{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Vores samojede hvalp Kiwi har store problemer med at være alene, mest når vi skal ud af døren. Hun er 9 måneder.

Jeg arbejder i butik som lukkevagt og har derfor kun få dagsvagter, så hun er ikke alene som mange andre fra 7-16.

fra start af trænede vi med hende hvor vi bare gik ud til postkassen mens hun var alene, efter et par gange udvidede vi længden af turen så hun vente sig til det lige så stille. Det gik også fint, hun var selvfølgelig ikke glad for at vi gik men hun sad bare og ventede.

Siden da er det blevet værre og værre, nu gør hun uafbrudt så snart jeg begynder at gøre klar til at smutte, og hun vil slet ikke snakke hvis jeg prøver at berolige hende. Jeg plejer at tage en håndfuld godbidder som jeg smider ind i stuen så jeg kan gå ud af døren uden hun smutter med ud. Så snart de er spist fortsætter hun med at gå og hopper op af vores dør.

Når hun stopper med at gø går hun bare lidt rundt og prøver at sove, så hun bider ikke i ting.

Jeg synes det er så synd for hende at hun skal blive så ked af det hver gang. Derudover er det virkelig belastende at høre på hende gø når jeg prøver at huske alle mine ting.
Jeg starter forhåbentlig snart i skole så hun kommer til at være mere alene, så det vil virkelig være rart hvis vi kunne få nogle råd til at få hende mere rolig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme
  • #1   29. maj 2018 Du fik da mange gode råd i din forrige tråd, om samme emne?

  • #2   29. maj 2018 Hvordan aktiveres hun? Generelt i løbet af dagen, men også op til at du skal gå?

  • #3   29. maj 2018 Sidste var ikke noget med alene hjemme.
    Problemet er ikke at hun skal aktiveres med noget, men hvordan vi kan få hende til at være tryg ved at være alene.


    Hvorfan hun bliver altiveret kommer meget an på hvornår vi skal afsted, er det tidligt om morgenen får hun morgenmad på græsplænen som hun gør alle andre dage.

    I dag hvor jeg først skulle afsted over middag har hun fået morgenmad udenfor, vi har leget og øvet træning i løbet af dagen


  • #6   29. maj 2018 Ja problemet er når vi går. Vi kan på kamera se at hun normalt sover når der er gået noget tid, men hvor længe hun gør efter vi er gået ved vi ikke

Kommentér på:
Alene hjemme

Annonce