{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.367 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om hundens anatomi (måske drægtig) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Det er et lidt langt indlæg, men vi håber at nogle af jer kloge mennesker kan svare på spørgsmålet..
Min veninde har fået parret sin Coton de Tulear d. 26-28 september og har selvfølgelig krydset fingre for, at der var bid, da Gina en uges tid efter parring ændrede adfærd. Men ca dag 31 viste scanningen at hun var gået tom.
Gina blev dog ved med at udvise symptomer og bugen blev lidt forstørret samt patterne voksede (ingen mælk dog). Min veninde beder derfor efter nogle dage dyrlægen om Galastop, da den falske drægtighed havde varet nogle uger og det var synd for tæven. Men dyrlægen ville ikke give Galastop, for der KUNNE jo være en enkelt hvalp der var overset på scanningen smiley
I sig selv kan det jo i princippet lade sig gøre, da der ikke er målt progesteron før parring, så ægløsningen er sket senere. Så hun betragter sin lille pige i endnu en uges tid, og bliver mere og mere i tvivl om der er en hvalp i hende. I går beder hun derfor mig komme med min doptone (som jeg selv anvendte i Fridas drægtighed til at lytte hjertelyd på hvalpene). Og bum bum - i højre side finder jeg omgående en hjertelyd der buldrer afsted! Finder intet i venstre side samme sted...
Nu er mit spørgsmål så bare (for så klog er jeg ikke og vil jo ikke give hende falske forhåbninger):
Er der et puls-punkt på hunden, som jeg kan have fanget i stedet?
Jeg lægger et billede ind af hvor på Gina jeg fandt en hjertelyd/evt puls.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om hundens anatomi (måske drægtig)
Kommentér på:
Spørgsmål om hundens anatomi (måske drægtig)

Annonce