{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.621 visninger | Oprettet:

Hvad gør dig glad ? {{forumTopicSubject}}

Modspil til brokketråden. Hvad gør dig glad?

Jeg nyder at have 3 uger fri, nyder tiden med mine hunde hunde, nyder alle mine krukket med blomster, nyder solen og varmen, nyder at grille om aftenen. Jeg glæder mig over at jeg stadig har min mand efter at han fik en blodprop i marts måned. Det er og har været en stor omvæltning i vores liv. Han kan gå korte afstande med rollator. Men vi har kærligheden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør dig glad ?
  • #1   17. jun 2020 God idé! jeg er sgu egentlig meget god tilfreds. 2 hunde, 8 heste vores eget lille landsted ig verdens skønneste mand, whats not to like smiley

  • #2   17. jun 2020 Jeg prøver at blive bedre til at sætte pris på de helt små ting, efter benene blev sparket totalt væk under mig.
    Ting man måske normalt tager for givet.


  • #3   17. jun 2020 God idé smiley

    Det gør mig glad at have fundet nogle godbidder til Iroh, som han kan lide så godt, at vi rent faktisk kan lave en lille smule træning. Det er hyggeligt at være i gang igen smiley

    Og så gør det mig glad at jeg er startet på et træningshold fokuseret på vægttab og vaneændring, så jeg er kommet i gang med at dyrke motion mindst 2x ugentligt, spiser sundere og generelt har større velvære i dagligdagen smiley

    Og så gør det mig stadig glad, at vi har en bil, selvom vi har haft den i et halvt års tid. Det er en skøn frihed! smiley


  • #6   17. jun 2020 Årh, dejligt emne smiley

    Jeg er som regel glad, grænsende til lalleglad smiley Jeg sørger for at grine mange gange om dagen, for det gør både mig og andre glade smiley

    Mine 2 søde, dejlige og fantastiske hunde gør mig glade, sådan helt ind i hjertet. Når de putter, når de leger, når de tigger, når den ene kommer og vil kysses og krammes, når de ligger og daser i haven og når de giver gas til træning smiley

    Jeg er glad når jeg tager på arbejde, og glad når jeg kommer hjem. Og det sidste jeg gør inden jeg falder i søvn, er at nusse Dorit og grine af at hun ligger og kommanderer mig til at nusse det rigtige sted (som skifter fra dag til dag) smiley

    Nå ja, og så er jeg virkelig glad for at min bil strøg lige igennem syn i dag, og er klar til 2 år mere på vejene med mig. JEg satser på at vi lige napper 60.000 km mere de næste par år smiley


  • #8   17. jun 2020 Jeg er glad for at have fået det bedre. Gik fuldstændigt ned i efteråret, fordi jeg blev syg med nervesygdom - det har taget tid at blive OK, og har bestemt ikke været nemt, men jeg kan sige, at 2020 er måske startet træls, men det bliver et godt år alligevel! smiley

    Er så glad for at være på vej til at blive positive, glade Kathrine, som jeg var inden alt det sygdom ramte smiley Det har jeg savnet, men har virkelig haft svært ved at være positiv - var bare en helt drænet zombie smiley

    Derudover er jeg glad for sommerdage med sol, varme og koldskål! Min elskede have og blomsterne - og selvfølgelig mine 2 katte og hunden! smiley


  • #9   17. jun 2020 Ud over datter, kæreste osv så er jeg bare mega glad over at være flyttet i en lejlighed hvor der er vicevært/varmemester.

    hvor det ikke trækker ind af vinduerne og døren

    hvor vaskemaskinen er ny, virker og vildt billigt smiley

    Hvor hvis man klager over noget er i stykker skal man ikke vente uger eller måneder på der bliver lavet smiley

    Hvor man kan hører andet end mågeskrig og biler. Har hørt duer, solsorte, nogle ukendte fuglelyde, legende børn og skud (fra militærets øvelsesterræn)

    jeg er SÅ glad for lejligheden er lys, og jeg har en lejlighed som er ude ved enden, så har vinduer på 3 sider istedet for kun 2 = mere lys.


  • #11   17. jun 2020 Jeg er så glad for at bo i skønne Nordsjælland ude på landet, jeg elsker det her lille landsted og alt naturen, jeg er så møg hammerende glad for Sam, han betyder alt smiley
    Søster bor uofficielt hos mig og har gjort det i 1 år, det er så hyggeligt.
    Om 1 uge har jeg 3 ugers fri og jeg glæder mig max!
    Jeg glæder mig til vi skal med familien i sommerhus, det bliver så hyggeligt.
    Jeg elsker sommer og sol smiley
    Jeg elsker min bil!
    Jeg elsker at kunne slappe af med en god film, og jeg elsker søde sager, jeg er ret nem at gøre glad smiley


  • #14   17. jun 2020 Mange ting gør mig glad! Men af de lidt nyere og måske specielle, kan jeg nævne alle mine bærbuske smiley
    Jeg har 2 ens blåbær, 4 forskellige hindbær, en solbær, 9 jordbær fordelt på to sorter og desværre kun enkelt brombær, da den sidste måtte ud, den var syg af noget jeg ikke kunne finde ud af hvad var, og jeg var bekymret for om den ville smitte nogen af de andre...

