{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

3 {{forumTopicSubject}}

er det dårligste mobil abonoment man kan få!
de ar lige lukket vores mobiler uden varsel.. og uden at sende en regning.
Og selv om vi har boet på den samme addresse i alt den tid vi har været i deres fold påstod de i telefonen at vi boede et andet sted.
man skal vente i evigheder for at komme i telefon kon´takt til dem.. og jeg kunne blive ved.
jeg er så sur på 3!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3
  • #1   9. jun 2009 Har hørt det før - hvor er det surt for jer !

  • #2   9. jun 2009 tak for medhold sakki:D
    Jeg syntes bare jeg ville advare alle mod at have 3 som abbonoment.


  • #3   9. jun 2009 hmm nej de er sku ikke de nemmeste og få fat på.. har deres internet og det virker fint nok.. men da jeg skulle ha fat på dem for at ændre noget var det bestemt ikke deres service der imponerede mig. heh
    så kan godt forstå du er gal..


  • #4   9. jun 2009 har også kun dårlige erfaringer med dem. og min nevø, var butikschef og han brokkede sig over den ringe service de skulle yde kunderne, så blev han fritstillet øjeblikkeligt, men som han sagde, han ville ikke gå og have det dårligt døgnet rundt, fordi han følte at han snød kunderne.

  • #5   9. jun 2009 syntes os 3 er noget skidt.. har aldrig dækning på mobilen, og regning er altid lige en 50 70 kr dyrre end man venter, og det kan de ikk forklare hvorfor den er.. smiley

  • #6   9. jun 2009 Jeg har lige haft 3 i røret og der var ingen ventetid samt jeg fik et super tilbud på mit abb.

    Så her er der ingen klagere smiley


  • #7   9. jun 2009 Der er sjældent problemer når der skal tegnes abbonement. men jeg har også kun dårlige erfaringer med dem. de lover guld og grønne skove til vores udenlandske medarbejdere og det holder sjældent. de sender forkerte regninger, der er ingen/dårlig dækning, man kan ikke komme igennem og det er umuligt at komme ud af.
    Jeg har aldrig selv haft dem, men da vi har flere romænere og ukrainere ansat har jeg ofte brugt timer på at snakke med 3 mobil.
    Andre selskaber jeg bestemt heller ikke kan anbefale er Telia og debitel- samme dårlige erfaringer smiley


  • #8   9. jun 2009 syntes alle dem jeg kender der har prøvet 3 er skide utilfreds så jeg vil ikke røre ved det smiler sødt gider ikke ha noget der ikke bare fungere så heller betale lidt mere jeg bruger kun tdc og har så en mobil ved telia kh sanne

  • #9   9. jun 2009 Jeg har også kun hørte utilfredse historier om 3 fra familie og venner. Jeg er hos TDC nu og det funker.

  • #10   9. jun 2009 Jeg har haft 3 i snart 3 år og jeg har ingen problemer med hverken dækning eller regninger. det er ganske simpelthen.
    Dog har vi haft lidt problemet med levering af nye mobiler når vi har bestilt dem over tlf.

    Men ellers er der aldrig problemer med 3. De ringer ovenikøbet en gang imellem og hører om jeg er tilfreds.


  • #11   9. jun 2009 Jeg har haft 3 og kom hurtigt af med det igen, da JEG også synes at det er et dårligt selskab. Og ikke synes at behandlingen er så god.
    Regningerne er høje uden forklaring på hvorfor.
    Dem jeg kender der har HAFT 3 er også skiftet så hurtigt de kunne.


  • #12   9. jun 2009 Nu bor vi et stykke fra en storby og derfor skal vi aldrig have sådan noget skidt, min søster har både deres mobil og deres trådløse net intet af det virker her og da hendes mobil gik i stykker (den gik bare ud) ville de ikke engang sende den ind de så kassen og sagde det var fordi hun havde smidt den!!!!

  • #13   9. jun 2009 jeg har telia. dem har vi også vært i skænderi med før. jeg fik ståjlet min mobil i bilen og da vi så købte en ny sagde vi at den gamle skulle lukkes.

    jaja det kunne de sagtens men først når de 6 måneder eller hvor meget det nu var, var gået.
    Da der så var gået de måneder der nu skulle og lidt mere havde de stadig ikke lukket den. Min far ringede ned til dem og spurte hvorfor de ikke havde lukket den.? det havde de simpelthen glemt men ville straks lukke den, så vi ikke skulle tænke på den mere. noget tid efter kom der endnu en regning. Min far ringede og klagede over det. Og sagde at hvis de ikke fik den lukket nu fandt vi et andet selskab.

    SÅ kunne de godt lukke den, og siden er der ikke kommet regninger på den mobil. Jeg har stadig telia.


  • #14   9. jun 2009 Vi har nu haft CBB i 4-5 år tror jeg både manden og mig og vi har aldrig haft noget som helst at klage over og min mand mener ellers at jeg nok skal klage hvis der er noget at klage over... ;o)

  • #15   9. jun 2009 Har også dårlige erfaringer med dem.. De lover og lover, men det holder aldrig en skid.. Elendig dækning, og skriver tit kun nødopkald tilladt osv osv.. Helt igennnem noget lort...

  • #16   9. jun 2009 de har lukke min telefon uden nogen form for varsel..
    De grinede af min kæreste i telefonen fordi han brokkede sig.
    jeg er så rasende.
    Vil bare af med 3 NU!


  • #17   9. jun 2009 jeg har også dårlig erfaring med 3....
    Men Telmore er for mit vedkommende blevet det bedste og billigste og vil kun have dem...


  • #18   10. jun 2009 vi var ingen gang flyttet.. lige pludseligt påstod de bare at vi boede der hvor vi boede for et år siden.. selv om alle andre regninger var sendt til vores rigtige addresse..
    De havde osse sendt telefonerne til vores nuværende adresse..


  • #19   10. jun 2009 Jeg har haft 3 i ca 3 år, og det virker - altid ... ventetiden ved telefonerne er aldrig speciel lang, og får altid svar på selv "dumme" spørgsmål ..

    Har ikke haft problemer de gange jeg har skiftet telefoner, synes i det hele taget at 3 virker...

    og betaler 99 for fri sms
    69 for at ringe fri på 3 og 99 for at ringe frit til fastnet...
    får det ikke billigere...


Kommentér på:
3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce