{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Hun vil ikke spise... {{forumTopicSubject}}

Hej ...
Vi har fået os en Golden retriever tæve for nogle mdr siden, og fik hende parret for ca 27 dage siden. Hun har ikke rigtig ville spise sit foder i nogle dage, det piner os lidt. Bekymringerne er jo der for hvis hun nu er med hvalpe, vil det påvirke hvalpene?? Ja det er ik let, for det enste hun vil spise er menneskemad... Det er vi stærkt modstander af at hun får, hun er nemlig ikke vantil det... Hvis hun får den slags mad, så har hun tyndmave bagefter... smiley Men havde talt med dyrelægen om det, og fik at vide så længe hun er frisk og drikker. Så er det ikke noget man skal være så bekymret over....
Ej det kan jeg bare ikke..... Tankerne vælter ind omkring de mulige hvalpe..... Men har fået en tid til på Fredag med at få hende scannet, for ville så gerne vide om der er hvalpe indeni hende som forsagede gravidtet´s kvalme....Man kan ikke undgå at blive lidt urolig når hun næsten ikke spiser noget ud over et par små mundfulde når man tilsætter leverpostej eller fisk eller dåsemad i hendes foder. Hun spiser ik ret meget, det er ca kun et kop/krus foder hun spiser om dagen hvis jeg er heldig.... Er dernogen som har prøvet noget lignende??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun vil ikke spise...
  • #1   14. jun 2010 Den ene af mine tæver ville heller ikke spise i den første halvdel af drægtigheden. Jeg puttede lidt lækkert på maden, som I gør. Men det blev ikke til det helt store spiseri. Hun begyndte dog at spise bedre da graviditetskvalmen var væk, og fik nogle fine hvalpe.

    Jeg kan godt forstå du bliver bekymret, der skal jo gerne være noget til hvalpene at vokse af. Men i første omgang tærer de på moderens reserver, så der går noget tid inden det går ud over hvalpene. Hun skal nok begynde at spise igen. Start evt allerede nu med hvalpefoder, så der er godt med energi i den smule i kan lokke i hende


  • #2   14. jun 2010 Anette:

    Tak for dine trøstende ord...
    Det tror jeg at jeg vil prøve, men skal nok passe ekstra på.
    Hun får tynd mave af næsten ingen ting... Vi har haft hvalpe før, men aldrig en drægtig tæve på den her måde med ingen appeltit...
    Hvor længe ca går det med at der ca er drægtigheds kvalme???


  • #3   14. jun 2010 Sådan var min Bianca også. Jeg tror det er noget hormonelt, som giver madlede i en periode.

    Held og lykke med den kommende fødsel. Håber I får nogle dejlige hvalpe.

    Skal selv på den så snart Bianca går i løb igen. Der venter en han på hende i Sverige.



  • #5   14. jun 2010 Tak for jeres råd og fortællinger... Det er lidt svært når de andre drægtigheder har været problem frie, og så kommer denne omgang med lidt problemer... Man blir en del bekymret, men vil prøve at give hende hvalpefoder. Så må jeg se hvad der så sker... Bare hun ikke får tynd mave...

  • #7   14. jun 2010 Vi har lige været igennem det samme hvor det varede en uge. Hun var ca i 3-4 uge. Jeg lavede simpelthen en rigtig god gammeldaws sovs og smurte pillerne godt ind i det og så åd hun. Prøvede først med bullion men der drak hun bare vandet og lod pillerne være. Efter en uge spiste hun atter normalt uden alt tilbehøret. Hun får desuden hvalpefoder

Kommentér på:
Hun vil ikke spise...

Annonce