{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.721 visninger | Oprettet:

Hvad er du stolt af? Og hvad gør dig glad? {{forumTopicSubject}}

I forlængelse af "hvad arbejder du med"-tråden, så tænker jeg, at det må være på sin plads med en tråd, hvor man kan fortælle, hvad man er stolt af eller glad for i sit liv - som ikke nødvendigvis har noget som helst med arbejde at gøre smiley

Så kom glad - ordet er frit!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er du stolt af? Og hvad gør dig glad?
  • #1   3. sep 2018 Jeg er stolt af, at jeg ALTID rejser mig igen, når livet vælter mig omkuld, uanset hvor hårdt det har været!
    Det der gør mig glad er musik, dyr, naturen og mad smiley
    Egentlig ganske simpelt smiley


  • #2   3. sep 2018 Jeg er stolt af, at jeg, trods mit had for skole og alt der ligner, giver mit bedste lige meget hvad.
    Jeg er samtidig også stolt af, at jeg tør være mig selv. Også selvom det tit betyder, jeg er lidt en del af "de skøre" smiley smiley

    Det der gør mig glad er musik, mine yndlingsserier og film, min familie (hunden inklusiv selvfølgelig) og min meget meget gode veninde, der desværre i øjeblikket befinder sig på Langeland!! smiley


  • #4   3. sep 2018 Jeg er stolt af mig selv. Med de ting jeg har været igennem de sidste 5 år, så rejser jeg mig hver gang.
    Der har været ret meget modgang. Jeg er ikke længere på medicin mod depression og angst.
    Ja.. Jeg syntes sq jeg er sej!

    Og det der gør mig glad. Det er ungerne! Mine hunde er hele min verden. ??


    profilbillede
  • #6   3. sep 2018 Jeg vil vende den om smiley
    Hvad gør mig glad:
    Mine hunde, mine omgivelser, naturen, mine hobbyer, bøger og de mennesker, jeg holder af.
    Jeg er stolt af at det ikke er svært for mig at være glad, taknemmelig og ydmyg over de glæder, jeg har, selvom livet har været ihærdig i forsøget på at gøre mig til et bittert menneske smiley
    Jeg er SÅ stolt af mine nære og gror med dem, hver gang de lykkes smiley



  • #9   3. sep 2018 jeg er stolt af at være en mønsterbryder, en fantastisk mor og af at få lov til at være med til at redde liv hos både mennesker og dyr smiley

  • #10   3. sep 2018 Jeg er utrolig glad for og stolt af mit arbejde, det er nok det, der pt fylder mest, fordi jeg pt arbejder for karrieren fremadrettet smiley

    I fritiden er jeg glad for mange ting, min hund, min familie, venner, de små ting i livet, en fridag (i dag), udsigten til lækker aftensmad, den smoothie jeg lige har lavet og tyllet ned smiley
    Og stolt over at jeg er som jeg er:) og på sin vis især af at jeg ikke er afhængig af en mand egentlig, dermed ikke sagt at jeg gerne vil leve for evigt uden, men den afhængighed man ser hos nogle par, den er jeg virkelig glad over ikke at have, og stolt over ikke at have behov for.


  • #12   3. sep 2018 Jeg er stolt af mine to drenge og hvad de er blevet til smiley

    Jeg er stolt af mig selv, at jeg er kommet helskindet “over på den anden side” efter min kamp med min tidligere arbejdsplads og den depression jeg fik af dette.

    Jeg er stolt af mig selv over den ven jeg er og hvor meget det betyder for mig at hjælpe andre og se dem glade smiley

    Jeg er stolt af det arbejde jeg dagligt udfører smiley


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #14   3. sep 2018 Jeg er stolt af mit liv og min familie, især mine to børn og min kæreste.

