Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning og rydning af bed 2.230 kr.
  • Fuge ved toilet og vaskmøbel 1.999 kr.
  • Ophængning af 6 billeder, udskiftning af toilet bræt, ophængning af tre væg reoler 1.140 kr.
  • monter aquastop 1.000 kr.
  • Ublocking a clogged drain in the Kitchen 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  temperatur inden fødslen
  • #1   25. mar 2010 Normal temperatur: Hund 38 - 39.o grader C.

fandt jeg på google

• #2   25. mar 2010 hmm det er fordi men tæve er på dag 56 idag og hendes temperatur er 37.5 og det synes jeg jo er lidt lavt efter hvad jeg kan læse mig frem. men skal lige sige at der er ikke noget igang prøvede bare at tage den for at vide hvad den normalt ville være

• #3   25. mar 2010 Tina: Husk at termometeret skal et godt stykke ind, før du kan regne med temperaturen. Tag den nogle gange om dagen fra i dag, så du kan følge med. 37,5 er lidt lavt, men det kan være din hund bare ligger lidt lavt. Ved du, om det er hendes normale temperatur?

Normalt siger man, at når temperaturen nærmer sig 37 grader, er det ved at være baby-tid :o)

• #4   25. mar 2010 nej det er jo det jeg ikke helt ved, prøvede også sidst hun var gravid at tage den men synes også at den da var lidt lav og kom aldrig til at se at den faldt inden jeg selv havde opdaget at der var veer hmm

• #5   25. mar 2010 det skulle helst ikke være ved at være baby tid de næste par dage

• #6   25. mar 2010 jeg har erfaring for at temperaturen godt kan ligge der en uges tid.

men i det hele taget er temperaturmålinger ikke så sikker et tegn som nogen gør det til.

hverken Galia eller Jowina har været nede under 37 inden de har født.

men det kan da sagtens blive fra i morgen, mine går aldrig alle 63 dage

• #8   25. mar 2010 jeg ved jeg er ikke er tvivl når hun begynder af blokke op, det var bare for at se om jeg ved at tage temperaturen kunne se hvornår hun ville gå igang

• #9   25. mar 2010 man starter i god tid, for at vide hvad der faktisk er hundens normal temp.
    Men som der bliver skrevet, så skal den pænt langt ind og så lidt over til en side, så den ikke bare måler en lort ... hehe

Så siger man at når den falder ca 1 hel grad, så bør hun føde inden for 24 timer. Jeg har ikke oplevet hunde der ikke falder - men skal ikke kunne sige at de ikke findes. Men det er en metode dyrlægerne anbefaler

• #10   25. mar 2010 tine: vores hunde stresser da ikke fordi vi tager temperatur .... godt være de ikke synes dret skulle være nødvendigt, men stess får de nu slet ikke

• #11   25. mar 2010 da mine tæver ikke følger den der temperatur, så tager jeg heller ikke temperatur flere gange om dagen, nøjes med en og har så taget fri så jeg er parat til at modtage hvalpe den dag hun synes hun skal føde istedet.

mine bryder sig heller ikke om det

• #13   25. mar 2010 det er helt normalt at temperaturen svinger i ugen op til fødslen, og den kan også komme ned i nærheden af 37 grader, også selvom fødslen ikke er i gang

• #14   26. mar 2010 det var rart at høre lykke for her til morgen er den 37.3 og der er jo ikke noget igang og det skal der jo heller ikke de næste par dage

• #15   26. mar 2010 Ja under 37 men du skal passe på ikke at stresse den ved at måle temp. for ofte nok med en gang dgl. og der er jo heller ingen tvivl når den begynder at blive urolig, så er det jo op over.

• #16   31. mar 2010 hmmm idag er hun så på dag 62 temp. siger stadig 37,3 og det ser ikke ud til at der kommer til at ske noget sådan lige med det samme hun spiser og sover men er helt rolig, jeg er ved at være spændt såå nu må hun godt snart gå igang...smiler

Kommentér på:
temperatur inden fødslen

Annonce