Truende “nabo” {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg ville lige høre hvad man kan gøre i denne situtation.
Vi bor i et andels rækkehus, hvor ham der bor nogle huse længere væk har truet nogle gange når vi går tur med vores hund på de fælles grønne arealer.
Stien går forbi hans hus på den ene side, men der er en hæk imellem hans hus og stien.
Han har brokket sig over at hundene tisser og der så lugter af tis, og at der ligger lort der også, vi samler dog altid op efter vores hund og sådan er reglen for alle der har hunde derude.
Idag truede han flere gange med at komme med et haglgevær hvis vi gik der igen.
Kan man gøre noget ved det? For synes bestemt ikke det er rart han skal komme med sådan nogle trusler
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 279 Hunde: 2 Emner: 164 Svar: 5.624
Trist at det skal være sådan
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1330 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.772
Hvis ja, så lær hunden ikke at gøre det..
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 469 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 217 Svar: 2.672
Må I lufte hundene på området? Hvis ikke, så lad være. Hvis ja, så kontakt formanden for foreningen og evt. politiet.
jan 2015
Følger: 22 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 137
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.822
Anmeld manden for trusler. Det er ulovligt at true andre mennesker på den måde.
okt 2010
Sig til ham at det ikke er din hund der gør det..
jan 2015
jan 2015
Da vi har sagt flere gange det ikke er vores hund og han kan se vi går med poser efter at have samlet op efter vores.
Vi har prøvet at forklare ham det på en sød måde men det hjælper ikke
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 469 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 217 Svar: 2.672
jan 2015
apr 2018
Følgere: 673 Svar: 5.720
jan 2015
jan 2015
jan 2015
Normal mener jeg med at man ikke kan se på ham at han er sådan en type, han ligner alle andre der er helt normale
apr 2018
manden er måske psykisk syg eller andet. retssag, politi dit og dat .... I skal stadig bo tæt... Jeg ville være utryg ved ham altid.
så hellere ignorerer og lade andre tage den kamp. for mig ville det ikke være utrygheden værd.... Han kan hurtigt blive en værre nabo end nu... og myndighederne gør sjældent det store...
hvis du googler kan du finde landsbyer der tyranniserer af den type her... I årevis... overfald osv... ingen hjælper de beboere.
måske er han farlig, måske ikke men hvis han er er det så det værd?
nogle gange har jeg retten på min side men jeg vælger en kamp fra fordi jeg gerne vil bo trygt. derfor skriver jeg sådan... overvej jeres egen sikkerhed. idioter kan man sjældent ændre men man kan ændre sig selv.. eller undgå dem
der er vel andre steder at gå?
apr 2018
https://ekstrabladet.dk/112/article3087652.ece
risikoen for jer er simpelthen for stor synes jeg....
enig han handler dybt ulovligt men tænk nu på jer selv. nogle folk skal man gå uden om... Jeg har bare en dårlig fornemmelse her... hans opførsel lyder virkelig ikke normal...pas på jer selv
jan 2015
Vi vil lave vores rute om så godt vi kan
okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.542
Hvis din kæreste er formand, så må han da oppe sig og få bestyrelsen på banen. Den nabo skal da i dén grad sættes på plads! Jo mere snor sådan en idiot får, jo mere tillader han sig jo.
Jeg ville så aldrig nogensinde undlade at politianmelde en person, der truer mig/mine dyr med et våben. Skyder han noget/nogen senere, er det dælme trist at tænke på, at man kunne have reageret allerede ved truslerne for at få sådan en mand stoppet.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Men jeg mener da manden skal anmeldes - han truer folk på livet, det kan man da ikke bare ignorere
dec 2018
Følger: 21 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 1.653
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Jeg synes ikke man stiltiende skal acceptere en tyran....
apr 2018
ang spørgsmålet. Jeg ville aldrig tage den kamp hvor jeg bor. I har ret men er det det værd? ikke for mig. Jeg har set hvad sådan en nabo kan udrette af skade for en familie så jeg var gået en anden vej.
