{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Hvad gør dig lykkelig? {{forumTopicSubject}}

Lige nu er jeg så presset på arbejde, at jeg næsten ikke kan rumme det. Imidlertid prøver jeg atbruge lidt tid til at drømme om hvordan mit liv burde være...

-Jeg drømmer om en kæmpe have, et kæmpe drivhus og en flok geder og høns.. Hvor jeg hver dag terapeutisk kunne gå og hive ukrudt op, passe dyrene og nyde naturen og stilheden i fulde drag... Jeg bliver lykkelig af bare at have tid til at være udenfor. Jeg bliver lykkelig af at arbejde fysisk hårdt... At grave højbede, at så, plante og luge... At være sammen med dyr... Jeg bliver lykkelig af at gå tur med hunden i skoven og se på træerne, skyerne og mærke duften...

Jeg drømmer om et sted at bo langt uden for byen, hvor der ikke er motorcykler, biler, fulde mennesker og larm fra overboen... Jeg bliver lykkelig af stilhed til at tænke, stilhed til at slappe af og jeg bliver nok mest lykkelig, når der ikke er mennesker overalt, der kræver min opmærksomhed.... Når jeg bare kan tænke på mig selv lidt...

Jeg drømmer om at have tid til mine hobbyer... Drømmer om at kunne dyrke køkkenhave, drive en gårdbutik og bruge uanede mængder af tid på at lave mad og filte... Så føler jeg sgu jeg lever, og DET gør mig lykkelig....

-Istedet har jeg resten af maj en arbejdsuge på omkring 45 FYSISKE timer - og skal ordne uanede mængder af arbejde udover det derhjemme. Kæresten skal i statsforvaltningen og kæmpe en hård kamp for sin søn, og vi har 2 røvlejligheder at bo i - den ene med skimmelsvamp, og den anden uden mulighed for husdyrhold... MEN JEG DRØMMER...

Hvad drømmer I om, og hvad gør jer lykkelige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør dig lykkelig?
  • #1   9. maj 2011 Det der gør mig lykkelig er at jeg har en familie der er der for mig og som jeg elsker over alt i verden, min lille dreng Kato gør mig lykkelig.. Ja bare mit liv generelt..

    Hvad jeg drømmer om.. Ja, drømmer om at få mig et lille hus med have hvor bassemanden og jeg kan nyde vores liv, at jeg kan gøre mig selv og min mor, stedfar og mormor gældsfrie.. At mine led kommer i orden og jeg kan leve et liv uden smerter og at jeg på et tidspunkt kan starte et opdræt af Lhasa Apso'er med DKK tavler..


  • #2   9. maj 2011 Jeg drømmer om at få lov til at starte skole/uddannelse, gerne august, men kommunen er hård at danse med.
    Jeg drømmer om et hus med en stoooor have til - jeg gider ikke bede mm, men jeg kan godt lide at slå græs.
    Jeg drømmer om en mand, som kan rumme mig.
    Jeg drømmer om et par flere hunde, min irske ulvehund.
    Jeg drømmer om økonomisk frihed

    Jeg drømmer.....


  • #3   9. maj 2011 Det gør mig lykkelig når jeg har en god dag, god dag for mig er en dag uden for store smerter så jeg har overskud til at lege med hundene.
    Det gør mig lykkelig at vågne med smerter og Lady ligger med hoved på min pude og kigger på, så snart jeg slår øjnene op får jeg et kys.

    Det gør mig lykkylig at vide at familien og nogle få venner samt mand, altid står bag mig.

    Det gør mig lykkylig hvis jeg trods smerter har hjulpet et andet menneske og set glæden i deres øjne


  • #5   10. maj 2011 Min familie, vovse og venner gør mig lykkelig :))

    Også drømmer jeg om at blive gældfri hurtigst muligt så jeg kan rejse verden rundt :))


  • #6   10. maj 2011 Til eksamen skrev jeg en stil, den hedder Gør øjeblikket væsentligt. Den handler om at vi skal være. Glade for det vi har og leve i nuet. Vi mennesker har svært ved at se hvonåe vi er lykkelige, vi tror hele tiden vi skal have mere af alting for at være lykkelige. Når vi er små børn vil vi i skole, når vi kommer i skole vil vi ud af skolen, når vi kommer ud af skolen vil vi tilbage igen - vi er dårlige til at leve i nuet.

