{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

Når hunden insistere {{forumTopicSubject}}

Nones tror alt bagværk er til ham. Ja altså, han tror generelt alt mad er til ham, men lige kager og brød fra ovnen er åbenbart helt særligt !
Han er faktisk ikke til, at være i nærheden af, hvis der er brød/ kage til afkøling.

Han tror alt der skal til afkøling må være til ham ! Og jeg er ret sikker på , at han faktisk har talt hvor mange han kan blive snydt for !

Han henter mig gentagende gange fra stuen, fordi vi skal ud og se på de her kager. Rejser jeg mig ikke, så starter han med sang og tager tæppet.

ER brødet i poser og afkølet, jamen så kommer han pænt slæbende med en pose med brød.

Han stopper ikke før, alt er langt væk og ude af syne.

Har jeres hunde også nogle ting de bare MÅ have ? Eller i hvert falde er ret insisterende på KUN kan være til den ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden insistere
  • #2   9. feb 2020 Det er da også lækkert smiley

    Her er det ekstra lækkert fordi man så bagefter kan finde det på hjørnet af sofaen, fordi en har tørt sit skæg af smiley


  • #3   9. feb 2020 Thea har pizza dansen..

    Når vi får pizza, sætter hun sig ved siden af. Hun slår med forpoterne, gnubber sig i hovedet, tager poterne op over ørene og køre dem rundt i hovedet smiley

    Det virker smiley


  • #4   9. feb 2020 Haha, hvor er han sød smiley der næppe en duft der er bedre en frisk bagværk smiley

    Især Morgan er helt åndssvag når der spises æbler eller pærer, så drypper der mundvand og blikket er som hypnotiseret smiley
    Eller om morgenen, når jeg prøver at liste posen med ost ud af køleskabet, så står han der på nul komma dut og forlanger mindst en skive ??
    Fatter ikke han kan høre forskel på osteposen, eller en pose med andet i, selv om posen er den samme..


  • #5   9. feb 2020 Ååh den med munden der drypper kan Baby også..

    Med et meget intenst blik, stirre han på maden, mens han pruster og pruster. Her har han svært ved at holde på mundvandet smiley

    Det sker dog ved nærmest alt mad smiley


  • #7   9. feb 2020 Mælkeskummet i en Latte er lavet for alle hundenes skyld; synes de selv i hvert fald.. smiley

  • #9   9. feb 2020 Jeg ved ikke om han også gør det derhjemme, men når Atlas er på besøg her, bruger han øjnene til at suge al næring ud af hvad det end er jeg spiser smiley

  • #10   9. feb 2020 Lobo er også blevet helt besat af brød efter jeg er begyndt at bage med surdej...
    Han er simpelthen forfærdelig....

    Hver gang jeg skal have en skive brød, så kommer han springende og løber gerne ind i møbler m.m. på vejen. HAN SKAL BARE HAVE BRØD!


  • #11   9. feb 2020 Ja Manfred er sikker på at når du spiser en banan eller en clementiner så det til ham, han savler og piver til det hele er væk smiley Morris tror bare alt mad er til ham smiley men er mega insisterende ang berøring vil han nusse får du ikke fred, han kradser på dig, ligger sig på din nakke så han kan skygge med hoved på det du kigger på, sidder du med telefonen ligger han sig på den. smiley

  • #12   9. feb 2020 Nones lyder herlig! Og pisseirriterende smiley

    Atlas har ikke sådan noget yndlingsmad, men han har finpudset sin tigge/bytte-teknik. Min kurv med handsker, huer osv. står lige i hundehovedhøjde, så han snupper en ting derfra og kommer og bytter den. Er man ikke hurtig nok til at lægge tingen væk, så snupper han den igen, når han er færdig med at tygge, ellers snupper han bare en ny ting fra kurven smiley