    Jeg nurser dem voldsomt, kigger til dem flere gange i løbet af en dag, vildt nørdet smiley
    Men jeg bliver virkelig sådan helt dybtfølt glad, når jeg sidder på min bænk imellem dem alle og kigger på dem smiley

    Ps. Jeg har også andet på altanen, men bærbuskene står højest på glædesskalaen:)


    profilbillede
  • #16   17. jun 2020 Tanken om at vi skal hente ham her om 7,5 uge smiley

    profilbillede
  • #18   17. jun 2020 Pernille : Han hedder Poul hos sælger, jeg er egentlig ret vild med det, men min mand har nedlagt veto. Så mit svar til manden var at når han ikke ville gå med til Poul, ja så skal han hedde Henning . Så ja han skal hedde Henning smiley

  • #19   18. jun 2020 Jeg er såååå glad. Jeg har fået min drømmehankat i rød. Jeg skal hente min absolutte drømmehunkat i blå tortie smoke i Juli, og der kommer killinger. Det kører lidt på skinner pt., så jeg nyder det i fulde drag, så længe det varer. smiley

  • #21   18. jun 2020 Den 26 juni har jeg sommerferie, skønt smiley

  • #24   18. jun 2020 Jeg er glad, fordi vi om to måneder får vores lille dreng at se - det er vildt spændende men bliver godt nok også noget af en omvæltning smiley Jeg er i forlængelse af det også glad for, at min graviditet er gået så fint indtil videre.

    OG så kan jeg selvfølgelig glæde mig over at have en skøn mand, dejlig familie, søde venner og ikke mindst mine to herlige moppedellerne herhjemme.


  • #26   18. jun 2020 Rikke
    Iiiih har Henning fået opkaldt en hvalp efter sig smiley han er meget beæret


    profilbillede
  • #27   18. jun 2020 Der er vist ingen tvivl om, at de to her gør mig så røv lykkelig smiley
    En ting der har været godt i deres isolation på landet er, hvordan de to knytter bånd lige nu. Der er 6 års forskel på dem, så de skal lige finde hinanden smiley

    Ellers nyder jeg hvert sekund med Albert. Han er jo en aldrende dreng

    Glæder mig også til at skal i sommerhus to gange i år.
    Først med dem vi plejer at tage afsted med og så mine to døtre og børnebørn til sidst smiley

    Dejlig tråd, og man har jo alligevel noget at være glad i låget over smiley

    Så bare en rigtig god torsdag til jer alle smiley


    profilbillede
  • #28   18. jun 2020 Pernille: Det plejer også altid være det navn jeg forslår, haha.

    CF: Haha, håber altså ikke vores Poul Henning bliver så strid : - p

    Salla: Ahahahaha, ja det kan vi da godt sige, alt for at gøre ham lidt glad : - P


  • #30   18. jun 2020 Mikes: Jeg syntes faktisk Poul Henning er et ret fedt navn. Min veninde siger det lyder som en revisor, og det går hende til at elske det endnu mere, haha.

  • #31   18. jun 2020 Poul Henning, jeg er vild med! xD
    Min farfar hed Poul Viggo, min far hedder Viggo og min forlovede hedder Poul, jeg føler lidt at det var meant to be smiley

    De her 3 gør mig så glad hver eneste dag smiley
    Og min forlovede, familie og venner.


    profilbillede
  • #33   18. jun 2020 Er glad for at jeg har sommerferie nu smiley


  • #34   18. jun 2020 Ham her og solskin gør mig glad,, når solen skinner, så er alt bedre end bare godt smiley

    profilbillede
  • #35   18. jun 2020 Der er mange ting her i livet, der gør mig glad...men øverst (stærkt flankeret af Svende smiley ) står hende her smiley

    Jeg kan slet ikke være i mig selv af lykke og taknemmelighed over, at vi fik lov til at beholde hende...min elskede lille fighter-pige smiley

    Det er snart et år siden, hun kom til verden hu-hej næsten 10 uger for tidligt og med en “sølle”vægt på 917 g og målte 36 cm smiley Nu vejer hun 6,4 kilo og 66 cm lang. Dagene går med stor glæde og massere af fart smiley smiley


    profilbillede
  • #36   18. jun 2020 der er meget af glæde her men nævnes skal at der er unge(r) hos rockerne og det er så første gang håber at se dem sidst i næste måned, de er i reden to måneder så må jo styre min utålmodighed.

    profilbillede
  • #37   18. jun 2020 Når mine voksne børn trives og har det godt, så er jeg glad - og jeg er glad for min mand, og at vi tog beslutningen om at flytte tættere på havet, så vi hver dag har mulighed for at gå ture i den skønne natur.