Jeg mener ikke jeg behøver kæmpe altid, heller ikke når jeg har ret.
hvis ts vil det så skal de gøre det. men min erfaring er delt og den synes jeg også ts bør høre før man Tager et valg.
det er muligt at andre har gode oplevelser med at en sag hurtigt kommer for retten, behandles af politiet og at politiet rykker ud straks ved uro samt at psykisk syge let kan indlægges via tvang. Jeg har stik modsatte oplevelse og det deler jeg her.
Jeg synes ikke kampen er det værd hvis man kan løse det uden konflikt ved at gå en anden vej. simpelthen fordi det er vigtigt for mig at bo trygt hvor jeg bor
hvis andre vil tage sådan en konflikt og har andre positive erfaringer med diverse myndigheder så synes jeg de skal tage kampen men jeg har været der og kommer der aldrig igen.
i andre situationer tager jeg kampen men her ville jeg gå en anden vej.
jan 2007
I hvert fald synes jeg helt sikkert, det skaæ ammeldes - til politiet mener jeg, ikke bare til andelsforeningen.
apr 2018
'hærger jysk landsby'
dukker en af sagerne op
her er erfaringerne de samme som mine.
jan 2007
Lever de op til kravene, så bliver de også tvangsindlagt. Men det kræver jo, at man kontakter politiet (og vagtlæge, men den del tager politiet sig typisk af), hvis personen da ikke kan overtales til at gå til lægen. Og de kan jo kun tilbageholdes på tvang, så længe de opfylder kravene... er de ikke længere til umiddelbar fare efter 5 timer, så lukkes de ud efter 5 timer... så må de genindlægges hvis de igen bliver til fare.
Har de derimod en behandlingsdom, så kan man tvinge dem til at modtage behandling, hvis blot man vurderer, at der er risiko for kriminalitet - men det kræver jo at nogen melder dem, så de på sigt kan få sådan en dom.
Men nu er denne mand jo ikke nødvendigvis psykisk syg... han jo bare være et røvhul, og det kan man ikke i indlægges for. Til gengæld kan man dømmes for at komme med den slags trusler, og nej, det sker ikke straks - men det sker noget hurtigere, hvis man meldes, end hvis man ikke gør
apr 2018
det er fint du har andre erfaringer men jeg tror mange kan bekræfte at systemet omkring psykisk syge i DK ikke altid virker som ønsket men den debat kan vi tage i en anden tråd
nej ingen ved hvad denne mand fejler og derfor er det svært at råde.
men jeg har skrevet hvad jeg ville, ud fra mine erfaringer og de kan sådan set ikke ændres med mindre jeg en dag får nogle nye. Du har andre positive erfaringer og så kan ts vælge ud fra de der kommer i tråden.
naturligvis sker det hurtigere hvis man meldes end hvis man ikke gør men domstolene arbejder langsomt. og imens skal de bo op af ham.
et man klar til det for at gå præcis der så gør det. Jeg gad ikke
jan 2007
Ift manden i skive, så kender jeg jo ikke sagen, men psykose er ikke i sig srlv nok til at kunne indlægges på tvang - man skal være til umiddelbar fare for sig selv eller andre. Den præcise formulering står i psykiatriloven.
Jeg siger på ingen mådr, at psykiatrien kører på skinner... tværtimod, der er masser af ting at være frustreret over - hos os har vi fx retspsykiatriske patienter side om side med alm patienter, fordi retspsykiatrien er så overbelagt. Vi har også overnattende patienter i samtalerum, fordi der ikke er plads andre steder.
Men det at tvangsindlægge er ikke det store problem, heller ikke når der er overbelagt mn - at holde folk indlagt kan være svært, hvis de er den slags der hurtigt falder til ro (men måske lige så hurtigt kører op igen, når de er ude).
Og som jeg skrev - TS behøver jo ikke insistere på at gå den vej. Hun kan sagtens både anmelde OG vælge at gå en anden vej.
maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
Læste en af artiklerne.
Skræmmende at sådan en mand, kan tyranisere en hel landsby
apr 2018
Det skriver jeg heller ikk. Jeg nævner psykisk syge fordi det er en af de tilfælde jeg har set hvor naboer ender med problemer efter anmeldelse. linket er et eksempel som jeg skrev herover. aner ikke hvad han fejler om noget.
vi bliver ikke enige. Jeg har mine erfaringer. Du dine. Jeg ville aldrig tage den kamp her men gå en anden vej.
til gengæld tager jeg så nok nogle andre hvor andre ville undgå det og sådan må det nødvendigvis være
okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.542
Har man en nabo der ligefrem truer med et våben, synes jeg det er ens forbandede pligt at anmelde det til politiet. Det er jo ikke bare én selv, man udsætter for fare ved ikke at anmelde.
apr 2018
i det aktuelle tilfælde mener jeg ikke det er det værd at optrappe en konflikt når det handler om noget så småt som jeg jeg kan løse det ved at gå en anden vej
hvis naboen så trapper konflikten op eller viser anden adfærd trods det er det en ny situation men der hvor sagen er nu ville jeg ikke gå ind i en kamp da jeg synes det kan løses lettere ved at gå en anden vej.
men jeg ville naturligvis holde et vågent øje med naboen og se hvad vej hans adfærd bevæger sig samtidig
jeg ved godt at ts har ret men er det kampen værd. Jeg synes det ikke her.
hvorfor slog den nabo din familie ned? var det umotiveret for så kan det jo ikke sammenlignes med denne sag. her har man forsøgt dialog uden held.
Jeg anser det ikke for mit ansvar at tage alle kampe. og hvis manden er farlig og bevæbnet ville jeg aldrig opsøge ham men gå helt andre veje. ved vi han er det? vil du uddybe her ts?
aug 2006
I mine øjne bør det anmeldes.
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.500
Enig med at man skal undgå situationen, men ikke for enhver pris. Personligt ville jeg altid have en ekstra person med HVIS jeg gik den vej og så havde jeg fået det optaget. Idet at I bor i en andelsforening, så kan han jo smides ud ved truende adfærd. Men for gud skyld, så konfronter ham ikke alene
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.418
Men når han truer med skydevåben, bliver situationen en helt anden, synes jeg. Det er da vildt ubehageligt at bo dør om dør med sådan en mand. Og hvis han bliver så sur over at folk lufter deres hunde på fællesarealerne, hvad bliver han så rasende over næste gang? Og hvad gør han ved det? Der er jo ligesom noget, der indikerer, at han godt kunne finde på at blive voldelig.
Ej, jeg synes helt klart sådan nogle trusler skal anmeldes.
apr 2018
jeg er sådan set enig. I teorien. Jeg har bare oplevet i virkeligheden hvor grimt sådan en nabo kan gøre hverdagen for en familie derefter.
efter anmeldelsen hvad så?
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.500
apr 2018
generer han alle ts? hvordan er han ellers som nabo?
aug 2006
Min mor har i mange år haft en nabo, der også truer, blandt andet. Dog i lejeboliger.
Han er blevet anmeldt og der er dokumenteret i hoved og ende, men han kan ikke bare lige drønes ud.
Men det betyder ved gud ikke at man skal finde sig i sådan noget - tværtimod!
Det er da noget af en glidebane, hvis man bare accepterer den type adfærd.
apr 2018
skaber manden uro generelt eller kun med denne nabo fx? ts?
aug 2006
apr 2018
jeg har aldrig sagt at det er i orden at true men at.man skal vælge sine kampe med omhu og hvis det kun er denne ene nabo og ham der har problemer kan der ligge mere i sagen end der står her.
måske Holly. men lad ts svare.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 196 Svar: 16.658
Manglende impulskontrol, det er ikke noget man spøger med.
Jeg kan godt forstå hvis TS ikke har lyst til at gå i det område mere, selvom det er virkelig problematisk, at man lader sådan en person diktere, hvad man må og ikke må, så længe man følger love og regler.
Men han skal som minimum meldes til myndighederne og boligforeningen. Det eneste der ikke skal ske er, at man ikke handler overhovedet. Er det overhovedet lovligt, ikke at melde den form for kriminalitet (trusler om vold etc.) ?
For hvad med den næste han "ryger på"?
Jeg er selv ekstremt konfliktsky, men jeg ville også føle, at jeg har et ansvar for, at der tages hånd om sådan en person.
Når der er utryghed i områder med beskyttede boliger (hvor der bor psykisk syge), i nærheden af, hvor jeg bor, melder vi det til myndighederne. Så må de gribe ind. Er personen kendt i forvejen, som fx. psykisk ustabil, vil politiet dukke op, sammen med socialpsykiatrien etc.
INGEN får noget godt ud af, bare at lade stå til.
sep 2017
Følgere: 560 Emner: 167 Svar: 11.339
Om han er gak eller ej, så er det ikke ok. Han skal som minimum have besøg af politiet, som kan forklare ham noget om god opførsel. Og så må andelsforeningen jo tage en ekstraordinær generalforsamling hvor der ændres i vedtægterne, så sådanne typer kan vippes ud.
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
jan 2015
De andre vi har snakket med omkring ham før, da han før har sagt at hunden ikke skal gå der, siger også han er en sur tosse som ikke egner sig til at på i andels rækkehus.
Snakkede med en anden idag, som siger at han også har været efter ham med hans hund, og at han egentlig burde blive smidt ud af andels foreningen.
Han brokker sig også over at folk holder på gæsteparkeringen foran hans rækkehus og der har vidst været nogle problemer med ham før som har gjort han har fået en klage tidligere.
apr 2018
Det bør man overveje om man er klar til før man vælger den kamp
har manden generet andre i området? er han generelt generende og voldelig og truende? har andre problemer med ham? Hvad er der gået forud for truslen? kom den bare ud af det blå?
det håber jeg ts vil svare på. så er sagen lettere at debattere.
lad os sige at det kun er de to, at manden normal er rolig og omgængelig men at de har opbygget en konflikt som får ham til i hidsighed at slynge det her ud. så vil løsningen være at gå en anden vej og undlade at opsøge den nabo mere.
Er manden farlig, truende over for flere og er dette hans gængse adfærd så undrer det mig at ingen har grebet ind før når det nu er så normalt og lige til iflg denne tråd
jeg tror der er mere i denne sag end vi har fået fortalt.
hvis der i en andelsforening bor en galning der truer folk på livet på må og få så vil jeg tro nogle ha e anmeldt ham for længst.
men som sagt. I kan have jeres holdning og jeg min. Jeg har bare ikke den tiltro til at politi, retssystem og eventuelle andre myndigheder handler og hvis de gør er det enten så vagt eller kortvarigt at manden snart er retur og så har ts fået sig en rigtig hyggelig nabo
det sidste skal ts overveje om hun orker... pga en rute på en gåtur. Jeg gad ikke
men her hvor vi bor er vi også vant til hans slags uden at ringe politi og det er nok det forskellen er. Jeg har nul problemer med at tage en konfrontation med en idiot men jeg gør det ud fra mine erfaringer og vælger kampe til og fra.
I ville vælge den til. Jeg ville ikke. men så vælger jeg nogle hvor i ikke ville. og sådan er mennesker forskellige.
jeg siger ikke at det han gør er ok. Jeg siger bare at alle kampe har konsekvenser og i dette tilfælde ville jeg ikke gide alt det bøvl pga en rute på en gåtur med en hund hvor jeg bare kunne gå en anden vej.
og så holde et vågent øje med naboen fremover og bakke op hvis han igen skabet sig over for andre. men det er ikke en kamp jeg ville tage alene pga en rute på en gåtur med en hund. der skulle mere til.
Jeg har taget nogle vilde kampe. og så anmelder jeg aldrig anonymt men står ved mine kampe. fx har jeg anmeldt en overbo for vold mod sin kone. han opsøgte mig heldigvis aldrig men jeg var sgu bange bagefter politiet ahvde været der og de gav dem mit navn. Jeg boede alene. men resultatet var sgu risikoen værd.