  • #15   3. sep 2018 Jeg er stolt af at jeg langt om længe er kommet på den anden side, efter over 7 år med selvmordstanker! Det krævede behandling for depression i psykiatrien - som så også tog mig 1 år, en helvedes masse sovemedicin og kostede mig 20 ekstra kg på kroppen. For ikke at tale om at det var svært bare at indrømme at jeg havde et problem. Men jeg er ligeglad med dét, for nu står jeg faktisk og har lyst til at leve. Så skal de kg nok komme af igen. Jeg blev erklæret rask i Februar 18. Nu står jeg faktisk og har tabt de første 7 kg igen. Jeg har stadig røv dårlige dage hvor at alt er ligemeget, men slet slet ikke i lige så slem kaliber som før.
    En ting jeg har opdaget er at jeg pludselig er meget mere modtagelig overfor andre mennesker . Jeg kan slet ikke forstå jeg har forventet folk skulle kunne magte mig, når jeg ikke engang magtede mig selv. Min psykolog i psykiatrien sagde at hun mener at jeg har sust ind og ud af en depression siden at jeg begyndte at blive mobbet - at de andre psykologer jeg har gået hos bare har lavet "lappeløsninger" som så ikke har holdt i mere end et par måneder.

    Hvad der gør mig glad? Min pony. Og jeg er lige så røv stolt af at det er mig alene der har arbejdet med hende - alt hun kan, er noget jeg har lært hende. Hun er min optur, og jeg mangler hende helt enormt når jeg er på skole mandag-fredag. Uden hende, var jeg aldrig kommet videre i mit liv. Det var hende der sørgede for at jeg kom ud af sengen dagligt - for fuck mig, min pony skal have det godt. smiley


    profilbillede
  • #17   3. sep 2018 jeg er stolt af mine 3 børn, ja så synes jeg at jeg, trods et ikke godt forhold til min egen mor, så har jeg været en god mor.. jeg er også lidt stolt af at jeg trods nogle møghårde år faktisk siden 2012 med megen sygdom og dødsfald i familien, splittelse og larm, egen sygdom, ja så står jeg stadig på mine ben ..

    Jeg bliver enormt glad når jeg er sammen med mine hunde, og nærmest lykkelig når jeg er sammen med mit barnebarn, det er så stort ... han Hugo er nu 22 måneder, og jeg er helt tosset med ham ... når jeg spørger ham "hvad er Hugo" så svarer han "mormor lækkermås" han er min lækkermås, og intet er bedre end den latter der kommer fra et lille barn, det er den bedste musik...


  • #18   3. sep 2018 Jeg er utroligt stolt af, at jeg gennem årerne har skabt rigtigt mange arbejdspladser.

    Det er en rigtigt god følelse! smiley

    En gang i mellem, så oplever jeg også, at det går nogen tidligere kollegaer som det både privat og karriemæssigt går godt, som jeg har vejledt i starten af deres karriere. Det gør mig også rigtigt glad.

    Specielt er der en som jeg fyrede engang, da han ikke var glad i jobbet (det var ikke fordi han ikke var dygtig). Jeg foreslog ham at rejse ud og følge sine drømme. Han fugte dæleme rådet.

    I dag er selstændig, velhavende og bor i Australien. Hvor sejt er det lige! smiley


  • #19   3. sep 2018 Jeg er glad eller faktisk mere lykkelig for hende her: Hun gør min verden lidt bedre hver dag. Selv når det er pisse hårdt xD

    Jeg er stolt af at jeg formår at holde fanen nogenlunde oppe for min families skyld, mens vi går igennem diverse smiley Stolt af at min kæreste kæmper for vores familie og stolt af at have så glad og fantastisk en lille pige der bare tager alt med et smil (Undtagen tænder som gør avs)


    profilbillede
  • #20   3. sep 2018 Jeg er glad hver morgen, og tænker at livet er skønt. smiley

  • #21   4. sep 2018 Aj, hvor var det bare en skøn tråd, at komme tilbage til her til morgen.

    Kæft hvor er I bare seje allesammen - tak tak for, at I havde lyst til at dele tankerne og oplevelserne med mig/os smiley


  • #22   6. sep 2018 Jeg er stolt af at være mor til ham her ?

    profilbillede
Kommentér på:
Hvad er du stolt af? Og hvad gør dig glad?

Annonce