{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
108 visninger | Oprettet:

Skidt tilpas efter parring ? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har oplevet at deres tæve er blevet dårlig efter parring? smiley

Vi har i dag haft vores shih tzu til første parring
Alt gik super fint. De hang sammen efter 3 min og hang sammen en halv times tid.
Hun sagde ikke et kvæk undervejs men blev dog tydelig lidt stresset da de hang sammen. Fik hende dog i ro efter 5 minutters tid (blev holdt så de ikke kom til skade).

Da vi så kommer hjem (en times kørertur) virker hun lidt sløj og skidt tilpas. Ligger bare og vil ingenting og nu her nogle timer efter har hun kastet op 2 gange.
Hun vil hverken spise eller drikke og er ellers et kæmpe madøre. smiley

Jeg har tidligere haft opdrættet bulldogs og har aldrig oplevet dem blive dårlige efterfølgende. Måske højst lidt trætte, men ellers intet.

Jeg bliver da helt trist over at se hende sådan. Og også lettere nervøs.

Så tænkte jeg lige ville hører om andre har oplevet lignende? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylder op og save en stykke af 4hylder 1.000 kr.
  • Oppheng av gardiner 1.850 kr.
  • vinduespudsning 2.000 kr.
  • Brusevæg udskift 1.200 kr.
  • Opsætning og tilslutning af 3 loftlamper i betonloft. 750 kr.
  • udskiftning af køkkenvaskarmatur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skidt tilpas efter parring ?
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 149 Emner: 36 Svar: 4.850
    #1   i dag kl. 16:52 Jeg gætter - og håber - på, at hun bare er træt efter parringen. Nu er det nogle år siden, jeg opdrættede og jeg husker mest begejstret lettelse fra mine tæver, når parringsakten var overstået, men jeg mener faktisk også at huske, at en af dem engang virkede MEGET træt efter parring. Manglende madglæde indimellem er almindelig i min race, så det har jeg helt sikkert også oplevet i forbindelse med parring.
    God bedring til den vordende hundemor smiley

• #2   i dag kl. 16:56 Tak Isabelle smiley
    Håber på det bare er lidt stresset reaktion ovenpå en ny og uvant situation.

Hun har lige kastet op igen smiley
    Det er godt nok ikke rart at se hende være sådan.
    Hun ligger bare og virker skidt.

Planen er at hun skal over til ham igen i morgen, men tænker da lige vi må se an hvordan aftenen og dagen i morgen går med hende smiley

• #3   2 timer siden Kan hun ikke være stresset af oplevelsen og så evt køresyg … jeg understreger jeg ikke har forstand på det, men ville ikke udsætte hende for det allerede igen i morgen …

• #4   2 timer siden Hanne hun plejer ikke at blive kørersyg. Tværtimod elsker hun at kører bil smiley

Jeg tænker mere som du nævner noget stress over det nye der skete og så måske at hun faktisk ikke rigtig spiste og drak noget inden vi drog af sted. Det var også mest grøn galde/væske hun kastede op.

Hun er dog kvikket op nu her den sidste time. Har spist og drukket og leget lidt smiley

Problemet er at progesteron testen siger nu. For ellers ville jeg også springe over i morgen. Men tænker vi ser an hvordan hun har det i morgen og så være obs på at få mad og væske i hende inden smiley

Kommentér på:
Skidt tilpas efter parring ?

Annonce