{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Skuffet over DKK svar (langt) {{forumTopicSubject}}

Ja har en veninde der i søndages ville tilmelde sin hund til herning (den udviden internet til melding skulle løbet til d. 12) men hun kunne kun melde til lørdagens udstilling (7 November) men der skal hun noget andet og ville så meldet til søndag istedet, men der er så en fejl på DKK´s tilmeldings side så det lykkes ikke hun prøvede så igen igår morgen inden fristen udløb og det var det samme...

Hun ringer så idag for at spørge hvad der gik galt og om der så er nogle mulig heder for at tilmelde da det jo er DKK´s fejl og de må jo kunne klare at ordne fejlen og give 2 dag ekstra (passer med de 2 dage det ikke har virket)

Her bliver hun så mødt i tlf af en MEGET MEGET Sur DKK med arbejder der faktisk råber af hende og skælder hende ud og siger det er bare umuligt og hun kunne jo bare melde til d. 7 istedet for d. 8, hun siger så også det er DKK´s side der har været problemer på og flere ikke har kunne tilmelde søndag og mandag morgen.

Synes godt nok det er groft at få sådanne et svar når nu DKK gerne vil være de bedste (synes bestemt ikke de altod handler i medlemmerne fordel) det mindste man kan gør er ski at snakke pænt til sine medlemmer!

Så sider lige ved siden af min veninde da hun ringer til dem og kan sku godt forstå hun bliver ked og skuffet over at blive råbt af!

DKK´s fejl må de jo kunne gøre noget ved det!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skuffet over DKK svar (langt)
  • #2   13. okt 2009 Ikke fordi jeg synes det er i orden at tale sådan til folk der ringer, men kunne man forestille sig at tlf-damen har haft de første 50 mennesker igennem med samme problem?

    Det kunne jo nok gøre nogen lidt irriteret.



  • #3   13. okt 2009 Det er absolut ikke i orden at hun har fået så dårlig service, men jeg er desværre med på at man ikke kan forvente en udvidelse af en i forvejen udvidet frist. Der er åbent for tilmelding meget lang tid før udstillingerne og det vil jeg håbe for din veninde at hun benytter sig af en anden gang - så kan hun nemlig godt nå at få hjælp hvis systemet laver ged i den

  • #4   13. okt 2009 Jeg mener så når man har et pc- system og det ikke virker er det deres ansvar og folk kan stå i en situation hvor man bare ikke har mulighed for at tilmelde før sidste øjeblik!

    Men det var nu også mere behandlingen hun var ked af og skuffet over! Og så er det lige meget om der har været 50 eller 2 sure tilmelder igennem med samme problem kan man ikke tåle kritik burde man ikke arbejde et sted hvor man relkamere om bedste klub, eneste rigtige og så ens medlemmer bliver behandlet sådanne!

    Det suden slutte damen i tlf af med at sige hun stadig kunne tilmelde sig til dagen før og det er jo så her min veninde blev meget underlig da hun ikke kunne til dage efter!


  • #5   13. okt 2009 Ja, det er ikke en kundevenlig måde at tiltale medlemmerne på, og synes desværre til, at det er sådan, men som en anden siger, kan det være at hun har haft de føste 50 igennem før din veninde, der har haft samme problem, men selvfølgelig berettiger det hende ikke at tale på den måde. Hun kan jo smide en klage til DKK, hvis det er, eller lave et læserbrev i hunden:-)

  • #6   13. okt 2009 Jeg synes heller ikke, at det er OK at tale sådan til folk. Det er ikke første gang, at jeg hører om det. Jeg har en kollega, der havde fået at vide, at hun kunne ringe til DKK og få oplyst HD/A resultat på hendes hund (hun er ikke medlem af DKK) og havde på det tidspunkt intet kendskab til, at hun kunne gå ind på hjemmesiden og kigge selv.

    Hun fik dette ordrette svar af en medarbejder:

    "Jeg er fandme ved at brække mig over alle de hundeejer, der evig og altid ringer og skal have oplyst HD resultater"

    Tak for kaffe siger jeg bare - hun blev så rystet over behandlingen, at hun besluttede sig for ikke at melde sig ind i DKK, hvilket hun ellers have planer om.

    Så det kan man altså også komme ud for.


  • #7   13. okt 2009 Skrækkeligt. Der er det vigtigt at man får fat i vedkommendes navn så man kan klage. Det er bare slet ikke i orden det der...

