{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

parring {{forumTopicSubject}}

hvordan finder jeg ud af hvornår min hund er mest optimal parringsklar ?

det er første gang vi skal prøve at have hvalpe så vil meget gerne høre nogle afaringer

vi har fundet os en han hund som vi har mulighed for at låne flere dage hvis det skulle blive nødvendigt.

men hvordan efter en vellykket parring ?
kunne der være mulighed for kejsersnit, hvordan finder man ud af om det kunne blive nødvendigt?

pris for de nødvendige ormekure og vacciner

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parring
  • #1   25. apr 2011 Jeg vil tage en snak med den dyrlæge du selv bruger og har tillid til. Han eller hun kan give dig en masse råd og vejledning. Og de kan stå standby hvis der skulle blive komplikationer.
    Der ud over vil jeg nok vente med at parre din tæve op indtil du har alle forberedelser klargjort.
    Regner selvfølgelig med at du har tænkt over hvorfor du gerne vil have hvalpe på din tæve og evt. kommende udgifter og om hvalpene kan afsættes?
    Hvis din hund er med tavle vil jeg kontakte din opdrætter og få dem til at stå på sidelinjen med masse af råd og vejledning

• #2   25. apr 2011 Hvis det er din engelske bulldog er det langt fra sikkert, de to hunde kan parre selv og mange engelske bulldogs ender i kejsersnit så vær forberedt på, at det kan ende galt.

Bøgerne, min hund skal have hvalpe og, hvalpe på vej
    er rigtig gode. har du dem ikke kan jeg sende dem som word dokumenter over en mail, send mig en privat besked med din mail adr. eventuelt.

• #3   25. apr 2011 Er enig med Louise Britt P :o) Mener man plejer at sige fra og med 9 dagen og til og med 12 dagen vil tæven stå for, men skal I låne hannen og det bliver hos tæven, så er det ikke sikkert hun vil og kan vist blive temmelig ond overfor ham, sådan opføre nogen tæver sig, andre er ligeglade. Jeg ville personligt ikke selv lade dem "passe det selv" max en gang dagligt ville jeg mene, ville foretrække at køre til hannen den ene gang dagligt eller hver anden dag, så han ikke bliver helt rundt på gulvet inde i pga. han kan dufte hende jo ;o)

• #5   25. apr 2011 Her har vi også bedst erfaring med, at parring foregår hos hanhunden. Ellers er der for mange indtryk, der forstyrrer hanhunden.

Kommentér på:
parring

Annonce