{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Renlighed {{forumTopicSubject}}

Hej
Har en hvalp på snart 9 uger, som nu har boet her i en uge, og har stadig ikke gjort nogle tegn på forbedring med hensyn til renlighed.
Hun tisser og alt det hun skal når hun er ude, og jeg roser hende og giver hende en godbid, men hun gør det bare stadig også indenfor smiley
Hun kommer ud hver gang hun har sovet, leget, spist og drukket.
Ud over det skal hun ud hver 2-3 time hver nat, og vækker os kl 5.30 hver morgen og vil op.
Nogle ideer ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlighed
  • #1   6. jul 2016 Træk vejret dybt og vær tålmodig... Det kommer med tiden, og måske i skal holde bedre øje/ud oftere.

  • #3   6. jul 2016 Nogle tar bare tid før de fatter budskabet. Op til 1/2 år er helt normalt. Og op til 1 år er bestemt muligt..
    Gør rent med rodalon for at tage lugten.


  • #4   6. jul 2016 9 uger,, altså tålmodighed og renlighedstræning er eneste løsning,, min hund var over 1år,, så kan man tillade sig at trække hår ud og bide negle, men ikke med en hvalp på 9 uger smiley

  • #5   6. jul 2016 Jeg vil også sige at det er meget at forvente på 1 uge
    Et halvt år er ikke unormalt, frustrerende ja, men ikke unormalt
    Hvilken race er det


  • #8   6. jul 2016 Mange tak for svar smiley
    Vi må vel bare være tålmodige. Min første hun af samme race ( shih tzu ) blev bare renlig på 2 dage, så havde regnet med at det her ikke tog så lang tid. Og det er især om natten hun har svært ved det. Hun er oppe 4 gange om natten, og vi står altså op kl 6.00 så vi forventer jo ikke at hun skal sove længe.
    Hvalpen er 9 uger om 1 dag, og om 1 dag har hun været her i en uge, men vil nu mene at 1 dag er underordnet når det kommer til mit spørgsmål smiley


  • #13   6. jul 2016 Min gamle hund var 1 år før hun var renlig. Og plus jeres hund har kun boedet ved jeg i en uge. Mine gjorde ikke inde, i den alder fordi døren stod åben og de gerne ville være ude. Og tit smuttede de om aften

  • Simon_S
    Simon_S Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 51
    #14   7. jul 2016 Vores labrador hvalp var slet ikke renlig i den alder heller, hun kunne sagtens have 2-3 uheld på en nat og det virkede til at der ingen fremskridt var, men da hun blev 11 uger gik det stærkt og som 12 uger havde hun kun 2-3 uheld på en uge.

    Pointen: hav tålmodighed, renligheden skal nok komme


Kommentér på:
Renlighed

Annonce