{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.734 visninger | Oprettet:

Min hund ødelægger legetøj..! {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg giver min hun en bamse, så ligger han og tygger i den. køber jeg en bold med snor i, er det snoren han bider i stykker. tennisbolde piller han skraldet af.. hvad kan man gøre ved dette, kan da ikke passe hunden ikke kan lege med legetøj uden at ødelægge det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund ødelægger legetøj..!
  • #1   23. feb 2011 Jeg vil også anbefale dig at købe kong, min brors hund ødelægde alt legetøjet han fik, indtil jeg købte en kong til ham, den er han helt tosset med + han har endnu ikke kunne ødelægge den smiley

  • #2   23. feb 2011 har en del af de kong ting, og dem gider han bare ikke tygge i.bamser og andre bløde ting, det er jo guf.. men rart at vide det ikke kun er min der er galt med smiley

  • #3   23. feb 2011 Bodil: arh, der er jeg overhovedet ikke enig. Min hund, har dælme stor glæde af alt sit legetøj. Han slæber rundt på sine bamser og putter med dem. Og han passer så godt på dem. Flere af dem har han haft hele sit liv.

  • #4   23. feb 2011 Jakob, nu ved jeg ikk hvilke konglegetøj du har, men hvis du har en af dem, hvor man kan putte noget guf inden i, har du så forsøgt at gøre det, så det er lidt mere spændende for din hund, og så den kan bruge lidt længere tid på at få det ud :)?
    Nej det er bestemt ikke kun din den er galt med, min brors kan ikke komme i nærheden af min egen hund legetøj, så er det ødelagt på rekordtid smiley


  • #5   23. feb 2011 Julie der må jeg nok også være enig med dig, mein hund elsker at ligge og "sutte" eller hvad hun nu gør, på en af sine bamser indtil hun falder i søvn med den i munden smiley Og hun viser selv når hun også vil have jeg deltager i leg.

  • #6   23. feb 2011 Vores gør nøjagtig det samme som du beskriver... Og det har vi bare accepteret. Tilgengæld får han kun bamser sjældent, da jeg er for nærrig til at køber dem til ham. De holder kun én dag, så har han ødelagt dem.

    Vi har derimod købt sådan nogle hårdt gummi bolde (nu har vi en lille hund), dem kan han ikke ødelægge. Dem er han rigtig glad for, og render med en i munden, når han får dem.
    Vores har ikke legetøjet liggende fremme konstant. De får det en gang imellem, og de har stor glæde af at lege med det selv. Eller med hinanden. De kan sagtens lege trækkeleg sammen.


  • #7   23. feb 2011 kan varmt anbefale Push-n-play bolden her er et link:
    http://www.bigbullies.dk/shop/hunde-aktiveringslegetoej/push-n-play-bold.aspx

    man kan også få et stort æg som bare holder til alt og en kong væltepeter pyramide hvad man kalder det de er alle 3 et hit herhjemme


  • #8   23. feb 2011 Jacob N.
    Ja det er almindeligvis hundelegetøjs triste skæbne;-D Det meste dør lynhurtigt.
    Jeg har endnu ikke fundet en bold der ikke kan punkteres i løbet af et splitsekund.
    Men hvorfor laver du ikke selv lidt legetøj til ham?
    Et gammelt viskestykke med 3-4 knuder på. En gammel sok med en bold i, en sodavandflaske med foder i, alt sammen noget du uden ærgrelse bare samler op og smider ud når det ikke kan mere.


  • #9   23. feb 2011 Det problem har mine forældre også med deres Bullterier. ahn ødelægger så også de der Kong.

    men de er begyndt at købe de der reb og så får han lov til at ødelægge dem og trække torv med de andre hunde. og så bliver den skiftet ud når den ikke er noget hver mere smiley


  • #10   23. feb 2011 Hvorfor ikke "hjælpe" hunden med at finde ud af at legetøj er noget man kan have det sjovt med, på en anden måde ?
    Fek. bruges bold i snor til at lege med inden foran dig. Du får hunden til at jage bolden ( som du jo holder i snoren ) og så fanger den bolden, og I leget lidt trækkeleg, indtil du bytter med noget andet ( en guffer).


  • J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #11   23. feb 2011 2 forslag til legetøj.
    running egg eller huckball
    Begge findes hos k9gaarden.dk, og sidstnævnte er der "bide i stykker garanti"


  • #12   23. feb 2011 Nathalie: Lige præcis. Hver gang han bliver glad, eller der sker noget, så render han hen og finder en bamse han kan vise os og rende rundt med, og han putter næsten altid med en i munden.

  • #13   23. feb 2011 Min hund elsker sit legetøj. Han kommer med det når jeg skal være med i legen. Og det er tit. Men ellers er han så nysgerrig, at bamser og andre tøjdyr skal åbnes. For han vil da se hvad der er inden i. Og når han har hevet vattet ud af tøjdyrene, ja så forventer han, at jeg putter det ind igen, så han kan hive det ud nok engang. Og det har han det vældig morsomt med

  • #14   23. feb 2011 legetøj fra Kong og West Paw er der tygge-garanti på.
    Vores kan ikke bide noget af det i stykker og de bider ellers alt i stykker!!

    (link fjernet)


  • #15   1. mar 2011 Vi har running egg til bamselamse det skulle være super holdbar..
    De store er på bud hos bigbullies
    http://www.bigbullies.dk/shop/tilbud/default.aspx


Kommentér på:
Min hund ødelægger legetøj..!

Annonce