  • #13   9. feb 2020 Amalie, Atlas bytter i det mindste med noget.
    Lobo mener bestemt det er nok at "pege" og derefter se sød ud. smiley heldigvis for ham, så er han rigtig rigtig god til at se sød ud smiley


  • #16   9. feb 2020 Tulle har noget med pebernødder efter hun fik fat i en her i julen... hver gang vi tog en pose så vat hun der og hun kommer helt op i ansigtet på en.. Bølle har ikke noget med mad men han vil med ud og kører bil når vi tager bil nøglerne så er han der med det samme og han ser så trist ud når han ikke må komme med

  • #17   9. feb 2020 Kom til at poste i en forkert tråd smiley så screenshottede bare.

    profilbillede
  • #18   9. feb 2020 Sam har en gang som lille hvalp stjålet en pakke med smør, og nåede og kværne over halvdelen af den, før jeg fik den fra ham... Det betyder at hver gang der bliver åbnet en smør her i huset, så står Sam klods op ad en, for det må bestemt være til ham, det er også selvom han ellers lå og sov, han er der straks! Han er fuldstændig skudt i smør..

    Han får lov til at slikke det sidste der er i skålen, når jeg pisker flødeskum, det ved han godt, så han er altid klar smiley


    profilbillede
  • #19   9. feb 2020 Haha, jeg havde helt glemt at Atlas' nr med at bytte ikke er helt normalt.. Han har allerede snoet mig fuldstændig om sin lilletå smiley

  • #20   9. feb 2020 Nolle bliver kaldt skralderen herhjemme. Alt skrald er guf. Så glemmer man en skraldespand, så er den i hele huset.

    I dag kom han slæbende med en hel plade marabou, fordi jeg havde lagt det på spisebordet..


  • #21   9. feb 2020 Hehe, jeg kan se, at jeres hunde ikke er meget bedre smiley

    Det har sin charme ! Men hold kæft hvor kan det også være irriterende altså !

    Da jeg fik Nones hjem 8 uger gammel, anede han ikke hvad menneske mad var, han var fuldstændig ligeglad med, at jeg sad og spiste noget- i de 3 første dage herhjemme. Så fik jeg ødelagt det smiley

    Nones er heldigvis ret god til, at "spørge om lov " han kommer lige og viser mig hvad han har taget, inden han går i gang med, at æde det. Problemer opstår når hunden tager selv, og jeg er på arbejde. Ville ønske der feks havde været nogen han kunne vise de 500 rosiner til, han åd sidst. Heldigvis lærer man af sine fejl, men det var sgu en nervepirrende omgang. Jeg er ikke sikker på jeg nogensinde får han lært, ikke at stjæle fra køkkenbordet.


  • #22   9. feb 2020 Herhjemme er alle rester potentielt til Sally. Og jeg har været så snart at give Sally lov til at slikke tallerkener, pizzabakker, fade etc af igennem tiden.
    Det resultere i 2 tiltag fra Sallys side. Dels begynder en let piben når vi er ved at være færdige med at spise. Tydelig markant piben og pegende når vi er færdige og ikke har ryddet af.
    Hjulspind, hoppen og forventning om at nu kommer der rester når der ryddes af smiley
    Sally er lige begejstret om det er iceberg og kål eller kartofler og sovs.


  • #23   9. feb 2020 Appelsin og mandarin smiley Gal han kan savle helt ekstremt, når vi spiser appelsin og mandarin smiley

    Og så ellers bare generelt mad...ej ikke kartofler, pasta eller alt for meget grønt ud over agurk, gulerod og peberfrugt smiley Nøj han kan dæleme se slukøret ud, hvis tungen strejfer andet end det kan kan lide...sovs kan til dels kamuflere, men ikke altid smiley


  • #24   9. feb 2020 Kan det trøste dig, så kan vi ikke have noget spiseligt stående på bordene uden opsyn, alt er sat i køleskab eller skabe, frugtskålen står oven på akvariet i 1,5 m højde.
    Ulvehunde er notoriske kleptomaner mht mad smiley


  • #27   9. feb 2020 MLA. Her er der også kommet en brødkasse i huset smiley det ikke så slemt, når man ved det ( og husker det )
    Nones tager så også alt andet. Poser, bagepapir, huer, handsker, tøjklemmer, og bedst af alt, fjernbetjening når vi har sådan en, og mit aktivitets ur ! Han elsker dem ! Og de skal dø. Efter nr 3 så har jeg lært, at lægge det HELT væk smiley


  • #28   9. feb 2020 Markun den lækre fyr ! Det kan godt ske de har samme tankemønster smiley - sommetider trøster jeg mig med, at jeg har i det mindste ikke har en hund der er dum smiley

  • #29   9. feb 2020 Heldigvis har ulvene aldrig været til hærværk, kun kronisk sultne smiley


  • #30   9. feb 2020 Yes.. når jeg får take out, så SKAL Coco have nuggets og pizzaskorper (hvis der er pizza). Og her de sidste mange måneder med sygdom og særlig diet så får hun jo ingenting, men alligevel så DANSER hun rundt og tigger helt vildt smiley
    Nu hvor der er ved at være ro og styr på sygdommen er jeg dog begyndt at føje mig - idag fik hun fx 3cm skorpe efter jeg havde spist smiley


  • #31   9. feb 2020 Åh lille Coco ! Det har sgu været en hård omgang, sådan at skulle være på diæt !

    Da nones ikke måtte få andre ting, og slet ikke animalsk protein, det tænkte jeg FUCK ! Men det gik faktisk helt af sig selv, og man blev jo vant til det. I starten var det virkelig svært at se, hvordan man skulle erstatte alle de ting han plejede at få, med noget andet.


  • #32   9. feb 2020 Bianchi er en labrador, når det gælder mad, alt spiseligt er lækkert og burde ligge i hendes mave.
    Tilla er humørspiser, det hun er vild med den ene dag, gider hun ikke den næste.

    Ghini er fuldstændig ekset med vaniljekranse, men de skal være hjemmebagte og bagt med ægte vanilje, får hun en, hvor der er vaniljesukker i fnyser hun og spytter den ud.
    Hun hopper normalt ikke på køkkenbordet, men står der vaniljekranse holder hun sig ikke tilbage, uanset om de er i dåse eller let tilgængelige..

    Hun er ellers meget selektiv i sine spisevaner, rører ikke fisk i nogen form, eller råt kød der har været vakuumpakket. Der er intet frugt eller grønt, der falder i damens smag heller.


  • #33   9. feb 2020 Nå ja, og hans nye trick som han gerne viser både mennesker og hunde der ikke gør som han siger , er at smække dem en flad ! Højre forpote lige i ansigtet. Han er simpelthen så provokerende, det må være alderen smiley

  • #34   9. feb 2020 Well, mine to har en madglæde, der ikke kender nogle grænser, så de er der, hvor der er mad! Samtidig er Elvis kleptoman, der ser mad på bordet som selvbetjening.

    Nå, men noget, der kan få hundene op i ekstra gear er flødeskum. Så snart de hører piskerisene, er de der og venter forventningsfuldt


    profilbillede
  • #35   9. feb 2020 Melanie og Baby har stukket mig en flad de sidste mange år smiley hahaha..
    Baby lærte jeg det selv, dum som jeg er.... Og Melanie har så bare set, at det virker...??????????????


  • #36   9. feb 2020 Kirsten. Hold da op en dame ! Haha det virkelig sjovt ! Føj, det her er ikke fra en vanilje stang !
    Det lyder lidt som om, at det også kunne være er helvede at finde foder til hende smiley


  • #37   9. feb 2020 Ida, hvor er de nuttede ! Går de selv på bordet også ?

