409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mette L
Mette L
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Træningsplads Århus Træningsplads Århus

Hej alle i glade hundemennesker ??

Jeg har før været meget aktiv på trænings og konkurrencebanerne, men har været væk i 8 år (grundet min golden blev skadet og endte som sofa hund) nu har vi så adopteret en super lækker cocker spaniel som har så meget lærevilighed og arbejdsiver at han helt sikkert vil elske at vi starter til noget seriøst træning ??

Her kommer så mit spørgsmål hvilket plader i nærheden af Egå kan i anbefale til lydighed og agility ?? jeg har kun trænet på DKK pladser og på flere forskellige klikker kurser men er åben for alt ?? bare der er en positiv atmosfære.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træningsplads Århus
  • #1   22. jan 2019 Jamen, der er jo DcH Risskov, som ligger ved Egå Engsø. Og så er der den private træningsplads overfor - jeg kan desværre ikke huske hvad den hedder, men før i tiden var det meget klikkertræning de lavede.

Jeg træner selv i DcH Risskov, og er også træner på et af konkurrenceholdene. Du kan evt. kigge forbi på lørdag enten kl. 11 eller kl. 12.45 og se hvad vi laver i lydighed. Vores AG er flyttet i hal her i vinter, men ellers har vi en aktiv AG afdeling.

Og så har vi også en efterhånden ret stor rallyafdeling, hvor der udelukkende trænes positivt.

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jan 2019

#2   22. jan 2019 Tak for svar smiley jeg har kigget rigtig meget på dch Risskov og har sendt en mail angående hvilket hold vi burde melde os på.
    Jackie har nemlig aldrig gået til træning og er lidt i tvivl om vi burde tage et unghunde hold først eller kan oppe på et c hold smiley
    Og mange tak for invitationen smiley

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jan 2019

#3   22. jan 2019 Hehehha har lige opdaget at alle mine smileyer er blevet til ?? Så håber i kan se bort fra alle spørgsmålstegnene smiley

• #4   22. jan 2019 Tja, det er Sascha, min med-træner, som sidder med de nye tilmeldingerne. Hvis du kigger forbi (uden hund) lørdag lidt i 11, så kan vi lige få en snak og du kan se hvad C-holdet laver. Jeg hedder i øvrigt Anne smiley

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jan 2019

#5   22. jan 2019 Det lyder bare rigtig godt smiley mange tak Anna. Jeg glæder mig til at kigge forbi på lørdag smiley

• #6   22. jan 2019 Nu er DcH Risskov jo allerede nævnt - men jeg kan sige at den private træningsplads over for engsøen er Viv Raundorf/Happy Dogs smiley

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jan 2019

#7   22. jan 2019 Hej funke tak smiley viv er super hende har jeg gået til hvalpetræning ved for ca 13-14 år siden, hun var mit første møde med klikker træning:) men leder efter noget lidt mere konkurrence præget. Men må indrømme jeg ikke har tjekket om hun har udvidet hendes hold siden (det har hun helt sikkert)

• #8   22. jan 2019 Uh, ja nærmere om hendes hold ved jeg ikke - blot at hun har de gængse lydighed/klikker/rally/agility/NW hold. Men så kan jeg godt se, at DcH måske vil være et bedre bud.

Kommentér på:
Træningsplads Århus

Annonce