Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højde på schæfer
  • #1   13. nov 2019 Det er en hvid schweizisk du har, ikke?

De er jo tit noget større, end en schæfer. Men nej, ved 6 måneder, er de ikke udvokset, hverken i højde eller drøjde. De forsætter med at vokse i højden til lige over et år, og drøjden tager et par år.

Måske skal der kigges på fodringen, hvis den vokser så meget, at du tror den er færdig som 6 mdr.

• #2   13. nov 2019 Når de er 10-12 måneder er de ved at være i nærheden af deres sluthøjde...
    Der kommer måske en lille cm mere på det næste års tid.

• #3   13. nov 2019 I øvrigt er det min oplevelse at hannerne faktisk først er groet helt færdig når de er omtrent 3 år. Tæverne lidt tidligere..

• #4   13. nov 2019 Bella er jo blandet med den hvide, og når jeg ser hvor lille og fin hun var som 1 års, så kan jeg se at hun er vokset ret meget. Jeg vil tro hun er vokset nogle cm i højden, og omkring 6-8 kg.

• #6   13. nov 2019 Da min hvide han var 9 mdr havde han standard mål for en voksen han.. Da han var færdig med at vokse var han 76 cm i stang. Han var meget for stor, men nej, din han er ikke færdig. De hvide ville jeg først regne som færdige ved 2 års alderen.

Billedet :
    Her er min han ved siden af min tæve som holdt standarden. Hun var 2, han var 6 da billedet bliver taget.

profilbillede
  • #8   13. nov 2019 Kan se der er kommet et indlæg fra Julie men kan ikke læse det??

• #9   13. nov 2019 Julie har vist slettet sit indlæg i #7 smiley

• #10   13. nov 2019 Så er det nok derfor, kunne se det i mine hændelser, men så var det væk her. men man plejer da ikke at få notifikationer for slettede indlæg gør man? Kunne bare se det svar til mig så er da nysgerrig smiley

• #12   14. nov 2019 Tak for svar. Han får korrekt foder til hvalpe og store racer og dyrlægen siger han vokser korrekt, så det var mere af nysgerrighed for "processen" i hvornår og hvad der voksede hvornår i løbet af de 2-3 år.

Kan godt høre på jer andre der har hvide at hannerne bliver større end en alm schæfer:)

Glæder mig til at se hvad han ender ud med at blive i højde og drøjde.

Kommentér på:
Højde på schæfer

Annonce