{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

alene hjemme {{forumTopicSubject}}

sys jeg støder oftere og oftere på at folk ikke tror en hund kan være hjemme 8-9 timer selv :S
Tror i kun der er førtidspensionister og hjemmegående husmødre der har arbejde ?
Hvad tror i alle dem som er single med hund gør ?

Alene hjemme problemer bliver et større og større problem, søg Hjælp for satan!! her inde har vi et par meget kompente mennesker som har hjulpet mange hunde, og deres ejere.

De Fleste hunde sælges nemlig igen pga den slags problemer når de bliver unghunde.!
Gå ud fra din hund vil lave ballade der hjemme og forebyg det via hjælp fra kompente mennesker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme
  • #1   26. maj 2007 nej, Tror faktisk at der er problemer. men man har ikke overskud til at bruge tiden til at få dem løst.

• #2   26. maj 2007 Vi har heller aldrig haft de problemer...Har dog også altid haft 2 ....Nu hvor jeg går hjemme som førtids.... oplever jeg faktisk nogle mor dårlige hunde....Så ????

• #3   26. maj 2007 Tror i kun der er førtidspensionister og hjemmegående husmødre der har arbejde ?
    Der skulle selvfølgelig stå har hunde, hvis nogle er i tvivl

• #4   26. maj 2007 Nu hvor jeg går hjemme som førtids.... oplever jeg faktisk nogle mor dårlige hunde....Så ????

??????

• #5   26. maj 2007 Be Nice:-) R

Det er konstateret, at folk ikke har. så smiley

• #6   26. maj 2007 Ja at hundene nok har godt af at lære være alene ;o)

• #7   26. maj 2007 ...glemte et " at "

• #8   26. maj 2007 ahh. ja . mange tror ikke de kan gå fra hunden for at tage ud og spise mm. total sygt smiley

• #9   26. maj 2007 Ja, der er mange der har problemer med alene hjemme. Ofte tror jeg det sker fordi de ikke har "lært" hunden det. De regner med man bare kan tage hjemmefra flere timer når hunden er ny.
    Jeg startede selv med 2 min!!! Min hund er ikke glad for at være alene, så jeg skal ikke spile hellig, men hun accepterer det. Hun er ikke alene hver dag og ofte kune et par timer, men det sker hun er nødt til at være hjemme 8-9 timer, og det kan hun sagtens. I nødstilfælde har hun faktisk været alene 12 timer uden problemer. Jeg ved godt det er for længe, men det er også kun sket når der ikke har været andre muligheder.

• #10   26. maj 2007 Be Nice, bare af nysgerrighed.... Hvorfor har du ikke oprettet nogen hund herinde?

• #11   26. maj 2007 Et af problemerne som jeg ser det er, at folk ikke har HUNDE mere men familiemedlemmer.

I min verden skal hundene bruges på en eller anden måde. De skal ikke bare ud og læse dagens avis og så ellers se søde ud når de ligger i kurven.

Tror alt for mange laver alt for lidt med deres hunde, hvilket skaber frustrationer.

• #13   26. maj 2007 Be Nice: Er du ikke lidt dobbeltmoralsk, når du godt gider at deltage i forummet. Siden hedder Hundegalleri, fordi det er et galleri med billeder af hunde. Du kan bare skrive i profilen du ikke gider have bedømmelser.

• #14   26. maj 2007 Janie F >>>>> Du har så ret !!!! Undrer mig også meget....
    Mine hunde kommer aldrig op på stadiet, hvor børneflokken befinder sig ....

• #15   26. maj 2007 JA træning træning og atter træning! Men men der er altså oss nogle hunde som har svært ved det, og som ikke kan værer alene... Jeg vil godt bruge mig selv og mine hunde som eksempler:
    Axel havde i en periode svært ved at være alene, oss selv om det kun var en time. han har bla ædt en sofa surt men kunne jo ikke blive gal. Men ved hjælp af alene træning kom han over det!
    Men men så har vi jo fået Bella inden for døren :O) ja hun lider af seperationsangst!! og det træning som jeg har lavet har ikke hjulpet en disse... surt
    Og nu syntes Axel oss han har lov til at ødelægge når Bella nu gør det... rigtig rigtig trælst
    Og det er ikke fordi de ikke har noget at lave mens vi er væk - aktivitets ting, ben osv...
    Men nu er jeg så heldig (hvis man kan kalde det heldigt :o() at jeg går sygemeldt og faktisk er hjemme 24 timer i døgnet.
    Men ja syntes at en del ikke prøver nok på at løse deres problemer med deres hunde

• #16   26. maj 2007 Mhh Har godt nok overvejet DAP men kender ikke nogle som har prøvet. det ku godt ske at man sku prøve hvis du har haft succe :O)

• #17   26. maj 2007 Nej jeg har ikke mere ret til min mening, men Galleri betyder udstilling af billeder, og hvis man er modstander af det undrer det mig bare, man ikke finder et andet hundeforum.....
    Og du har ret dette er Marks tråd, jeg skal nok droppe det nu!!

