Andre der har oplevet så dårlig service i en butik Andre der har oplevet så dårlig service i en butik
Jeg handler for det meste hos den samme forhandler men nogengange prøver jeg andre hvid det lige passer med at jeg kommer forbi.
der er eller var en butik i viby og jeg havde fået et nyhedsbrev om at de flyttede til nye lokaler i nord. kørte forbi derude, men der var ingen butik. kommer hjem og kigger på deres hjemmeside og ser at der stadigvæk står den gamle add der.
en uge senere kører jeg forbi i syd efter at have været ude i bauhause, men butikken er lukket.
jeg skriver for at høre om den åbner igen eller hvad men får af vide at jeg skal kører 10 km syd for århus for at handle på en træningsplads. tænker wtf har de råt til at ligge i bilen eller hvad? end ikke et jeg beklager at vi ikke har sendt et nyhedsbrev ud med den nye add så du ikke var kørt forgæves.
da jeg brokker mig over det så skriver de bare at de er keda af at jeg oplever det som dårlig service.
er jeg helt galt på den, fordi jeg syntes da at det er mega dårlig service at opfører sig sådan og spild af min tid. skulle bare lige have luft

mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 475
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 475
Andre der har oplevet så dårlig service i en butik
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside