Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang øre kupering
  • #1   31. jul 2007 Polen er det stadig lovligt iflg. DKK
    Rusland
    Nogle stater i USA.
    Serbien
    Slovenien

• #2   31. jul 2007 Portugal, Grækenland, Irland, Spanien

• #4   31. jul 2007 at de ikke må udstilles i Dk betyder jo ikke nævnte lande ikke må kupere

• #6   31. jul 2007 Det er muligt, men selvom landet er med i EU - så er det i sidste ende dem selv der bestemmet mht. forbud af kupering.
    Og jeg ved at det stadig er tilladt i f.eks Polen at kupere.
    Og selvom der pt. forlægger forbud mod kupering i Italien, så er der står sandsynelighed for at det forbud bliver fjernet...som det har været før ;o)

• #7   31. jul 2007 Jeg kan ikke finde det citat på DKK's hjemmeside eller i udstillingsreglementet.. Der står:

Dansk opdrættede, ørekuperede hunde født efter 1. januar 1985 kan ikke deltage på prøve. Samme bestemmelse gælder for hunde født i andre lande, hvor ørekupering er forbudt. Halekuperede hunde født efter den 1. juni 1996 kan ifølge dansk lovgivning ikke deltage, uanset i hvilket land hunden er født. Forbuddet omfatter også hunde, som har fået halen kuperet af veterinære årsager, usanset om man har en dyrlægeerklæring.

• #8   31. jul 2007 jeg siger tak for hjælpen... jeg må til og kigge rundt i de lande, om der er nogen gode ordenlige kenneler med amstaff... Har en veninde som skal have sig en amstaff med stamtavle,men hun vil have den ørekuperet....

Christine

Kommentér på:
spørgsmål ang øre kupering

Annonce