{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

"Hvordan jeg træner" {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Tænkte at i måske kunne tænke jer at høre hvad jeg egentlig har tænkt at træne med abby og hvad jeg træner med Cato
-
-
Abby: Jeg har tænkt mig at træne Abby Til at være min Trick/agility hund, mit mål med hende er at vi skal kunne gå uden snor og kunne cykle sammen *store forventninger det ved jeg*
-
Cato: Altså idag trænede vi 8-tal over spring og slalom *Skal siges Cato ikke kunne slalom før* så gik vi en tur hvor vi øvede gå uden snor, han var så dygtig idag! Bedste træning til dato! ~Han overrasker mig hver dag!~


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Hvordan jeg træner"
  • #1   23. aug 2015 Hej Steffani smiley

    Det lyder jo alt sammen rigtig sjovt smiley en ting jeg bare gerne ville spørge om, er om du husker at der jo er en maks højde som faktisk ikke er særligt høj, som hunde må springe alt efter hvor gamle og høje de selv er smiley

    Der er alt for mange der skader deres hunde i længden ved det springen og det skal jo helst ikke ske for Cato at han får ødelagt sine led og får alt for tidlig gigt smiley


    På samme måde skal du tænke på at lille Abby ikke er lavet af racer der normalt kan følge med en cykel og jeg synes du skal sætte dig rigtig rigtig godt ind i hvor lidt der skal til før man ødelægger en hunds led i længden. Det er en fin drøm men jeg tror ikke Abby er skabt af racer der kan holde til det...tricks tror jeg så derimod hun er HELT perfekt til. smiley

    Der vil du også finde ud af at de første 1-2 år må hunde slet ikke anstrenge deres led.

    Du lyder som en rigtig sød pige og en skøn hundeejer smiley hunde elsker et aktivt liv, men nogle gange skal man lige tilrettelægge aktiviteten til den slags hund ens hund er jo smiley

    Jeg glæder mig til at følge jer smiley


  • #2   23. aug 2015 Obsternasig: Det med at cykle med Abby, tænkte først at hun skulle løbe med ved siden af, men da hun jo er en lille race (som du jo også skriver) tænkte jeg at hun skulle være i cykelkurven smiley Cato springer max. 55 cm så det er ikke særlig højt for ham

  • #3   23. aug 2015 Steffanie smiley Det lyder bare SÅ fornuftigt, både at du er forsigtig med Cato's springhøjde og sikkert også tiden i springer. Når det nu er sådan noget der er så belastende for hans krop...

    Og så at du vil lære Abby at være i cykelkurven istedet for -det tror jeg i to vil få det rigtig hyggeligt med. Du virker så glad for at arbejde med dine hunde og jeg glæder mig til at se dig og Abby i fremtiden -ikke så meget hvilke og hvor mange tricks hun lærer....men jeres samarbejde smiley

    I to skal nok få udviklet en ganske god indføling med hinanden, og det er næsten det sjoveste -at lære sin hund at kende, så man ved hvor dens styrker og svagheder er....hvad den nyder, hvad den ikke kan lide, hvor dens grænser går og hvornår i to har det allersjovest sammen smiley

    Tillykke med hende smiley


  • #4   23. aug 2015 Obsternasig: Der kommer video'er ud nogle gange så man også kan se hvordan jeg gør! og tusind tak for at have "hjulpet" mig med at tænke på hvordan hunde har det osv. med tingene!

  • #5   23. aug 2015 Det var da så lidt smiley jeg siger tusind tak for at få lov til at "tale med" så fornuftig en pige som dig. Man ved ikke alt og jeg får også råd og øjenåbnere fra alle. Og det er fint så længe tonen er god. Man kan nemlig altid lære mere

  • #8   23. aug 2015 Tak Isabelle smiley

  • #10   23. aug 2015 Det ville jeg da prøve, tak for kommentaren? smiley Isabelle

  • #12   23. aug 2015 Okay, så må jeg jo lige købe nogle af de slags;) Isabelle

  • #14   23. aug 2015 Lis A
    smiley måske skal i se om i kan overtale Rene Redzepi til at konstruere nogle godbidder? smiley


Kommentér på:
"Hvordan jeg træner"

Annonce