelægger så meget når hun er alene.. Men det kan godt være at det bare er hormoner og teenage tid, men hvad så når tapetet er væk, graver hun så i væggen? For mig er det altså et problem fordi jeg bor i et lejet hus, så jeg kan ikke bare lade stå til smiley jeg kan prøve at træne og aktivere anderledes og ellers søger jeg bare tips og tricks.. Evt noget der er lækkert at tygge i som hun faktisk gerne må tygge i? smiley

• #15   30. mar 2015 Jeg er selv den heldige ejer a en cocker spaniel.. cito ødelagde mærkelige ting når han var alene indtil der var en herinde der sagde; har du prøvet at give ham mindre plads..? istedet for at ha hele huset at skulle "stresse " over fik han badeværelset og så senere gangen at Være i. havde sat kamera op for at jeg ville se om han nu være mere rolig og han Lagde sig bar til at SOVE..! Så mit råd er klart. mindre rum og eller et bur (selvf. ska din hund ha lært at Være i buret inden du tager fra den ) "heldigvis" kom vi aldrig dertil hvor jeg var nød til at få ham i hans bur - selvom han ville ha elsket det for i hans verden er buret på højdepunkt med et kødben!;)

• #17   30. mar 2015 I dag kan han sagtens være i hele huset, men ja til at starte med var han på badeværelset og så senere også i gangen. .. var det bedre forklaret..?

Ja han er sku skøn og li så krop umulig som en cocker skal være:)

• #18   30. mar 2015 Min er kun i gangen netop fordi hun har svært ved at acceptere at hele huset er tomt. smiley vi har også tænkt på det med buret, men jeg er bare så ked af at lukke hende i buret længere tid af gangen. Hun sover i sit bur i soveværelset fordi at hun ellers tisser inde om morgenen hvis ikke hun er i buret, men hun er også glad nok for at sove i buret smiley

• #20   30. mar 2015 Tak lenschow smiley jeg tænker Jonas der er en årsag til at hun vælger at tage tapetet. Jeg må igang med at prøve nogle af de forslag der kommer! smiley det skal lige siges at hun har været i den face hvor hun ikke kommer når man kalder og pludselig ikke kan gå plads eller blive når man siger det, som hun ellers har været god til, men dette er kommet igen og hun er igen meget dygtig, men fortsætter med tapetet smiley det er ikke sikkert det er hendes skyld at hun gør dette, det kan også vær et vi gør noget forkert og fremprovokerer denne uønskede adfærd, og derfor ønsker jeg at løse dette en gang for alle, da hun jo ikke skulle være ked af at være alene hjemme smiley

• #21   30. mar 2015 *jo der er

• #23   30. mar 2015 Jeg tænker at du self. Ska ta fat i en adfærds terapeut hvis du mener der er behov for det..!
    dch har gratis terapeuter der kun koster kilometer penge ved udkørsel. du kan finde dem på dch hjemmeside

• #25   30. mar 2015 Winnie, hvad skal jeg sprøjte på? Har prøvet med gå væk hund og det virker ikke.. Jeg tænker at der er en årsag til at hun gør det, og den vil jeg gerne finde ud af.. smiley

• #27   31. mar 2015 Okay, jeg må se om der er noget der virker smiley

Kommentér på:
Alene hjemme

Annonce