{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Back on track hunde seng/pude {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Overvejer at anskaffe mig en back on track hunde seng til Mille da jeg på egen krop kan mærke hvor meget det kan gi..

I den forbindelse ville jeg høre om nogle af jer har sådan en hunde seng eller evt en af puderne til jeres hunde?

Til dem af jer der har:

Bruger hunden den ofte? Ser i nogen forskel på hunden? Vælger hunden puden/sengen fra eller til mere eller mindre end andre kurve/puder? Og hvordan er kvaliteten? Er i tilfredse med det? Og er det noget i kan anbefale?

Sys det er mange penge, men hvis det er noget der virker og er rart for hunden..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Back on track hunde seng/pude
  • #1   7. aug 2019 Jeg har købt den tynde pude og tæppe.
    De vælger ikke selv tæppet til og det er træls fordi det krøller meget let.
    Puden er bedre og jeg har lagt den i som bund i en hundeseng i transportsburet i bilen.
    Jeg ville nok vælge den tykke pude hvis jeg skulle købe nyt.


  • #2   7. aug 2019 Jeg har to bandages underlag som er til heste og Manfred elsker dem. Hvis de ligger fremme er det 100 at mine vælger dem

  • #3   7. aug 2019 Er godt nok meget i tvivl om hvorvidt jeg skal købe en back on track seng/kurv eller vælge en memory foam kurv/seng til hende..

    Hvis I stod med en hund i gerne ville være ekstra god ved og passe ekstra på mht led og ja bare generelt hvad ville I så vælge? Bot kurv eller memory foam? Prisen er den samme stort set..


  • #4   7. aug 2019 Sam har memory foam hundeseng, og i laaaang tid ville han overhovedet ikke bruge den, ret surt, da den var dyr.
    Jeg endte med at lægge en stor dyne på, og nu bruger han den ligeså meget som hans andre hundesenge... Så den er svær synes jeg smiley


  • #5   7. aug 2019 Hun har en memory foam kurv i stuen hun bruger så ved at hun godt vil bruge den og hun vil også godt bruge det bot tæppe min mor har, så spørgsmålet er "bare" hvad der gir mest velvære for hunden og hvad der gir mest "passen på hundens led og krop".. Den er nemlig rigtig svær!

  • #6   7. aug 2019 Jeg købte en brugt Topmadras i memoryskum og klippede til så den passede til deres hundekurve.
    Pakkede den ind i et gammelt dynebetræk så jeg kan skifte og vaske efter behov.
    Billigt og nemt


  • #7   7. aug 2019 Smart AG smiley

Kommentér på:
Back on track hunde seng/pude

Annonce