{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Er det overhovedet muligt? Parring. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige opdaget at min tæve er kommet i løbetid. Min kastrerede hanhund er ret interesseret i hende, og i weekenden fortalte min kærestes datter at de hang sammen med bagenderne. Jeg tænkte ikke videre over det, hun er ikke så gammel og siger så meget! Men nu da jeg opdager hun er i løbetid, er jeg pænt nervøs!!!
Hanhunden er 1 år gammel og har været kastreret i ½ år. Kan det ske at han ikke er blevet kastreret ordenligt?
Tæven vejer 3 kg og hanhunden 8-9 kg, så jeg håber virkelig ikke at der er sket noget. Please berolig mig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det overhovedet muligt? Parring.
  • #1   14. sep 2010 Der kan ikke ske noget ved det .. smiley

Eller jo , hvis dyrlægen ikke har fjernet begge sten ville der kunne ske noget smiley

• #2   14. sep 2010 Jeg tror næppe der er sket noget... Han har nok bare nogle skjulte lyster han lige skulle have afløb for hehe...

• #3   14. sep 2010 Derfor skal han da ikke have lov at parre hende. Hun kan jo blive falsk drægtig. Så selvom man har en kastreret han, så kan de stadigvæk have lysterne også i mange år efter kastrationen. Så de bør alligevel holdes hver for sig, selvom hun ikke kan blive drægtig.

• #4   14. sep 2010 du kan jo mærke efter, om begge sten er væk - er det de, så hygger de sig bare, uden det får følger smiley

• #5   14. sep 2010 mine nabo-hunde er begge kastrater....hos den den kan jeg se svulmelegmerne tydeligt og der ville han kunne hænge sammen med en tæve, men ikke lave hvalpe

du skal ikke lade dem gå sammen imens hun er løbsk så....det er ikke sundt hverken for ham eller hende hvis de parre sig - slet ikke hvis i ikke er der til at holde tæven...hun kan finde på at gå eller rulle rundt....og så bliver både hannen og tæven beskadiget

• #6   14. sep 2010 Min brors to hunde hygger sig også...hanhunden er kastreret.....og det har aldrig giver nogle problemer af nogen slags....heller ikke falsk drægtighed...

• #7   14. sep 2010 Vores gamle himmelhund han var også kastreret og i 3,5 år hyggede han sig med vores hvide schæfer og en gang havde han gjordt det så meget at "den" ikke kunne trække sig tilbage og så sagde dyrlægen at jeg skulle putte en kold pose ærter på ishhh tænke jeg bare, men det hjalp. Der er heldigvis aldrig kommet hvalpe de 2 har bare "hygget" sig;;--))

• #8   14. sep 2010 hygget sig - tror jeg er menneskesprog

hunde hygger sig ikke ved at hænge sammen og der kan både blive livmoderbetændelse og blærebetændelse i kølvandet på parringer...og tro mig de hygger sig ikke

• #9   14. sep 2010 Hunde hygger sig ikke , det er et overlevelses instinkt!!

• #10   14. sep 2010 Stakkels tæve... så stor en han ... og iøvrigt synd til dem begge . De har ingen glæde af det .

• #11   14. sep 2010 Nej, der kan ikke ske noget ved det, altså drægtighedsmæssigt..en kastrat kan sagtens have lysten/driften til at parre, selvom indgrebet er forgået efter bogen.

Men som de andre skriver, er det ikke så smart at de render og parrer, så det ville være en god ide at skille dem ad, når hun er i løbetid...:-)

• #12   15. sep 2010 Nu skal I ikke tage min betegnelse "hygge sig" for pålydende....det er blot en oversættelse af at de parrede..... ;o)
    Er godt klar over at de ikke har den slags følelser...

• #13   15. sep 2010 Malthe afleverede jeg ved min mor igår morges, mens jeg har Misja herhjemme. Malthe skal alligevel til dyrlæge i dag, så jeg får ham lige til at mærke efter om begge sten nu også er fjernet. Bare for en sikkerhedsskyld!

Kommentér på:
Er det overhovedet muligt? Parring.

Annonce