{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Hvad er du stolt af? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, hvad er du stolt af?

Pral løs om det så er din hund, din kat, dit barn, din partner, dig selv, eller noget helt andet , og lad os have en dejlig positiv tråd.

Lige i disse dage er jeg vanvittig stolt af min mand smiley Ham og hans band skal spille på samme scene som D-A-D i morgen ( så jeg er også hamrende misundelig over jeg ikke skal med smiley ) . Samtidig er jeg så stolt over at ham og bandet gang på gang spiller gratis til diverse hjemløse arrangementer, og dermed er med til at skabe god stemning og give de hjemløse en oplevelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er du stolt af?
  • #1   29. aug 2016 Vil være lidt selvfed og være stolt af mig selv. Ingen havde troet på, at jeg kunne nå så langt.
    Jeg er stolt af min søster, for at være skide sej og klare så mange fysiske og psykiske hårde ting med oprejst pande.
    Jeg er stolt af mine 3 veninder, som hver især har kæmpet med deres - 2 med depressioner og 1 med et misbrug - den ene er ovre depressionen, og den ene er ude af sit misbrug. Sidste er godt på vej til at komme oven på igen. Det er skide sejt!
    Sidst men ikke mindst, Cecilie herinde fra. Hun er så skide sej! Hun er et levende bevis på, at man ikke skal opgive sine drømme. Man kan hvad man vil. smiley


  • #2   29. aug 2016 Sikke en dejlig bunke du er stolt af And smiley

    Jeg kan da også lige remse et par mere jeg er stolt af smiley

    Jeg er hamrende stolt af min lillesøster, der sprang ud i et eventyr, og tog til Tyrkiet for at arbejde og spille/synge på en bar, hun har været afsted i 2 måneder nu, og kommer hjem næste måned.

    Jeg er hamrende stolt af min yngste bror, der bliver bedre og bedre til hans sport, og han er altid den "lille", men ender altid i den bedste halvdel (landevejscykling) .

    Jeg er også hamrende stolt af mine andre 3 brødre ( jeps skilsmissebarn med mange søskende :-P) , Den ene er bare så skide dygtig både i gym og på sit job og SÅ sympatisk en ung mand. Den anden har kæmpet igennem folkeskolen med ordblindhed, og er i dag i lære smiley Den 3 har også haft sine kampe, og kæmer stadig og jeg er så stolt over at han hænger i smiley

    Og for at være selvfed er jeg også stolt af mig selv, jeg har fået kæmpet mig op fra at have selvmordstanker, have ondt af mig selv, og bare mene hele verden var imod mig, til i dag ikke at have haft selvmordstanker i flere år, og trods mine forhindringer har jeg faktisk et ret godt liv. Jeg er nået så langt, at jeg nu er klar til terapi gennem i hvert fald 2 år, for at se om jeg kan forbedre min livskvalitet endnu mere.

    Og sidst men ikke mindst, så er jeg egentlig hamrende stolt over, at komme fra en familie , der har det livssyn de nu engang har, og som har den store sympati og rummelighed for andre mennesker, også selvom de er lidt anderledes smiley


    Hov jeg er også HAMRENDE stolt af min far. Han havde en blodprop i hjertet for lidt over en måned siden. før den var han storryger, han har ikke røget siden han røg på hospitalet. Hans kampgejst og hans måde at tackel alt det her på, er simpelthen beundringsværdigt. min far er og bliver min helt og min klippe smiley


  • #3   30. aug 2016 Jeg er stolt af mig selv..

    Stolt fordi jeg er igang med ungdomsuddannelse nr. 2 (nr. 1 blev fuldført i januar 2015) på trods af en ængstelig personlighedsforstyrrelse..
    Stolt af at jeg kan få tingene til at kører rundt selvom at jeg sidder røv stramt i det på SU..

    Og jeg er ikke mindst stolt af, at jeg gør min familie stolt.. smiley


  • #4   30. aug 2016 Du er fandeme også sej Carina!! Men du ved jo godt at jeg hepper på dig smiley

  • #5   30. aug 2016 Åhr tusind tak Rikke.. smiley

    Og ja det ved jeg at du gør.. Og jeg hepper på dig, og er så glad på dine vegne over at du er kommet så langt med dig selv som du er.. smiley
    Selvom at vores problematikker ikke er de samme, så ved jeg hvor svært det kan være at hive sig selv op.. smiley


  • #6   30. aug 2016 Carina : Åh ja det kræver virkelig meget, og noget kan man bare ikke ændre uanset hvor meget man så end vil og prøver. Men så handler det netop om at acceptere at sådan er det, og så få det bedste ud af det derfra smiley

  • #7   30. aug 2016 Lige for tiden er jeg meget stolt af Vaks. Hans problemer med hunde går så godt lige nu i forhold til normalt, og han formår at køre bil uden de helt store problemer.
    Er ret stolt af min gamle vuf smiley


  • #8   30. aug 2016 Rikke - Det har du helt ret i.. smiley

  • #9   30. aug 2016 Jeg er stolt af at min angst faktisk er væk (Der er liiiiige en enkelt Lidl forretning, som giver angstanfald - og har ingen idé om hvorfor.)