  • #8   13. okt 2009 Søster McFluff:
    Det sagde jeg oså til hende, men hun sagde, at hun blev simpelthen så måløs, så hun vidste ikke, hvad hun skulle sige og hun fik selvfølgelig ikke fat i vedkommendes navn.


  • #9   13. okt 2009 Nu er det heldigvis ikke sådan man bliver mødt når man ringer til DKK, og jeg skal da ikke forsvare omtalte medarbejder, men måske havde hun bare en rigtig dårlig dag.

    I stedet for at oprette en tråd her i gruppen ville jeg da henvende mig til DKK som er de eneste, der kan gøre noget i den sag alligevel...


    / Trine


  • #10   13. okt 2009 Der mangler lige et altid (...sådan man bliver mødt når man ...)

  • #11   13. okt 2009 Jeg har aldrig fået dårlig behandling og er altid blevet mødt af venlige og imødekommende, omend lidt forjagede, medarbejdere, hos Dkk....

    Forestiller mig, som andre har nævnt at de er blevet kimet ned angående dette og at en del har ville diskutere.... Ikke at det undskylder dårlig service.

    Må dig give Polski ret: En henvendelse tol Dkk ville nok være mere hensigsmæssig og kan måske gøre, at det ikke sker igen..*S*


  • #12   13. okt 2009 Kan kun give Sunshine ret,
    Har nu været medlem af Dkk i 30 år og aldrig oplevet den form for behandling. men der er jo åbenbart nogen der altid er utilfredse med stort set alt.


  • #13   13. okt 2009 Jeg kender en veterinær sygeplejerske, der har fortalt at hun ifb med hendes arbejde har ringet til DKK, hvor hun er blevet mødt af et flabet svar, og som hun siger...undskyld mig, jeg ringer for at gøre tingene nemmere for dig, ikke for at genere.

    Så jo, det er ikke altid man får et helt så pænt svar, hvorfor skulle folk lyve om det? Men synes godt nok at det lyder vildt, hvis de har sagt som Annette skriver.....

    jeg har dog ikke selv været ude for sure svar, men har hørt om det


  • #14   13. okt 2009 Jeg har da også selv fået knap så imødekommende svar fra dem en gang jeg ringede (vil ikke komme nærmer ind på sagen da det ikke er den det handler om i denne tråd)

    Nu vil jeg så godt spørge om det så kan være rimligt at man har sagdt til min veninde at hun idag 13 kunne tilmelde sig til herning d. 7 men at hun ikke har kunne få lov til at melde til d. 8, altså sidste frist var 12 om morgenen og der virkede deres net ikke ville det ikke ha været mere logisk det var den 8 hun kunne få lov at tilmelde da det er den dag der var kluder i på nettet?

    Hun har forøvrigt sener ringet til mig om hun agter vidst så vidt jeg forstod at enten klage eller skrive et læserbrev!

    (har selv tilmeldt hund til begge dag i herning uden problemer)


  • #15   13. okt 2009 Der kan være rigtig mange grunde til at hun har fået et sådan svar og det er selvfølgelig ikke korrekt hvis svaret har været mindre pænt. Men der kan være rigtig mange ting som spiller ind. Hvis DKK medarbejderen har haft f.eks. 50 igennem, hvoraf den sidste lige før din veninde har været et rigtig gement brokkehoved med et grimt sprog (folk kan virkelig være rigtig modbydelige i en telefon), så kan det være meget svært at være sød og flink når den næste ringer om det samme problem. Det kan jo også være at din veninde ikke har lydt særlig venlig i telefonen, da hun har været irriteret over at det ikke fungerede med tilmeldingen. Og så er det svært at være sød og flink.

    Jeg må så dog sige, at hvis folk ikke kan finde ud af at tilmelde i god tid eller i hvert fald til sidste tilmeldelses-frist, jamen så er det bare ærgeligt. Jeg synes ikke at DKK behøver at udsætte fristen en eneste dag. Der er med garanti rigtig mange ting som skal ordnes i forbindelse med tilmeldingerne og så må man sg overholden tidsfristen.


  • #16   14. okt 2009 Sunshine:

    Det er muligt, at du ikke tror på det, men sådan var svaret og min kollaga var som sagt meget rystet.

    Og jeg er ret sikker på, at min kollega ikke ville sige sådan noget, hvis det ikke var sandt ;o))


  • #17   14. okt 2009 skriv om egne oplevelser - ikke noget I har hørt ...... please :-))

  • #18   14. okt 2009 Pia: Hvorfor det? nu munder det hele ligesom ud eí noget der er oplevet på 2.hånd! Og er ret lige glad med om det virker overdrevet men tro på der er noget sandt i alle situationer! Hvis du ikke kan tåle folk skrive hva de eller venner og bekendte har oplevet så lad være med at joine tråden!

  • #19   14. okt 2009 ja, det kunne jeg jo - men hvorfor kan din veninde ikke selv skrive om sin oplevelse - og hvad kommer det egentlig dig ved ?

  • #20   14. okt 2009 jeg har ½part i hunden der skulle med! Jeg sad ved siden af hende da det skete og er derfor nok lige så overrasket som hun, hun kan ikke selv skrive da hun ikke er oprettet herinde!

    Så synes da i høj grad det også har med mig og for den sags skyld ALLE andre der er blevet dårligt behandlet af DKK hva enten det er med det ene eller det andet at gøre...

    Så fint nok du kun har gode oplevelser eller ikke vil dele de dårlige, men det er en gruppe med åbent forum om DKK og det er da et emne om GOD servise hos DKK!

    Så ville da bestemt bede dig om ikke at blande dig hvis du ikke har noget mere fornuftigt om emnet end du umilbart har!

    Der er jo åbenbart flere der har oplevet dårlig behandling fra DKK´s side og det er jo ikke bedste reklame når man nu gerne vil være de bedste og synes man er de eneste der dur! Man kan jo komme til at tvivle på dem, med den servis de til tider uddeler af!

    Som min veninde sagde da hun havde snakket med dem " Det er dog ærgeligt de er de enest "rigtigt" at være hos" (hendes ord IKKE mine, selv om jeg engang imellem kan give hende ret)


  • #21   15. okt 2009 Hvis i nu gad læse hva jeg skriver længer oppe så står der faktisk hun vil sende en klage eller et læserbrev til dem! Det er ihvertfald hva hun har sagdt til mig efter episoden om det så bliver til noget kan jeg jo ikke svar på da det ligesom bliver op til hende!



  • #22   15. okt 2009 Kennel Wøkk's

    Synes det er på tide du finder en ordentlig tone og glemmer din aggesive holdning og svar til dem der vover at kritisere dine holdninger.

    Prøv at lave en tråd hvor du er positiv. er det ikke Dkk's admin. der er ubehøvlede er det de dommere de inviterer som er totalt uvidende om din race.



  • #23   15. okt 2009 Der er ingen der har skrevet noget de ikke må, men hvis folk lige vil trække vejret og tælle til 10 tror jeg måske vi kan undgå at det sker.

    Jeg håber at din venindes klage bliver taget seriøst og at hun oplever bedre behandling i fremtiden. Desværre er der ikke så meget vi kan gøre ved det her i tråden


  • #24   15. okt 2009 nu du har halvpart i hunden kan du jo også skrive en klage hvis det piner jer at I ikke kan tilmelde i tide - måske burde du dog lige trækket vejret dybt, så blodtrykket sænkes lidt -du får ikke noget ud af at hidse dig op ..........

  • #25   15. okt 2009 Jeg synnes da bare det er ærgeligt det kun er nogle få der må ytre sige når de er utilfredse men så snart jeg gør det er det galt....

    Hans erik: Dig gider jeg ikke bruge tid på... for du gør da dig selv og alt hva DKK gør og siger til guds gave til udstiller og medlemmer!!! og hvis du elles gider se de forskellige emner jeg har været med i herinde gennem tide vil du også se at stort set alt er positivt henvist mod DKK... Du nævner 2 måske 3 tråde hvor jeg og FLERE er utilfredse, så vær lige sød at lade være med at dømme mig før du ligesom tjekker din baggrundsviden!

    Søster: Takker håber jeg da også!

    Pia: nu er jeg ikke specialt ophidset kan bare ikke helt finde ud af hvorfor folk der ikke er intresseret i det egentlige emne, blander sig! Godt for dig hvis det altid er godt for dig, men det er jo ummilbart LANGT fra alle der har den holdning eller oplevelse!



  • #26   15. okt 2009 jeg må sige, at hvis din veninde har haft nogenlunde samme udtryksmåde som du bruger her i tråden, så kan jeg egentlig godt forstå at DKK medarbejderen ikke har talt særlig pænt tilbage.

  • #27   15. okt 2009 Anne: Jeg kan garenter for at hverken jeg eller hende har talt på nogle måde i den stil eller hva du end hentyder til... til nogle som helst!

Kommentér på:
Skuffet over DKK svar (langt)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce