Store problemer og hjælp søges NU Store problemer og hjælp søges NU
Jeg har en dejlig sagtens bernards tæve på 2 år.
Jeg har lært hende alle grund tingene med og site dække pote og lig sig og putte hovedet....
Hun var en meget syg hvalp det første halve år jeg havde hende. Hun sov hele tiden og sorry udtrykket men sked blod flere gange i timen. Dyrlægen fandt aldrig ud af hvad der var galt og en dag stoppede jeg med medicinen efter et halvt år. Og så gik det væk.
Hun blev ikke trænet i den periode. Hun begyndte og gå efter fødderne på mig. Når jeg så gav komandoen nej og tog ved hende i kraven og sagde igen nej og gik videre fortsatte hun!
Hun er nu to år og altså for voldsom! Hun fælder folk så de vælter! Hun gør det også ved børn. Tager fat i fødderne og hun er ikke lille så man stryger rundt!
Irettesætter man hende, gør hun af en og bliver ved!
Et andet problem er også at hun er meget arrig før, mens og efter hendes løbe tid. Hun har lige haft angrebet min svigerfars tæve hvor jeg så lagde mig over hende og holdt hende nede! Svigerfar har en sygdom hvor han ikke må blive overophedt så han stod længere væk og kunne ikke hjælpe. I det jeg fjerner den ene hånd fra hendes kinder for og skubbe den anden hund væk bider hun ud efter den, men det er mig hun får fat i! Hun for fat i mit håndled men slipper med det samme da hun opdager det er mig hun har fat i. 1 cm dyb ned mellem sener og led. Kostede 3 ugers sygmelding og armen i slynge!
Denne tæve har hun gået medflere også mens den havde hvalpe! og aldrig været noget før!
Min svigerfar efter fire uger lukkede han fan.... hunden ind til hende igen og det resultere i at lazy igen gik amok på hende!!!!!!!
Måtte sælge min anden tæve for et år siden da blodet flød pga lazy angreb den!!!
hvordan for jeg hende til og opfører sig som en normal hund?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
Det lyde kompliceret)=;
Held og lykke!!
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.640
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 19
hvalpeplanerne er helt droppet!
jeg aktivere hende rimelig meget og vi bor på en gård så hun er ude så snart vi er hjemme....
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
Klikker træning er det eneste jeg lige kan komme i tanke om, men det bedste vil være en uddannet hundeadfærds konsulent
jan 2007
trænning for hun hver dag her hjemme.
jan 2007
jan 2007
jan 2007
Hva er pris på sådan noget?
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 33