{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Min hund ødelægger.... {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger så ødelægger min nye hund Monty alt hvad han kan komme i nærheden af.
Alt skal bare gnaves i. Og det er såå irreterende.
Han bliver 1 år her d. 28 maj så jeg har på fornemmelsen at han aldrig har lært hvad han må og ikke må.
Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får ham vænnet af med sine uvaner?
Det hjælper ik at sige føj til ham og så give ham noget som han godt må bide i. Han logrer bare med halen og begynder at slikke på min hånd.
Og kort tid efter er han i gang igen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund ødelægger....
  • #1   26. maj 2007 kedsomhed, sæt ham til at søge eller at bruge sin hjerne i en eller anden form hver gang han gnaver i noget

  • #2   26. maj 2007 maja bed i dør karmene da vi fikk hende hjem, så vi tog mad eddike og smurte på alle karmer og efter det så har hun ikke bidet i det!!

  • #3   26. maj 2007
    Aktivering aktivering og atter aktivering.

    Jeg er ikke for at smøre alt muligt på. Det løser DIT problem, ikke hundens!


  • #4   26. maj 2007 maja grjode den samme dag vi fikk hende hjem og vi boede i en fremlejet lejlighed... men det var kun en gang hun gjorde det og hun ødelegger aldrig noget...

  • #5   26. maj 2007 Okay. Jeg leger ellers utroligt meget med mine hunde. Og indtil jeg flyttede alle mine blomster var det dem som det gik ud over om natten

  • #6   26. maj 2007
    Karina, der er jo forskel på at lege og aktivere. Lege kan ofte opstresse hunden især hvis der er kaste eller ruske lege.
    Giv dem nogle gode søg gerne 40-60 min om dagen. Selvstændige problem løsninger som godbidder/fodder i paprør (som de må splitte til atomer) guffer i viskestykker med knude på. Kong. Godbid under kopper.

    Du kan også hænge en flaske eller andet op i loftet som de så skal finde ud af at vippe for at få maden ud.
    Eller tag et stort tæppe eller lagen og krøl sammen med guffer i.


  • #7   26. maj 2007 Vores labrador Kenzo har vi samme irriterende problem med. - Først vil jeg sige at du ikk kan regne med noget før han er 2 år. Aktivering er en god ting, og kan afhjælpe meget, men det er ikke altid nok. Vores træner vi hver dag, komandoøvelser, diregeringsøvelser, spor mm., men det er ik nok for den søde Kenzo. Ved det måske lyder som en nem løsning, men hvis disse råd ikke hjælper, så er der i mine øjne, kun én ting. Bur! Det lyder hårdt, men er altså afstressende for hunde og du undgår en masse sure miner overfor hunden- der jo ikke bider i alting for at irritere dig. Det skal lige siges at vores Kenzo ikke er i bur når vi er hjemme, men ofte går han derud og lægger sig, og han er blevet Meget bedre til ikke at ødelægge....

  • #8   26. maj 2007
    . ((¯`'·.¸Sascha ¸.·'´¯)) .~*TEAM Basserne* ~: Det havde jeg slet ik tænkt på. Tak for dine gode råd. Vil straks gå i gag med at lave nogle forskellige ting som kan aktivere dem.


  • #9   26. maj 2007 Dorthe P: Så sent som i går aftes sad jeg og tænkte på om jeg skulle købe et bur til ham.


  • #10   26. maj 2007 Karina- vi kan kun anbefale det. Ved godt mange er imod det, men tror det er følelserne hos menneskerne, for alle jeg kender der har bur (og det er en del) der elsker hundene det. Især hvis problemet også er når du ikk er hjemme, så er det næsten eneste løsning- en anden god "aktivitet" er, at du fodrer ham ude hvis du har mulighed for det, altså smider hans mad i græsset... krydser for han stopper med det, men husk der er håb et års tid endnu....*S*

  • #11   26. maj 2007 Trine med Baby- ja det er oz det jeg skriver, men det kan være eneste løsning. Vores blir trænet og aktiveret, trænet og aktiveret hver dag og alligevel ødelægger den søde Kenzo, nogen hunde er bare værre end andre. Og så mener jeg ikk det er så slemt med bur efter jeg har set hvor glad vores er for det- selv de andre hunde nyder at ligge i det når vi ellers er hjemme og de ku slange sig i sofaen.....:)

Kommentér på:
Min hund ødelægger....

Annonce