{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Når køteren sætter dagsordenen {{forumTopicSubject}}

Maika er den der sætter dagsordenen her i huset. Mener hun at det er tid til en tur i skoven, jamen så er det bare ærgerligt, for knap som du får åbnet døren sidder hun på mors sæde, og kræet hopper sgu ette velvilligt ud af bilen igen smiley Pis osse at det så bare er = at mutti ikke kan se sine ponies, da fars arbejdsplan siger at vi ikke kan nå begge dele. Så mutti og Maika bliver smækket af ved skoven, og så kører far ellers selv ud til ponies. Det er hvad man får for ikke at have kørekort, samt en yderst krævende dame.
Dette billede er taget for et par dage siden - Idag slæbte hun mig ud at gå en time i regnvejr smiley 100% bare fordi hun kunne, for normalt kan hun ikke døje regnvejr. Det må være straf for at pelse hende tidligere idag smiley

Men for ******* jeg elsker den dullevapper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når køteren sætter dagsordenen
  • #2   1. aug 2019 Haha... det er vist smag og behag om man vil lade sin hund sætte dagsordenen i den grad smiley
    Mine ved nu også godt hvad gerne vil og hvornår de gerne vil det.... men her slipper de ikke afsted med det smiley smiley smiley


  • #3   1. aug 2019 herligt smiley se hendes ansigt hahaha

  • #4   1. aug 2019 det går ### ikke her, vil man ikke komme bliver man hentet....sådan er det når man kun vejer et par kilo......det er hårdt at være hund her..... smiley

    profilbillede
  • #6   1. aug 2019 Jeg har levet med en hund i 10 år der var lige sådan, så det ligger nærmest for vane smiley Hun ville bl.a. ikke tisse i regnvejr, så når der var heldagsregn og det virkelig pressede på, stod hun og peb ved døren, men så snart hun havde fået sele og snor på og døren blev åbnet nægtede hun at gå ud, og forsøgte jeg at trække smed hun sig - og fik jeg hende så endelig med ud, stod hun bare og gloede på mig, som var hun midt i et tortur forløb - og tissede naturligvis ikke. Så ind igen, selen af, og 10 minutter senere: Ynk ynk... smiley
    Der er Maika trods alt lidt bedre. Hun går da i det mindste med ud - godt nok i bedstemor (med brækket ben) tempo. Til gengæld så holder hun (som vores gamle også) ikke kæft før hun får sin vilje - om det er fordi hun vil have ædelse, vil ud at gå, vil ud i udestuen (selvom der er 40+ grader varmt), vil lege eller bare vil have opmærksomhed. For prinsessen kan jo ikke ventes at komme til en. Nej, du skal rejse rumpetten og komme til hende smiley
    Men hvad, det er en del af charmen smiley


    profilbillede
  • #7   1. aug 2019 Har også en bandit der er meget klar omkring når hun vil noget og så skal det være NU smiley Sys det er en del af charmen.. Hun kommunikere så generelt også meget! Så tror det kommer deraf.. Var dog klart mere bestemt og ihærdig som hvalp/unghund end nu.. Som hvalp og unghund gøede hun eller kradsede mig til jeg gav mig - kunne ligeså godt bare overgive mig med det samme, det lærte jeg hurtigt!

  • #8   2. aug 2019 hun har trænet dig godt smiley og du har tydeligvis kun 1 hund LOL smiley

  • #9   4. aug 2019 Amen for helvede Maika - Nu er du satme krævende altså... smiley

    Maika: "Hvaeh....Har I ikke glemt noget?"


    profilbillede
  • #10   4. aug 2019 Maika: "Bare rolig, I behøver ikke åbne døren. Jeg kender en smutvej"

    Os: smiley


    profilbillede
  • #11   4. aug 2019 Nå, hvordan reagerer man så lige på det? Egentlig burde det jo være et stort FY, men samtidig har vi også bare kæmpet sådan for at hun skulle kunne lide at køre i bil, plus hun er ekstremt sensitiv.
    Denne gang undlod vi at skælde ud (nok mest af alt fordi vi kom til at skraldgrine, fordi det kom sådan bag på os) smiley


Kommentér på:
Når køteren sætter dagsordenen

Annonce