{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

SUK. {{forumTopicSubject}}

Sakset fra FB:

"NYT!! Politiet og dyrevelfærds enheden er på sagen!???? jeg opdatere når jeg ved noget mere
??

HJÆLP MIG MED AT NÅ UD TIL FOLK, DYREVÆRNET MÅ IKKE GØRE MERE I SAGEN!
Vil nu fortælle min oplevelse da vi købte hvalp under forkastelige forhold..
Jeg fandt en annonce på dba med mexicansk hårløs/Australien shepherd hvalpe.
Tog den lange tur til Hjallerup og blev mødt af en rigtig ubehagelig kvinde. Hvalpene blev fremvist en af gangen ved at blive kastet på gulvet. Forældrene måtte vi kun se på lang afstand, hun sagde “i skal ikke snakke til dem jo mindre i vil ha bidt hænderne af”.
De to første havde kæmpe navlebrok og den sidste kun et lille navlebrok. Alle tre hvalpe havde rifter og sår. Hvalpene var tydeligt bange for både kvinden og ham manden der var der.
Af medlidenhed købte jeg jo så en af hvalpene, selvom jeg ikke ønsker at støtte hendes handel, men mit hjerte kunne ikke bære det.. Her et par dage efter er hårene ved at gro ud - han er købt som hårløs, ergo er han altså barberet inden vi kom.
Jeg anmeldte så sagen til dyreværnet, de er kendt på adressen, har været der to gange men blevet bedt om at blive væk.
Det kan simpelhen ikke passe at hende der sælger hvalpene kan slippe afsted med at tjene penge på at barbere hvalpe.
Vores dyrlæge er også forarget.
Vedhæfter lige billeder af lidt af skrammerne og hårene der er på vej ud.."

Gad vide hvorfor hundehandlerne og hvalpefabrikkerne trives i bedste velgående?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SUK.
Kommentér på:
SUK.

Annonce