    Krøllet, haha så fortryder man lidt, sit ellers smarte trick smiley
    Jeg har ikke selv lært Nones det ! Det ikke så længe siden, han fik den geniale idé. Jeg havde en kammerat på besøg med hans ellers meget godmodige OEB, men hun havde ondt i ryggen og var altså ikke særlig interesseret i Nones den dag. Hun knurrede for første gang af ham nogensinde, og min kammerat tager hende hen og sidder med hende, mens han ringer og får en tid ved Camilla Gregersen. Nones har så ikke glemt at den sure dame knurrede af ham, så han går da hen og smækker hende sådan en flad ! Jeg var total i chok ! Møgunge !


  • #38   9. feb 2020 Ja når hunden insisterer - ikke sådan at have hundene med ude og handle... alt legetøjet må jo helt sikkert være til dem...

    profilbillede
  • #39   9. feb 2020 Ej Nones! Det var tarveligt smiley hahaa

    Thea gør det, som sådan en "se mig jeg er sød" ting... De fleste hunde finder det ret ubehøvlet, at blive slået gentagne gange i hovedet.......


  • #40   9. feb 2020 Behøver jeg at tilføje, at Thea ikke har ret mange venner? smiley

  • #41   9. feb 2020 L.P - Hun spiser faktisk det meste tør- og vådfoder, bare, der ikke er fisk i, tilberedt kød ryger også ned smiley

    Hun er en dame med meget jagtinstinkt og som yngre spiste hun stort set intet, medmindre vi havde leget først, så hun både havde fået "jaget og dræbt et bytte" = kastet bold eller frisbee og trukket tov. Det tog et stykke tid før jeg knækkede den kode, jeg var ret fortvivlet over, at hun var så småt spisende.

    Hun er næsten 10 og de sidste mange år, har hun selv sørget for at hun er tilstrækkelig kørt op til spisetid. Når jeg begynder at finde mad frem til hundene, spæner hun huset rundt med et pivdyr, som hun kaster rundt med og rusker smiley



  • #42   9. feb 2020 Ginne, ja selvfølglig ! Hvem ellers ! Men du kunne da nu godt ha købt 3 af hver ting ! Tænk hvis de stakler vil have den samme ting, på samme tidspunkt !

  • #43   9. feb 2020 Elvis går selv på bordene, ja. Og selv om stolene er stillet helt hen til bordet, kan han hoppe op på dem og så op på bordet.

    Vi har efterhånden lært at flytte maden, når der ikke er opsyn - men der er røget mad på den bekostning. Så sent som i går var det kartoffelsalaten


  • #44   9. feb 2020 Ida det skal du ikke være ked af.... Thea går også på bordene, og jeg har givet op.. smiley Thea vinder.

    Herhjemme kan intet stå fremme, uden divaen skal have snuden i det...


  • #45   9. feb 2020 Det var virkelig tarveligt ! Hun blev heller ikke glad ! Jeg er glad for Nones nåede ind under en stol inden hun kom farende. De har ikke set hinanden siden, jeg er lidt spændt op om han har lært lektien eller bare opfører sig dumt igen.
    Haha nej, jeg syntes faktisk heller ikke det særlig fedt at blive slået i hovedet af min egen hund smiley et eller andet sted kan jeg godt forstå hun ingen venner har smiley


  • #46   9. feb 2020 Krøllet, godt at høre, at jeg ikke er den eneste smiley man når til et punkt, hvor man bare vænner sig til det

  • #47   9. feb 2020 Det var da altid noget !
    Det alligevel vildt nok, jeg tænker når jagtinstinktet er så velbevaret , at hun så nærmest ikke spiser af sig selv. Men det har ikke været spændende nok for damen. Har hendes hvalpe lige så stort jagtinstinkt som hende ? Og er det lykkes dig at have sikkert indkald på sådan en sprinter ?


  • #48   9. feb 2020 Vi har en Chi-blanding i vores gåturs flok... Thea ELSKER ham!
    Hun bliver helt ekstatisk når hun ser ham... Så han får lige en lag tæsk med forbenene, mens halen logre og hun forsøger at pysse ham i ørene...