    Jeg gik sidste år ned med stress og angst. Lå bare i fosterstilling og skreg. Bare det at gå i bad krævede angst dæmpende medicin. Har været igennem et intensivt terapiforløb, og er langt om længe god igen.

    Jeg nyder igen mine lange gåture, træning, skole, venner, shopping og et langt karbad smiley - og ikke mindst livet smiley

    Det har virkelig været en hård kamp, så det er jeg stolt af! smiley


  • #10   30. aug 2016 Jeg er så stolt af min datter smiley

    Hun er 9år, fuld af gåpåmod og det mest positive menneske jeg kender. Hun skal virkelig kæmpe for tingene, og mens hendes veninder og venner, klare sig super godt i skolen, til sport og til alm ting her i livet, så kæmper hun og øver sig. Hun siger altid, at man bare skal blive ved med at prøve, og så skal det nok lykkes smiley Hun har ikke brug for at være den bedste, og kan glæde sig over de små sejre i livet.

    Hun har så stor empati og forståelse for andre mennesker, at jeg ofte bliver overrasket og næsten lidt skræmt.
    Hun er vellidt i skolen og blandt venner, og hendes lærer siger at når Line taler, så lytter både børn og voksne efter. Hun er lige blevet valgt ind i elevrådet, og er så glad og stolt, og det er hendes mor også.

    På torsdag tager vi til Legoland og overnatter på hotel, bare fordi det er super skønt at være sammen, og fordi vi nyder alene tid sammen.


  • #11   30. aug 2016 Sød tråd smiley

  • #13   30. aug 2016 Jeg er stolt af mig selv. Den forfremmelse, som jeg fik stillet i udsigt, da jeg startede på mit første job efter endt uddannelse kom efter én måned i stedet for de 9 måneder, som de havde regnet med.
    Jeg er stolt af min Mor, fordi hun i en alder af 63 kaster sig ud på datingmarkedet. Det er fandme inspirerende!
    Og så er jeg stolt af min kæreste, som smider alt, hvad han har i hænderne, når flotillen ringer, fordi der er nogen i havsnød. Frivillighed er så imponerende


  • #14   30. aug 2016 Jeg er ubeskrivelig stolt af men seje, omsorgsfulde og kærlige mand, som hver dag er min klippe - han passer sit fuldtidsarbejde + overarbejde, har ekstra poster på jobbet, hjælper med at passe vores hjem og mig og er min støtte gennem tykt og tyndt. Følger mig til diverse møder, han handler ind, hjælper med meget praktisk herhjemme, dyrene osv.
    Jeg har forskellige psykiske diagnoser som gør livet rigtig svært for mig. Men lige meget hvor meget det hele brænder på, så formår min mand at holde hovedet højt og ALTID gøre ALT for mig. Og venner og familie. Mange ville vælte i hans situation!
    Nå ja - og så er jeg måske også lidt "stolt" af mig selv, at jeg kæmper som jeg gør... Jeg kæmpede for at få en uddannelse, og kæmpede for at blive på arbejdsmarkedet, ind til jeg væltede helt i september 2014 (har aldrig gået ledig på noget tidspunkt). Kæmpede derefter for at blive hørt og dermed udredt ordentligt. Nu kæmper jeg i min behandling for at få det bedre... Jeg gør hvad jeg kan, og ofte mere til - jeg rejser mig gang på gang, selvom kræfterne egentlig ikke er der. Det er sgu lidt sejt smiley Især når det danske system virkelig kan være svært at danse med.


  • #15   30. aug 2016 Jeg er godt gammeldags stolt af mig selv. Igen og igen får jeg smidt lort i hovedet af livet. Er pt. igennem rehabilitering efter at have fået anlagt stomi - min tarmsygdom gik bananas, jeg blev afsindigt syg, og så røg tyktarmen. Hvor jeg får kræfterne fra til at komme mig mentalt igen og igen ved jeg ikke, men ingen tvivl om, at jeg er stolt over, at det kan lade sig gøre.

    Og så er jeg virkelig stolt over at min mand holder ud. Han har været ved min side i 22 år og har gennemlevet alle de ting, som forholdet til mig har medført. Trafikulykke, sygdom, 10 års helvede i jobcenter, 5 år hvor han var eneforsørger, mere sygdom..... Han er sgu sej. Det har ikke været let.


  • #16   30. aug 2016 Jeg er stolt af at være kommet af med min angst og stress. At jeg kom tilbage på arbejdet rimeligt hurtigt, og at jeg nu er helt fri af sygdommen.