  • #7   10. maj 2011 Jeg bliver lykkelig når kvinder forstår at de kun bør ses og ikke høres:-S ud over det så gør min kæreste og min datter og selvfølgelig også balder mig ganske godt tilpas... Og min harley gør det også godt ej at forglemme:)


  • #8   10. maj 2011 livet er for kort til at gå og tænke på hvad der ville gøre en lykkelig. sagde mit 8 - 16 job op for 4 år siden og tog job som noget helt andet. godt nok med en dårligere løn - men det gav mig frihed.

    så nu arbejder jeg 7 gange om mdr. elsker mit arbejde. ellers går jeg hjemme på vores lille husmandssted og gaver - klapper drengene - rejser ud og udstiller - osv osv osv..


    i


  • #9   10. maj 2011 Pernille. Ja hundens udtryk når der bliver nævnt noget med skov slår heller aldrig fejl hjemme ved os. Det er elektricitet ud over alle grænser:) nå jo forresten. Folk der er hårde til at spille spade og en gang fee døø gør mig også lykkelig. Lige nu er det hatesphere der leverer energien til arbejdet:)

  • #10   10. maj 2011 Til alle jer der drømmer om " huset på landet " om urtehave...høns...skov....søer....og ukrudt.. ( he he )........HOP UD I DET...... FLYT......Der er masser af billige huse på landet lige nu.....
    Feks. ...LOLLAND..... der er der hele " Byer " af tomme huse.... de er super- billige.........
    Så kan alle brugere på HG flytte sammen i en af de byer .... og være LYKKELIGE...... og komme hinanden ved.... og jeres hunde vil ELSKE det ..... :O)


  • #11   10. maj 2011 jeg bliver lykkelig når min mor og far kommer hjem til mig, efter en lang dag, for så går vi en tur i haven hvis der er godt vejr. får en bid mad og noget at drikke.
    Og så sætter jeg mig og skider foran dem for så bliver de også glade!

    hilsen bamse :3


  • #12   10. maj 2011 Lykke er for mig noget, der sker i splitsekunder og er uafhængigt af hvor jeg er og især uafhængigt af, hvad jeg har.

    Der er dog den sammenhæng, at jo større tryghed jeg har i mit liv, jo oftere mærkere jeg lykkefølelsen.

    At være lykkelig er noget, der ikke er afhængig af, hvorvidt jeg har fået nogle ønsker opfyldt. Men ønsker har jeg dog.

    Mit højeste ønske lige nu er, at få lov til at beholde mit hjem. Men jeg ved, at jeg godt kan være lykkelig uden.



  • #13   10. maj 2011 Lykken er for mig, at jeg har det godt og at mine nærmeste har det godt.
    Som livet har udformet sig, så vil jeg sige, at jeg er lykkelig lige nu!!!
    Jeg er lykkelig fordi jeg har fundet mit livs største kærlighed og fordi han elsker mig ligesom jeg elsker ham.
    Jeg er lykkelig fordi jeg har det godt.

    Generelt, jeg er lykkelig.

    Men derfor drømmer jeg alligevel, men regner ikke med at jeg bliver mere lykkelig ved at mine drømme går i opfyldelse. Jeg drømmer kun realistisk nu - sætter mig mål, jeg kan nå. Det gør mig lykkelig....


  • #14   10. maj 2011 Nogengange ønsker jeg bare at slippe verdenen, og slappe af. Gør det jeg elsker allerhøjest. - det ahr jeg dog mulighed for, men det jo ikke svært når man er 13-14 år (: Jeg er lykkelig, når jeg er på arbejde på rideskolen, og når jeg ellers rider, og er sammen med de heste jeg elsker. - Samtidig er jeg lykkelig, når jeg er sammen med min hund, når vi bare ligger i sengen, og når jeg er ude i haven og fotografere flotte blomster.
    Jeg drømmer om, at få en uddanelse indenfor dyre/hesteverdenen. Gerne som hestedyrelæge, men matematik er ikke mit stærkeste fag )-:
    Og jeg håber at jeg kan få mig en gård, hvor jeg kan råde over heste, og hunde og måske et par geder. (: Derudover. ville jeg ønske, at jeg kunne beholde min hund til evig tid, og gruer for den dag, han er væk, og hvor jeg er bange for, at jeg bryder fuldstændig sammen /:


Kommentér på:
Hvad gør dig lykkelig?

Annonce