{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Alene hjemme træning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål som jeg ikke har kunne finde et svar på over internettet.

Jeg er i gang med alene hjemme træning med min hvalp. Vi er nået op på 25 min, men var efterfølgende på ferie i 2 uger med hende hjemme hos en veninde hvor vi selvfølig ikke trænende det.

Mit spørgsmål er så om vi bare skal fortsætte hvor vi slap eller om jeg skal starte forfra? Hun har jo ikke været alene i to uger så jeg er lidt i tvivl om det bliver for meget og for pludseligt for hende.

Vh Camille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme træning
  • #1   21. jul 2018 Film hende og tjek reaktionen på fx et par minutter. Generelt er det en fordel at filme

  • #2   22. jul 2018 Hvordan skal hendes reaktion være? Har filmet hende i går og i dag - begge på 20 min. I går kikkede hun rundt i buret i en 10 min og sov resten af tiden. I dag sov hun ikke og piv et par gange.

  • #3   22. jul 2018 Hvis hun er rolig og sover så Tänker jeg det er ok. Så ville jeg bare fortsätte. Du kan jo filme så kan du se hvis du går for hurtigt frem

    Begynder at väre urolig, kalde eller bide i ting så er det for meget. Så går du tilbage og efterlader lidt kortere tid näste gang

    Behøver hun väre i bur? Man kan gøre det. Men jeg Tänker ikke det er nødvendigt


  • #5   22. jul 2018 Okay, tusind tak Lens smiley Følger dit råd!

    Hun er i bur da jeg har fået det anbefalet. Hun har en tendens til at tygge i mine sko når jeg smutter ud af døren, men gør det ikke når jeg er hjemme.


  • #7   22. jul 2018 Hun er 4 måneder og kan holde sig i 4 timer nu, men jeg vil helt klart fortrække en løsning hvor hun ikke skal være i bur. Et børnegitter lyder som en god løsning smiley

  • #8   22. jul 2018 Jeg synes også gitter er bedre. Det giver lidt mere rum

  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #9   22. jul 2018 Jeg bryder mig bestemt ikke om den trend - "nu skal hvalpe / hunde lukkes inde i et bur"

    Du kan heller ikke regne med at det er 4 timer smiley den ene gang kan det måske være 2 og næste gang 5 - skal den så ligge i sit eget tis - hvad hvis den får dårlig mave ????
    det er ikke den måde en hvalp bliver renlig på.

    Det er noget helt andet hvis buret bruges som en hule og lågen står åben.

    Ingen hvalp/hunde bryder sig om at være spærret inde - så brug nogle af de gode forslag de andre er kommet med smiley held og lykke med træningen.


  • #10   22. jul 2018 Jeg er stærkt imod dyr er i bur og ikke har mulighed for at lægge sig andre steder. Sæt et børnegitter op istedet for. Da min var hvalp havde han bryggers og køkken. Kun fordi hvis der var uheld var det nemt at gøre rent. Alle mine hunde har flyttet sig rundt efter hvor det lyster dem at sove og gør det stadig.
    Vedr. Alene træning har jeg aldrig gjort voldsomt meget i det og har aldrig haft en hund med problem med at være selv. Jeg har gået fra hvalpen som jeg naturligt vil gøre. Har aldrig taget tid i den forstand.
    Gået på toilet/bad med lukket dør. Tømme post kasse, ud med skrald. En tur op ud at handle også videre.


Kommentér på:
Alene hjemme træning

Annonce