Det gjorde jeg også da jeg anmeldte en kæmpe bonderøv af en far for at tæve sine børn. han kom og stod foran mit hus og råbte. Jeg blev inde og afventede. en nabo førte ham væk. han blev virkelig truende. og det stoppede ikke før de flyttede. men det var fint for det var kampen værd pga de unger.
da han gennemtævede deres lab var det mig der hentede den hos konen og jeg måtte bede til at han ikke nåede hjem før jeg var væk med hunden som hun overførte til mit navn. han havde brækket dens brystben. men det var risikoen værd for hunden.
og da jeg anmeldte en idiot her i byen for at tæve sin lille hund og han mødte op hjemme hos os og jeg stod med min datter og blev truet i min hoveddør var det også kampen værd
men fandeme om jeg gad det bøvl med idioter pga en gåtur når jeg kunne gå en anden rute. med mindre manden truede andre senere så ville jeg gerne bakke op.
men resultatet skal overstige bøvlet og min pointe er bare at for mig gør det det ikke her. Jeg ville derfor gå en anden vej,tænkte idiot og sige til foreningen at hvis der er mere rod med ham senere så bakker jeg gerne op.
men indtil da ville jeg leve fint uden at anmelde i første omgang.
Det skal kunne svare sig for mig. hvis ts synes det kan det så anmeld og tag kampen. mere er der ikke i det. Hvornår et menneske synes en kamp er værd at tage er individuel.
trusler er ikke i orden men det er ikke altid jeg tager kampen. Det skal kunne betale sig sammenlignet med konsekvenserne, uanset hvor meget loven og moralen og retfærdigheden er på min side... har jeg lært af mine kampe. Det andet bliver for teoretisk for mig sammenlignet med det bøvl det kan give i virkeligheden
come on... hvem pokker gad det bøvl i virkeligheden uden for en teoretisk tanke på nettet pga en rute på en gåtur med en hund hvor man kunne gå en anden vej og så bakke op hvis der blev mere med fjolset.... sådan helt ærligt... Gad i virkelig det for så har i været heldige med de kampe I har taget og har nogle andre positive erfaringer med den slags end mig.
men ts må vælge. Det er heldigvis ikke min nabo
sep 2017
Grunden til at en som ham får lov at blive ved, er jo at ingen GØR noget!
okt 2010
aug 2013
apr 2018
for mig er en rute på en gåtur med en hund ikke nok. børn der får tæv, en hund med et brækket brystben og en lille svag kvinde med en brækket kæbe var og lignende vil sandelig også være det fremover.... men ikke det her...
der ville jeg gå en anden vej, sige til foreningen at hvis der er mere med ham bakker jeg op og så holde et vågent øje med naboen...
Der skal mere til før jeg gider bøvle med sådanne tåber. Hvad opnår jeg her? I mine eksempler var det tydeligt hvad vi opnåede. her ville jeg.. få lov at gå ned af en vej forbi en given hæk... nej vel... Det er ikke det værd for mig, hvis jeg samtidig skulle bøvle med ham som jeg skulle med de andre tåber jeg har anmeldt.
men det skal ts jo selv overveje. er det nok for hende så skal hun anmelde.
apr 2018
aug 2013
Som A også skriver, hvis alle bare tænkte sådan, så ville der jo netop aldrig ske noget, for alle ville bare tænke " nå men det må andre tage sig af, når jeg intet har hørt fra andre er det nok bare min egen skyld" .
apr 2018
men denne situation alene ville jeg ikke anmelde. for mig skal der mere til. andre har andre grænser. Jeg har min. fordi jeg har erfaret at jeg skal være klar til at gå hele vejen hvis jeg anmelder fordi systemet ikke beskytter anmelder ret godt om overhovedet
jeg anklager ikke ts for at lyve. Jeg siger at der altid er to sider af en sag. med mindre manden er rablende psyko og så kan hun let få hele kvarteret med.