    Men ellers glædes jeg over alle mulige små ting - de flotte blomster og buske i haven, at jeg i dag har en fridag, hvor jeg har kunne gå og nusse i hus og have, at vi alle er sunde og raske, at jeg har nogle skønne hunde der giver grin hver eneste dag, at jeg har nogle dejlige arbejdskollegaer, at jeg er et priviligeret menneske, at der vokser vindruer i mit lille drivhus, at jeg kan høre fuglene kvidre ude i min have, at vi har haft en dejlig gåtur ved havet osv.
    Jeg synes jeg er god til at sætte pris på min hverdag og de små ting.


    profilbillede
  • Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 8 Svar: 147
    #38   18. jun 2020 Det som gør mig glad lige nu er og gøre klar til jeg skal havde et Jordegern som kæledyr. smiley den kommer i næste måned så har brugt denne måned på at klar gøre. smiley

  • #42   20. jun 2020 Ida - Ja hun var faktisk 48% for lille ifølge normen. Men hun tog r*ven på både læger, sygeplejersker og os smiley

    Allerede i den første uge havde hun smidt CPAPen og efter 10 dage kom hun ud af kuvøse og i vugge smiley Da vi blev overflyttet til Hillerød, kiggede den medsendte sygeplejerske noget og måtte ringe til afdelingen. For vægten indikerede kuvøse, så det havde de gjort klar til os smiley ...blot 1035 g vejede hun ved overflytningen smiley


  • #43   20. jun 2020 De her to er noget af det, der gør mig glad. smiley

    profilbillede
  • #44   21. jun 2020 Kan man andet, end at blive glad over synet af smukke blomster smiley Duften af kaffe, vindens raslen i bladene på mine store bøgetræer, fuglene der synger sommeren igang. Roen i Danmark om natten, når jeg kører hjem fra job. Duften af rent sengetøj smiley Synes egentligt at jeg er god til, at glæde mig over de “små ting” , og det er jeg glad for smiley

    profilbillede
  • #45   21. jun 2020 De 2 smukke striber her.
    Min kæreste og vores søde og skønne datter smiley
    Min familie smiley

    Glæder mig hysterisk til vi kan komme til udstilling og lurecoursing igen.


    profilbillede
  • #46   21. jun 2020 Årh, på trods af alt det trælse der ellers sker for mig ligenu skal der også være plads til lidt glæde smiley

    Menja gør mig glad (..selvom Astrid med Iroh nok mener noget andet engang imellem. Kæft hvor jeg har skældt ud på det bæst! smiley ) - Jeg synes det er fantastisk hvordan hun kan hive mig med ud og gå og glemme alt andet, bare i den halve time. At jeg så har så ondt at jeg skal have en times ro bagefter, er fuldstændig ligemeget!

    Min kæreste gør mig glad. Med alt det han har været udsat for pga. min sygdom i det 1 år og 4 måneder vi har været sammen, var jeg overbevist om at han for længst havde sagt "hertil og ikke længere" - men tværtimod. smiley
    Det er ham der giver mig min gigtmedicin, hører på mig når angsten overtager, og han tager også gerne Menja når smerterne spiller ind. Han kommer til at være alene i små 14 dage her fra den 25. juni hvor jeg skal indlægges til rehabilitering, og han er ikke det mindste bekymret - det på trods af at han nu både får Menja, min pony Hope og diverse at se til selv. Min fantastiske kæreste har nemlig også tilbudt om ikke han skal tage staldvagterne ude hos min pony, så jeg ikke kommer mere i klemme ude i stalden end jeg føler mig i forvejen.

    Han er min klippe, og jeg har flere gange spurgt ham hvad han vil med sådan et håbløst tilfælde - hvortil han altid svarer at han jo godt vidste hvad han gik ind til. Gigt, hest og drømme om hund fik han nemlig allerede at vide på første date dengang smiley


  • #47   22. jun 2020 Det gør mig glad, når pensionshundene føler, de bor her, og at de tager sig så fint af min lille røde pige selvom hun er ung og vims. De 2 gamle damer er 11 år smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Hvad gør dig glad ?

Annonce