    Meget mixed signals fra damen.. Hun er socialt handikappet smiley


  • #49   9. feb 2020 Her står heller aldrig mad fremme uden opsyn smiley Ghini går på spisebordet, ganske uden skrupler. Hun hopper ofte op, når vi har sat os til bords, hugger aldrig noget i den situation, men tjekker lige menuen.
    Er det noget hun finder lækkert sætter hun sig og tigger/venter på rester, er det noget, som ikke behager damen går hun i et andet rum og lægger sig.

    Hun sætter sig også på bordet, når hun føler sig overset smiley


    profilbillede
  • #50   9. feb 2020 LP - bamser har altid mindst to ender smiley så flere kan lege samtidig. Men ja - jeg synes eller vi var flinke, det var kun totterne der var med og de krævede jo ind - men madmor sagde “vi skal huske også at have en stor bamse med hjem til Gnocchi”. Så der røg hvalen med.

  • #51   9. feb 2020 Jeg håber fandme ikke Nones læser med smiley jeg er ret sikker på, at han tit føler sig overset. Kunne lige se ham, sidde sådan der på bordet smiley

    Hun har virkelig en lækker farve smiley
    Jeg har i mange år været helt vild med din Alfa ! For Søren hun var lækker at se på. I hvert falde på billederne.


  • #52   9. feb 2020 Haha nå ja ! Hvis man deler, så er to ender jo fint smiley hvor mange gange, prøvede de at skille sig af med hvalen ? Nones ville aldrig ha fundet sig i, at skulle købe noget som ikke var til ham smiley

  • #53   9. feb 2020 LP - noget af hendes afkom har lige så vildt et jaginstinkt, Bianchi har, selv om hun altid er sulten smiley

    Ghini har et helt sikkert indkald, hun har aldrig snor på, når vi går steder uden trafik. Jeg kan stoppe hende selv om hun er lettet efter en hare og hun viser ingen interesse for fremmede hunde eller mennesker, de er luft for hende.

    Jeg tror succesraten hænger sammen med, at hun aldrig fik muligheden de første år, hun blev aldrig sluppet, når der var en risiko for, at hun kunne sætte efter noget og jeg var meget omhyggelig med belønning. Altid trækkeleg med yndlingslegetøjet.

    I dag gider hun kun jage, når hun ved raten for succes er høj, dvs. hun går kun efter rotter, mus og andre små gnavere.

    Jeg har ikke haft helt så stor succes med Bianchi, jeg kan stoppe hende på hare og råvildt, men ikke kat, så hun kommer kun fri steder, hvor jeg har overblik.


  • #54   9. feb 2020 Alfa var en smuk hund smiley Jeg har stadig en drøm om engang igen at få en sort/hvid, men det bliver nok ved drømmen, få lever op til standarden i både sind og skind.

    Da jeg havde Alfa havde min veninde Kerry blue terrier af irske linjer, hun mobbede mig altid med at den eneste, der havde en rigtig terrier var mig smiley
    Alfa spiste for øvrigt alt og brugte alle midler for at få det. Mens vi havde hende, havde vi kun mad i aflåste skabe.


  • #55   9. feb 2020 LP jeg stak to af de andre stykker legetøj i kæften på dem smiley

  • #56   9. feb 2020 Det er ikke alle whippet som har så velbevaret et jagtinstinkt vel ? Hvilket vel egentlig er ret velset i racen ?

    Det har da helt sikkert betydet en hel del at hun ikke har haft muligheden for at smutte efter noget, i sine unge dage. Det er virkelig guld værd, når man har en hund med sikkert indkald, eller stop.
    Selvom jeg har en jagthund, så må jeg indrømme jeg sveder lidt med tanken om, en whippet med et stort jagtinstinkt smiley


  • #57   9. feb 2020 Øv da, jeg troede racen var sund og sådan rimelig ens i avlen mht sind. Men den er vel også efterhånden ødelagt lidt, med udstilling måske.