• #18   26. maj 2007 Det er snart mange år siden jeg har haft hvalpe med det problem, så det har sikkert noget med erfaring og håndtering af hvalpen fra starten af. Min sidste hvalp Lady er alen når jeg har aftenvagt i ca. 9 timer uden problemer.
    Dvs alene er hun jo ikke for her er også 3 katte og Felix.
    Men har da prøvet før i tiden at kjomme hjem til et raseret hus.
    Tror så også at når jeg er aftenvagt, så har jeg jo altid hundene ude på ordentlige ture hver dag, for det er jo altid lyst når jeg har fri.

• #19   26. maj 2007 Vi sætter masser af tid af til at have hvalp. Vi har valgt at vi skal have fri 2 mdr mange siger at vi er tosset, men det er for at vi kan øve alene hjemme i hvalpens tempo og ikke kun bruge en weekend som nogen gør.
    Det er jo forhåbenlig mange år man skal have sin nye bedste ven og derfor synes vi det er vigtig at den får en god start medhensyn til alene hjemme osv.
    Vil lige siges at tror heller ikke alle gør deres hund mental træt inden at de forlader deres hund hvilket heller ikke hjælper på noget .

• #20   26. maj 2007
    °º•¤ Bine & de to dejlige vovser ¤•º° .
    Jeg er jo heldig at kæresten er hjemme gående ind til sep derfor valgte vi at få endnu en hund i år for vi ved jo ikke hvornår vi ellers havde fri til at få hvalp.
    Bertil som snart bliver 1 år brugte vi 2-3 mdr på at øve alt da han begyndte at være alene hjemme var han også blevet renlig og vi har aldrig haft nogen uheld mens vi har været væk.

Nu har jeg også aften arbejde og kæresten om dagen så det er jo ikke mange timer vores skal være alene hjemme.

Men synes man skal sætte masser af tid af til at få en hvalp . og ikke bare en weekend

• #21   26. maj 2007 Det kan være bedste løsning for både hund og ejer at hunden får et nyt hjem

• #22   26. maj 2007 Hvor kan man få "DAP" ..?

• #23   26. maj 2007 For en del år siden, fik vi købt en cocker...Jeg havde en som barn...No problems, så den drøm skulle " gentages"...efter et år og et erstatningskrav på 85000 kr fra et jagtselskab, fandt vi en ny familie til ham....Ja vi burde nok have undersøgt mere omkring racen og jagtinstintet, men måtte altså " kaste håndklædet i ringen"....Alle kan " kvaje sig"...

• #24   26. maj 2007 Jeg læste alt hvad jeg kunne komme i nærheden af om hunde og opdragelse og racer osv . Jeg brugte 1 år på det inden jeg købte en hvalp.

Jeg endte med en hund der splittede alt ad i de 3 minutter jeg brugte på toilettet.

Man kan ikke forberede sig på alt. Erfaring er den bedste måde at blive klogere på.

Jeg fandt et nyt hjem til hunden, hvor den nu arbejder som vagthund.... Det er bedre for både hunden og for mig

• #25   26. maj 2007 Jeg synes også det bliver et større og større problem med hunde der har alene hjemme problemer.
    Jeg har selv en hund med seperationsangst.
    Vi har altid været utrolig knyttet, og efter en lang sommerferie på 1 1/2 måned gik det helt galt.
    Jeg har op til flere gange stået med det ene ben på gaden, efter klager fra naboer over hylen.
    Jeg er udmærket godt klar over det er min skyld, men fanme nej om jeg vil af med hunden.
    Jeg søgte professionel hjælp, og jeg har ik fortrudt det et sekund.

• #26   26. maj 2007
    Jeg tror sagtens min hund ville kunne være alene i 8-9 timer!!

En anden ting er at jeg aldrig ville forlade min hund i 8-9 timer.

Med hensyn til de mange alene hjemme problemer.
    Jeg tror det har noget at gøre med at folk ikke sætter sig ind i hvilken slags aktivering netop deres hund kræver.

Kommentér på:
alene hjemme

Annonce