{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Diana C
Diana C
Tilmeldt:
21. sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Thundershirt {{forumTopicSubject}}

Hej smiley er der nogen som vil dele deres erfaring med brug af thundershirt? Nu har jeg en hvalp 7 mdr, den vokser nok lidt endnu. Tænker jeg vil bruge thundershirt til den første nytår vi får sammen ??
Der er hun så 15 mdr. Det er nok ikke nemt at få den på, fra den ene dag til den anden , hvordan gør i ? Skal man købe i alle str. Ret dyrt projekt, hun er ikke vandt til at bruge dækken ,tænker det skal være en tidlig tilvænning, er det lidt for sent nu ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thundershirt
  • #1   28. maj 2020 Hvilken race er hun? For så køber du bare udfra hendes voksenstørrelse.
    Jeg er fan af thundershirt. Jeg har en gammel tæve der ikke er bange for noget, men nytårsaften hader hun som pesten. Hun gemmer sig ikke, men hun bliver gal over al den larm og det stresser hende at det bliver ved og ved og ved. Den virker på hende og det er den eneste form for hjælp hun får nytårsaften. Hun får ikke beroligende eller andet.


  • #2   28. maj 2020 Du kan købe den et par dage før du skal bruge den. Jeg købte den dagen før, jeg skulle bruge den og gav hunden den på og vupti.

    Tilvænning er ikke nødvendigt, og effekten er jo netop, at den sidder tæt og "krammer". Det skal man ikke træne som sådan


  • #3   28. maj 2020 Varme anbefalinger herfra også smiley
    Min ene hund var også helt panisk nytårsaften, dælme sølle med 75 kg ryste buks på skødet smiley
    Jeg var meget skeptisk, men er så positivt overrasket, den gjorde virkelig noget og gav noget ro.
    Jeg havde blot prøvet den på, og ellers gav den på de dage der var skyderier derude, så ingen egenlig tilvænning.


  • #4   28. maj 2020 Jeg brugte den i træning mht andre hunde på min Josie efter flere overfald.. På eller uden, det gjorde absolut ingen forskel..

  • #5   28. maj 2020 Helt enig i ingen tilvænning. Jeg gav den også bare på og det var det.

  • #6   28. maj 2020 Jeg brugte den til min gamle hanhund Stormy der heller ikke ligefrem var fan af nytårsaften. Jeg tilvænnede ham ikke til den, men gav ham den bare på. Han var betydeligt anderledes med den på end uden; afslappet og sov fra det hele. Året før lå han og halsede panisk under sofaen.

  • #7   28. maj 2020 Da jeg havde mine portugisiske vandhunde, var den ene fuldstændig ligeglad med torden og fyrværkeri, mens den anden var så mega stresset, at det gjorde helt ondt i hjertet at se på hende.

    Da så Thundershirt blev kendt, købte vi en til Fanny, dog uden den store forventning til produktet, men hold da op - vi fik en helt ny og forbedret udgave af vores ellers så fyrværkeri forskrækkede kræ.

    Det virkede - og det virkede så godt, at vi fik problemer med, at få hende overtalt til at få den af igen. Hver gang vi listede os til at snige den af hende i januar måned, løb hun væk fra os. Hun så nu også meget smart ud, da den var pink og hun var sort smiley - senere udgik farven desværre.
    Det er som de andre også fortæller, ikke meningen at du skal tilvænne hunden på forhånd, - den opdager hurtigt, at det er rart at have den på.


  • Diana C
    Diana C Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #8   18. jun 2020 Tak det lyder da super nemt. En af jer spurgte om race. Hun er en labradoodle F1 labrador og far kongepuddel, så mht str. er jeg lidt usikker på hvor høj hun bliver. smiley

Kommentér på:
Thundershirt

Annonce