    Omg, låse på skabe ligefrem ! De må virkelig være kreative og udspekulerede smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #58   9. feb 2020 L.P. - Basso har arvet både jagtinstinkt, døgnrytme og spisevaner fra Divaen smiley Som helt lille var han enormt madglad, men det fik ret hurtigt en ende, og i dag spiser han hverken fisk, kalkun eller and - medmindre der står “Wilderness” på dåsen smiley Gulerødder spiser han kun, når han tror, at jeg ikke ser det smiley

    Når jeg begynder at finde mad frem, skal han også lige spurte et par runder i huset og ruske bamser, før han er klar til at spise smiley

    Ingle er konstant sulten på grund af epilepsimedicinen, og han tigger gerne. Når han virkelig vil have noget, sidder han gerne og stamper i gulvet med forpoterne mens han synger en sang smiley Han er stort set altædende, men han er helt fjollet med sødmælk og piskefløde smiley


  • #60   9. feb 2020 Haha sikke nogle nykker ! Tænk hvis du skulle opdage, at han ren faktisk kan lide Gulerødder ! Kan godt forstå det skal være i smug smiley

    Nones kan ikke lide grønt længere. Han har også fået lidt præferencer for hvad der er værd at spise.

    Jeg kan nu godt lide en hund der spiser hvad der bliver serveret med appetit. Det gør Nones, men ikke min gamle hund som ellers var halv Labrador. Lidt nykker er sjovt, men meget kræsen er altså træls.

    Åh det synd for dem, når de bliver så sultne af medicin. Det må være frygteligt nærmest ikke at have en mæthedsfornemmelse.


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #61   9. feb 2020 Ja, det ville være næsten lige så slemt som hvis jeg tog billeder, når han putter med Didrik smiley

    Jeg indrømmer blankt, at Bassos særheder til tider kan være lidt besværlige, men han er simpelthen så sjov og charmerende smiley

    Ingle var rimeligt småtspisende og kræsen, før han begyndte på medicinen, så han er såmænd bare blevet normal smiley


  • #63   9. feb 2020 L.P. - Nej, der findes whippets uden meget jagtinstinkt, en fejl i mine øjne. Jagtinstinktet er det der "bærer" hunden, uden er der ikke meget hund tilbage.

    Racen er ikke 100% sund, men om den er mere eller mindre syg end tidligere, tør jeg ikke sige. Jeg tror måske en større bevidsthed og det at whippet ejere deler deres erfaring med racen på sociale medier gør, at ting der måske tidligere er blevet tiet ihjel nu dukker frem.

    Jeg er begyndt at hjertescanne mine før avl og overvejer også om jeg skal rygfotografere. Problemer med bugspytkirtlen er jeg også stødt ind, men det kan man ikke teste for.
    Sindet varierer ekstremt og det er faktisk der min største bekymring for racen ligger, at der bliver for mange nervøse eller for skarpe.

    Alfa var ekstremt intelligent. Jeg har berettet mange historier om hende herinde også. Den korte version:
    -Hun kunne åbne døre (også køleskabet), da håndtagen blev vendt, lå hun og kiggede og da min mand var færdig, gik hun hen og åbnede det nu vendte håndtag.
    -Skruelåg (forestil dig fiskeflagefoder over hele huset)
    -Da der kom børnesikring på køkkenskabene, gik der kun få dage, før det lille problem var løst, det var før vi andre havde vænnet os til dem.
    -Hendes yndlingsplads var på toppen af en 2 meter høj lagerreol, hun brugte hylderne som trin. Forestil det chok jeg fik første gang, noget pustede mig i håret og jeg kiggede op smiley
    - Hun kunne springe over spisebordet i et spring, samtidig med at hun nåede at snuppe et stykke kød eller andet i springet.
    - Hun brugte en kontorstol, hvis hun skulle nå noget i højden, hun skubbede den hen hvor den skulle bruges.