Du tillægger mig motiver og tankegange jeg ikke har. Du læser mine indlæg forkert.
synes du mine eksempler vidner om en der tænker lad andre gøre arbejdet? nej vel. men jeg skal kunne se en mening med det og det kan jeg ikke pga en småting som en rute der kan ændres
jan 2015
Så det er ikke fordi der er noget af en sag i ikke kender, da vi ikke har haft kontakt med manden udover når han er kommet og brokket sig og så igår hvor han kom og truede os.
Og vi er ikke de eneste der har det sådan, der er flere i andels foreningen der også har samme holdning om ham med at han ikke burde være her.
apr 2018
hvis han genere andre så gå sammen om at få ham ud. hvorfor gør I ikke det? Hvad siger de andre? hvordan genere han andre? så må I samme dokumentation. film. optag. alle sammen samlet.
eller anmeld det selv. at jeg ikke ville betyder jo ikke at du ikke kan. Det er bare min holdning.
114. de tager nok ud og snakker med ham og du skal give dit navn. Det er en fordel at være flere. og så skal du passe på dig selv hvis han er så farlig at han bare dukker op og sig et han vil skyde dig så ville jeg overveje at tage nogle forholdsregler om sikkerhed samtidig så jeg kan bo trygt når politiet er kørt igen.
og hvis han sigtes også i perioden indtil sagen skal for. her kan I måske gå sammen og lægge en art plan og passe på hinanden også.
Det lyder som om at han fejler noget så pas nu på jer selv og stå sammen i foreningen hvis i gør alvor af det. måske I kan holde et møde.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.418
jan 2015
Så han opsøger os kun når han ser vi går på den sti igennem for at komme ud på det store græsareal.
Det er kun “gamle” mennesker der også bor her, vi er kun 2 unge ud af de 35 række huse, og de snakker bare med os andre og fortæller deres mening der.
Vi har talt med næstformanden og der bliver givet en klage til ham, og så har min kæreste tænkt sig at tage det op til næste bestyrelsesmøde.
jan 2015
jan 2015
apr 2018
jan 2015
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 317
.. hvis i ejer rækkehuset er det bestyrelsen der skal ind over ....
jan 2015
jan 2015
De vil få givet manden hans klage som vi har lavet til ham. De vil samtidig i referatet fra mødes som deles ud til alle, skrive reglerne for hunde og de grønne områder.
Så vil de lave vedtægterne om, så når man har fået 3 klager så skal man ud af andels foreningen. Så det betyder at hvis han får en mere klage så kommer han ud.
Så nu håber vi det hjælper på det.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.520
Jeg kan ikke lade være med at spørge ind til det, du skriver om, at man fremover vil blive smidt ud efter 3 klager. Skal det ikke være 3 berettigede klager eller skal folk bare kunne slippe af med en beboer, de ikke bryder sig om, ved 3 måske uberettigede klager eller klager over bagateller. Og det er et helt generelt spørgsmål, for situationen med manden, der truer med skydevåben, er selvfølgelig helt ude over det acceptable.
jan 2015
Så bestyrelsen vil selvfølgelig tjekke op om der er hold i de klager der bliver indgivet
aug 2006
Der er jo noget økonomi der, der ikke er bare lige...
sep 2017
aug 2006
Det er noget af en magt en beboerforening har i givet fald - man kan jo få et monstertab på det.
sep 2017
aug 2006
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Den tror jeg virkelig i skal forbi et advokatfirma for at få tjekket op på om i må. Og hvordan det så fungerer.
Jeg tænker det som minimum må være fremadrettet man kan ændre den slags.
okt 2005
Evt at bestyrelsen inviterede ham til en sludder?
okt 2005
Enig. Men måske et forsøg værd?
jan 2015
Det er noget bestyrelsen skal kalde ind til og så skal der så stemmes om det
Med hensyn til hvis en ikke overholder de ting der bliver vedtaget, der ved jeg faktisk ikke hvordan det kommer til at foregå, men de har jo nogle forskellige de kan gå til som har mere styr på det
jan 2015
Men hvis det kommer så langt, så tror jeg vi står ret godt i forhold til at mindst 10 personer er blevet generet af ham.
Men jeg ved det selvfølgelig ikke, da det slet ikke er noget jeg er inde i.
jan 2015
Truende “nabo”