303 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Lopper? Lopper?

Naa endnu et problem er opstaaet.. da jeg havde tiah i bad i dag for at tage billeder herindtil ser jeg at hun har et par lopper smiley men som vi alle ved kan et PAR lopper hurtigt bliver til en hel koloni..

Hun fik bayvantic 4 dage inden hun begyndte hendes loebetid men jeg har hoert man ikke maa give det mens de er draegtige, hvad goer man saa???? hvordan kommer man de ulaekre smaa kryb til livs for loppeshampoo er vel heller ikke helt optimalt er det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper?
  • #1   28. jun 2008 man kan købe noget ved dyrlægen, som de kan tåle. jeg har været udsat for det samme. jeg giver hvidløg som forebyggende, men tør ikke give min drægtige tæve det, så 2 gange har det resulteret i at hun er blevet med lopper, når hun har været drægtig.

men jeg kan altså ikke huske hvilket mærke det er.

• #2   28. jun 2008 Jeg har give tiah 2 hvidloegspiller i dag haaber da ikke hun tager skade af det, jeg troede netop at fordi det er lavet paa noget naturligt var det bedre end kemakalierne, men nu faar hun da ikke flere i hvert fald..

• #3   28. jun 2008 Nej jeg ved skam godt det ikke kan tage lopper som allerede er der saadan lige vups men jeg taenke det trods alt var bedre end intet smiley

Jeg maa koebe noget til hende ved dyrlaegen i naeste uge naar jeg alligevel skal have undersoegt om hun er draegtig smiley

• #4   28. jun 2008 hvidløg er jo giftigt ligesom andre løg. hvor meget en drægtig tæve kan tåle er jeg i tvivl om, derfor holder jeg med det

Kommentér på:
Lopper?

Annonce