    Men allermest stolt er jeg af min datter. At hun som kun 5-årig er en smuk, omsorgsfuld, kærlig, fantasifuld og kreativ pige der har ben i næsen og fødderne solidt plantet på jorden. Hun er det vildeste jeg nogensinde har kreeret.


    profilbillede
  • #17   30. aug 2016 Jeg er stolt af min kæreste. Af at han kan overskue at være der for mig, konstant og hele tiden. At han kan rumme mine børn og at han har valgt at rykke på landet for min skyld <3??

  • #18   30. aug 2016 Jeg er stolt og taknemmelig over, at jeg er blevet min egen bedste ven i stedet for min egen værste fjende.
    Jeg er så stolt af de mennesker der krydser min vej på den ene eller den anden måde for de er alle sammen så unikke smiley


  • #19   30. aug 2016 Jeg er stolt over mig selv, som har sat to så dejlige, velfungerende og omsorgsfulde drenge til verden smiley

    Så er jeg også stolt af mine forældre, som har været gift i 46 år. Som stadig falder i søvn med hinanden i hånden og min far giver stadig min mor en buket blomster hver fredag, som han har gjort siden de var unge og nyforelsket smiley

    Tilsidst er jeg stolt af min mand, som sidste år gennemførte en hel ironman og i år en halv smiley


  • #20   30. aug 2016 Jeg er stolt af at have selvstændige, empatiske børn med røv i bukserne. Uanset om det skyldes arv eller miljø, så er jeg også lidt stolt af mig selv, fordi . . .
    Enten har de det fra mig,
    mit valg af kvinde
    og/eller vores opdragelsesmetode


  • #21   30. aug 2016 Jeg er stolt over at mine børn smiley
    Den store ( en ung fyr på knap 24 år ) har haft nogle hårde år med sygdom,men er nu kommet ud på den anden side helskindet smiley
    Min bonus datter i Jylland har ligeledes haft et lidt hårdt efterskole år,men er nu ved stille og roligt at finde ud af tingene smiley
    Min mindste datter på snart 14 år har nogle mål som hun vil gennemføre,hun vil med til OL om 4 år i bueskydning smiley


  • #22   30. aug 2016 Jeg vidste bare denne tråd ville blive fantastisk. Sikke en masse dejlige svar der er kommet smiley

  • #23   30. aug 2016 Jeg er stolt af Bella smiley
    Vi gik forbi hunde i dag uden nogle vilde reaktioner. Ingen gøen, intet!
    Det var fantastisk smiley


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #24   30. aug 2016 Jeg kan ikke rigtigt overskue de store ting for tiden, så jeg holder mig til de små: I dag er jeg rigtigt stolt af Gustav, som for en gangs skyld passerede en frisk hestepære uden at æde den smiley Jeg er også lidt stolt af Ingle. Han undgik nemlig at jokke i hestepæren smiley

  • #25   30. aug 2016 Jeg er pisse stolt af min kæreste, fordi han bare klare sin praktik til UG, han kommer afsted hver dag, selvom det ikke altid er lige nemt for ham at komme ud af døren. Og han knokler for at vise at han kan. Samtidig holder han det hele oppe herhjemme og kæmper en kamp for at få mig til at hænge sammen, jeg er SÅ heldig at jeg har ham.

    Jeg føler mig ikke specielt stolt af mig selv for tiden, føler faktisk lidt at jeg er en fiasko der skuffer alle, men er alligevel stolt af at jeg i dag faktisk stod ved at jeg har det en del svære end jeg selv troede, det er vel egentligt også noget at være stolt af, selvom jeg hellere ville sige at jeg var stolt fordi jeg kom afsted hver dag, men sådan skulle det bare ikke være.

    Så er jeg pisse stolt af hundene, de er så fantastiske og finder sig bare i at jeg har en øv periode hvor gåture nogle gange er en by i Rusland, de er da ude at gå hver dag, men ikke altid så langt som jeg ville ønske. smiley


  • #26   30. aug 2016 Jeg er så begejstret for sådanne tråde, hvor man kan slippe hæmningerne og beskedenheden uden at få én med janteloven! smiley

    HG-tøser er nu ret seje, med alt det de går igennem - uanset om det er en grum sygdom eller om det er hunden der æder en hestepære. smiley smiley

    Jeg er stolt over mangt og meget - min mand, min familie, mine venner, min hund, you name it.
    Stolt over at de kan holde mig ud. smiley

    Og så er jeg ret stolt over, at det projekt jeg startede i Afrika for nogle år siden, har haft vokseværk og at jeg rent faktisk har hjulpet nogle mennesker videre i livet.
    Jeg er stolt over, at jeg kan vise dem der tvivlede, at det er mig der har fat i den lange ende og at det kunne (kan!) lade sig gøre at gøre en forskel.


  • #27   30. aug 2016 Dejlig positiv tråd smiley

    Jeg er stolt af, at jeg er god til at klare mig selv på alle punkter smiley Min selvstændighed er nok min største styrke......men også en svaghed af og til (jeg hader at bede om hjælp, og gør det stort set aldrig smiley ).


Kommentér på:
Hvad er du stolt af?

Annonce