{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Daniel A
Daniel A
Tilmeldt:
12. jan 2017
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3

Agility træning {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg skal til at i gang med noget agility træning og vil rigtig gerne træne hjemme i haven også. Jeg synes agility udstyr er meget dyrt og havde derfor tænk om jeg kunne bruge en agility stige som disse: https://apuls.dk/traeningsudstyr/agility-stige

og hvilken ville I vælge hvis det er?

tager også meget gerne imod gode råd til andet godt udstyr I har gode erfaringer med?

Mvh. Daniel


Kommentarer på:  Agility træning
  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #1   12. jan 2017 Jeg kan se de også har andet udstyr end stigen og så tænker jeg at kombinere det med en masse hjemmebyg. Hvad siger I til det?

  • #3   12. jan 2017 Meld dig til træning i en klub, så er du også mere sikker på at træningen er korrekt ift. ricikoen for skader mm.

  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #4   12. jan 2017 Tak for svar!

    Jeg er helt ny. Jeg kunne bare se den hed agility og så tænkte jeg den kunne bruges til det.

    Min tanke var bare, at man ikke behøver det dyre udstyr fra hundeshoppene. Havde også tænkt at bygge en noget op i træ.

    Har I nogle gode steder, hvor man kan finde inspiration?


  • Daniel A
    Daniel A Tilmeldt:
    jan 2017

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #6   12. jan 2017 Tak for svar. Jeg tager lige fat i en klub.

  • #7   12. jan 2017 Det er uden tvivl bedst at tage fat i en klub, der tilbyder agility.

    Der hvor jeg træner, må man først tage ud og bruge forhindringerne alene når man kommer på øvet hold (så vidt jeg husker), fordi man på det tidspunkt så har været alle forhindringer igennem og er klar over, hvordan de præcis skal bruges og hvilken sikkerhed man skal tænke på undervejs.
    (slalom må man dog altid tage ud selv-træne)

    Hvad man gør der hjemme kan vi selvfølgelig ikke styre - men det anbefales aldrig at gå i gang med den form for træning, uden at have gået på minimum et begynderhold først. smiley


  • #8   12. jan 2017 Den stige du linker til, er en agility stige til mennesker smiley

    Jeg vil også klart anbefale en klub at træne i, så overbelaster du ikke din hund, hvis du har en dygtig træner, og indlære de forskellige forhindringer korrekt fra start af.


  • #9   12. jan 2017 som de andre skriver så gør du klogt i at finde en klub.. din hun kan virkelig få dårlige oplevelser hvis du som fører ikke ved hvad du går ind til..;)



Kommentér på:
Agility træning

Annonce