Træningsjakke/vest {{forumTopicSubject}}
Kan I anbefale en god jakke eller vest til det vejr vi går i møde? Er så træt af at få smurt mine dagligdagsjakker ind i godbiddesnask - og så er dynejakker bare heller ikke altid helt optimalt at rende rundt i
Gerne til en fornuftig pris. Dem jeg umiddelbart kan finde, kostet op imod 2000,- kr
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
Men hvis det også er fordi din egen jakke ikke er så praktisk, så ville jeg bare købe en almindelig jakke, og så bare bruge den til hundelufteture. Er sikker på det er billigere. Man kan også få almindelige jakker med gode store lommer med plads til godbider, poser osv.
Jeg bruger forresten ikke selv en jakke specielt til hundeluftning, jeg bruger bare mine almindelige jakker, men jeg har så heller ikke godbider med når vi går tur
jan 2015
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 336
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
Jeg ville forresten vælge en jakke der nemt kan vaskes, så man ikke skal omkring renseri osv.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 55 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.729
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.178
Den er både vandtæt og med dejlige store lommer. Foret kan lynes af, så det er en helårsjakke.
jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
Når det bliver lidt koldere, sværger jeg til mine Arrak-jakker. De er rimeligt dyre, men indtil videre er det lykkedes mig at få fingre i 4 uden at betale ret meget mere end halv pris. (Jeg er stor fan af udgåede modeller og 2.-sortering.)
Med andre ord: Jeg går tur i mit "træningskostume". Dels er det rart at være nogenlunde sikker på altid at få hømhømposer-poser, godbidder, fløjte osv. med på tur, fordi de ligger samme sted hele tiden, og dels sætter jeg pris på at have god plads til alt muligt skrammel - for eksempel har jeg næsten altid ryglommen fyldt med sjove ting, som kan bruges, hvis vi lige skulle få lyst til at træne feltsøg på turen
jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
De har ikke så meget på hylderne lige nu, men jeg var rigtigt heldig sidste sommer (juni/juli, så vidt jeg husker), hvor jeg fik fingre i en sort vinterjakke i str. M til 1000 kr. Det var en B-sortering, men jeg har endnu ikke fundet fejlen - bortset fra at jeg fik en anden farve, end jeg bestilte...
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.071
feb 2014
Følger: 1 Svar: 2
Der er rigtig mange lommer i, hvilket er fantastisk når det er til hundetræning.
Jeg er i hvert fald rigtig glad for den når jeg er til Agility
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.730
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.364
Træningsjakke/vest