783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvalpen græder ??? Hvalpen græder ???

Hej.

Jeg har en dejlig stor hvalp på 12dage. Den ta ca. 30-50gram på i døgnet.

Men nogen gange skriger den bare, og han bliver nogen gange ved i en halvtime a gangen ?

Er det normalt af, de skal skrige sådan nogen gange ?

Hun både slikker den bagi, og lægger sig frem så den kan die.
Men alligevelet græder den ?

Jeg ville høre om, nogen ved om det er normalt eller om jeg har grund til at blive bekymret ?

På forhånd mange tak til alle som skriver.

Mange kærlige hilsner fra Cemile

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpen græder ???
  • #1   8. mar 2009 du kan jo evt. ringe til en dyrlæge (;

• #3   8. mar 2009 Normalt hvis en hvalp er syg, vil moderen ikke kendes ved den- dog kan de ske i nogle tilfælde. Jeg havde en hvalp som græd og græd i mit sidste kuld og min tæve gad den ikke + at den ikke tog på... den fik jeg aflivet. Jeg ville ikke risikere at sende den ud til en familie, som så blev glade for den også i sidste ende det så vidste sig at være en alvorlig sygdom. Det ville jo være hjerteknusende...
    Men tag en snak med dyrlægen også kan du se hvad han siger. Har du tjekket den for ganespalte??
    Det kunne være grunden til at den ikke tog på evt.

• #5   8. mar 2009 Hva race er det og ved du hvor meget en hvalp på dens alder og vægt gennemsnitlig skal tage på??

• #6   8. mar 2009 Det er en stor basse, han er 12 dage og vejede i morges 950gram.

Men jeg ringer op til dyrelægen i morgen, og ta en snak.

Fordi det skær i mit hjerte når han græder. nogen gange er det kun 1 gang om dagen, andre gange 2.

1000 Tak til alle som skriver.

• #10   9. mar 2009 jeg har prøvet at have en utrivelig hvalp på godt 14 dage. han var den største i kuldet. pludselig begyndet han at trave rundt i fødekassen imens han skreg.

han var dehydreret og fik saltvandsindsprøjtninger i 4 dage. sidste dag var han så afkræftet at jeg havde regnet med at min mand kom hjem uden hvalp. men så pludselig var det ovre.

en skrigende hvalp er alttid et faresignal og bliv ikke beroliget fordi den holder op. det kan være den er blevet for svag til at skrige

tag til dyrlæge med den og få noget saltvand evt noget antibiotika alt efter hvad dyrlægen siger

Kommentér på:
Hvalpen græder ???

Annonce