{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Træningsjakke/vest {{forumTopicSubject}}

Kan I anbefale en god jakke eller vest til det vejr vi går i møde? Er så træt af at få smurt mine dagligdagsjakker ind i godbiddesnask - og så er dynejakker bare heller ikke altid helt optimalt at rende rundt i smiley

Gerne til en fornuftig pris. Dem jeg umiddelbart kan finde, kostet op imod 2000,- kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træningsjakke/vest
  • #2   13. aug 2016 Hvis det bare er fordi du ikke vil have godbidssnask på din jakke, kan du vel bare putte dem i en pose eller godbidstaske ?

Men hvis det også er fordi din egen jakke ikke er så praktisk, så ville jeg bare købe en almindelig jakke, og så bare bruge den til hundelufteture. Er sikker på det er billigere. Man kan også få almindelige jakker med gode store lommer med plads til godbider, poser osv.

Jeg bruger forresten ikke selv en jakke specielt til hundeluftning, jeg bruger bare mine almindelige jakker, men jeg har så heller ikke godbider med når vi går tur smiley

• #3   13. aug 2016 Vi træner rigtig rigtig meget gå-pænt træning og tror at vi kommer til at træne det lææænge endnu. Derudover træner vi meget på mark og i skov. Må lige kigge på nogle mavetasker. Det havde jeg ikke tænkt på smiley

• #4   13. aug 2016 Ja vi træner så ikke på vores ture, men går også både ved marker, i skov osv. Men både min sommer og vinterjakke har gode store lommer, hvor der nemt kan være poser osv i.
    Jeg ville forresten vælge en jakke der nemt kan vaskes, så man ikke skal omkring renseri osv.

• #5   13. aug 2016 Prøv at kig på Hooks.dk har selv overvejet deres jakke. Har gode erfaring med deres ride ting smiley

• #6   13. aug 2016 Jeg har købt min i en ridesportsforretning, Horze - deres eget mærke og den kostede absolut under 1000 kr.

Den er både vandtæt og med dejlige store lommer. Foret kan lynes af, så det er en helårsjakke.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #7   13. aug 2016 I sommerhalvåret bruger jeg som regel min træningsvest - eventuelt over en jakke, der passer til vejret.

Når det bliver lidt koldere, sværger jeg til mine Arrak-jakker. De er rimeligt dyre, men indtil videre er det lykkedes mig at få fingre i 4 uden at betale ret meget mere end halv pris. (Jeg er stor fan af udgåede modeller og 2.-sortering.)

Med andre ord: Jeg går tur i mit "træningskostume". Dels er det rart at være nogenlunde sikker på altid at få hømhømposer-poser, godbidder, fløjte osv. med på tur, fordi de ligger samme sted hele tiden, og dels sætter jeg pris på at have god plads til alt muligt skrammel - for eksempel har jeg næsten altid ryglommen fyldt med sjove ting, som kan bruges, hvis vi lige skulle få lyst til at træne feltsøg på turen smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #9   13. aug 2016 Jeg shopper som regel på safedogshop.dk - under "Lagersalg & outlet".

De har ikke så meget på hylderne lige nu, men jeg var rigtigt heldig sidste sommer (juni/juli, så vidt jeg husker), hvor jeg fik fingre i en sort vinterjakke i str. M til 1000 kr. Det var en B-sortering, men jeg har endnu ikke fundet fejlen - bortset fra at jeg fik en anden farve, end jeg bestilte...

• #10   13. aug 2016 Jeg har en hurrta træningsvest til efteråret og en arrak vinterjakke til vinter smiley begge er der harelomme bagpå til dummys/legetøj og stor lommer som er nemme at komme til smiley

• Josefine G
    Josefine G Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #13   14. aug 2016 Jeg har en k9 eksklusiv træningsvest, som er meget behagelig, den kan man både tage ud over ens jakke, eller bare en tyk trøje. smiley
    Der er rigtig mange lommer i, hvilket er fantastisk når det er til hundetræning.
    Jeg er i hvert fald rigtig glad for den når jeg er til Agility

• #14   15. aug 2016 Jeg vil tilslutte mig koret af anbefalinger til Hurrthas træningsvest smiley Supergod træningsvest. Jeg bruger den faktisk som jakke hele sommeren smiley

• #15   15. aug 2016 Jeg har en træningsvest fra Arrak - eneste minus er at den jeg har ikke har lomme på ryggen.. Og indenunder har jeg min Warmpeace Sneaker Powerstretch jakke - med en almindelig skiundertrøje under denne, kan jeg holde varmen, selv når der er frostgrader..

Kommentér på:
Træningsjakke/vest

Annonce