997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

spørgsmål ang øre mider spørgsmål ang øre mider

hej som jeg skrev igår havde Elvis fået øre mider, men er det normalt det gør ondt på dem når man rør ved hans øre piver han, plus når vi renser dem med det fra dyre lægen :S vil ikke kime dyrelægen ned hvis det er normal de kan være lidt ømme så ville være rart at høre om det er normalt

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang øre mider
  • #1   24. apr 2013 Ja det gør ondt

• #2   24. apr 2013 Kim nu bare dyrlægen ned :o) Det er det er bl.a. det du betaler for smiley Når vores har haft øremider så klør de, og virker ikke yderligere ømme.

• #3   24. apr 2013 Hvis øremiderne har givet øregangsbetændelse, gør det ondt - også, hvis han har kradset sig, så han har fået sår/rifter i øreflapperne.

Hvis rensemidlet fra dyrlægen indeholder sprit, gør det selvfølgelig også ondt.

Får han øredråber, f.eks. Fucidin, samtidig?
    Det bruges ofte både til øregangsbetændelse og bekæmpelse af øremiderne.

Dyrlægen kan (i hvert fald til katte) give en indsprøjtning med Dextomac.
    Det dræber både lopper, orm og mider.

Og mod øremider kán man også komme 1-2 dråber loppemiddel lige foran øreindgangen. Det skulle hjælpe.

• #4   24. apr 2013 natravnen: han får sådan noget vi skal sprøjte i øre med hver dag i en uge, er ikke lige hjemme så kan ikke lige huske hvad det hedder. sys bare det er synd han piver når man gør det, men han ryster dog ikke så emget på hovedet mere samt hans øre er ikke rigtig røde mere heller smiley

har godt hørt det der med loppe middel i øret, plus nogen siger madolie men har ikke ville gøre de ting uden dyrelægen var inde over så vi holder os bare til det vi har fået smiley

• #5   24. apr 2013 giv ham noget advocate... det er til nakken mod lopper flåter orm mider ja alt det som de lige får de der små vovser... det er bare og købe en pakke så har du til hele sommeren...

• #6   24. apr 2013 Advocate skal man have igennem dok dyr...

• #7   24. apr 2013 VIRKER DET DER ADVOKATE OSSE TIL KAT?

• #8   24. apr 2013 hov uden ccaps lock xD

• #9   24. apr 2013 Når mine har haft øretuder har jeg bare renset ørene med det jeg plejer og så har vi fået noget fra dyrlægen til at give i nakken. Man kan også give en sprøjte der er MEGET billigere end dryp, men ikke alle hunde kan tåle det og der er derfor observeret dødsfald. Jeg sparer ikke de penge;)

• #10   24. apr 2013 ja det gør det virker både til kat og hund... du skal bare vide vægten før du går op til dyrelægen

Kommentér på:
spørgsmål ang øre mider

Annonce