    Den del af hende var fantastisk, men det mindre fantastiske var, at hun var meget egetkøns aggressiv og mente de fleste fremmede tæver skulle dø, et træk, som er absolut uønsket i racen.

    På billedet, har hun skubbet stolen hen fordi hun ikke kunne åbne døren, hun havde ikke opdaget, at der var kommet en krog langt oppe, den lærte hun aldrig at åbne smiley
    -


    profilbillede
  • #64   10. feb 2020 Ziva elsker brombær!! Vi kan ikke komme videre på gåture når vi finder dem. Jeg plukkede faktisk for min skyld men Ziva har lært at plukke dem selv.

    Efter hun havde giardia havde vi en periode at jeg altid tog en banan med på turen - vi trænede indkald og de hjalp en smule med at lave lidt mere prop i tarmsystemet.

    Hvilket betyder, at nu kan Ziva ikke tåle at se en banan uden at savle og begynder at lave alle mulige tricks. Hun nægter at forlade mig når jeg har banan med.


    profilbillede
  • #65   10. feb 2020 Faktisk er der også sådan noget som middagsrester. I sidste uge ville jeg træne med et stykke laks for at træne indkald på marken ved skoven hvor der er rådyr og fasaner. Det var egentlig ganske effektivt - men Ziva nægtede at løbe mere end 2 m væk smiley det var alt for lækkert til at fjerne så fra. Det var en alt for stor succes til at være effektivt at træne med smiley

    profilbillede
  • #66   10. feb 2020 Huskyerne har noget med pølser og med kylling. Så en grillaften på terrassen kan godt bliver lidt belastende. smiley

    De tigger ellers generelt aldrig, men lige netop sådan en hel kylling, eller (grillede) pølser finder de fuldstændig uimodståeligt.


  • #67   10. feb 2020 Kirsten
    Du burde skrive en illustreret bog om Alfas kunster smiley den ville jeg købe og læse minfst 1000 gange.

    Hold op en klog hund smiley


  • #68   10. feb 2020 Omg Kirsten ! Den hund var jo både en velsignelse og en forbandelse haha ! Tænk du turde få flere af samme race smiley

    Mht sundhed, det kan da godt ske at man er blevet mere åbne omkring det, eller bare ikke kan skjule det så godt, som man kunne tidligere. Jeg ville i hvert falde syntes en whippet uden jagtinstinkt, slet ikke var en rigtig whippet. Selvfølglig har nogle mere end andre.

    Jeg stemmer i med en bog ! Det kunne virkelig være guld smiley


  • #71   10. feb 2020 L.P - Hun var heldigvis ikke min første, havde hun været det, siger min mand
    , at hun også var blevet den sidste. Han ser ikke begejstret ud, når jeg siger, at jeg godt kunne tænke mig en med hendes intelligens igen smiley



  • #72   10. feb 2020 Ida og Figo- jeg har jo også haft ft. Spaniels dygtige og lærenemme, men slet ikke kreative som en Alfa

    Flere af mine whipper har været gode problemløsere, men ingen når hende til sokkeholderne



  • #73   10. feb 2020 Haha ! Jeg må nok erkende, at jeg godt forstår din mand smiley

  • #74   26. jan 2021 1300 kr for at få en surdejs - pizzadej retur igen, og så har jeg stadig ingen aftensmad...

    profilbillede
  • #75   26. jan 2021 Poulsen æder bare alt. Hun stjæler også værre end en kleptoman. Brødet ville bare have været væk, hvis Nones var hende.

    Og efter vi har fået indendørs frikanin elsker hun pludselig også grønkål og alt andet grønt, som hun ellers kunne risikere, Gik til kaninen


Kommentér på:
Når hunden insistere

Annonce