{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MaxiZoo køber Petworld
  • #1   2. dec 2020 Sikkert endnu mere ens sortiment. smiley

  • Christine  M
    Christine M Tilmeldt:
    dec 2020

    Emner: 1 Svar: 5
    #2   2. dec 2020 Jeg spurgte en Petworld medarbejder i søndags om de vidste noget specielt omkring det. Hun sagde desværre, at Maxi zoo ikke har tænkt sig at beholde nogle at Petworlds koncepter, og at det hele bare bliver til Maxi zoo smiley Mega træls


  • #4   2. dec 2020 Jeg handler aldrig i Petworld, selvom vi har begge muligheder her. Petworld har alt for stor udskiftning i personalet her, man møder aldrig den samme person to gange, der er hele tiden udskiftning i personalet, og jeg har ingen følelse af en ordentlig vejledning. Mit barnebarn har indenfor et halvt år fået både en kaninunge og en kattekilling, og først da hun kom til MaxiZoo, fik hun svar på de spørgsmål hun havde.

  • #5   2. dec 2020 Jeg må så sige at jeg bruger hverken Petworld eller Maxi Zoo til vejledning af nogen art. Jeg køber bare i deres butikker. Der sidder helt sikkert nogle kompetente medarbejdere derude, men ordentlig vejledning er ikke det jeg forventer når jeg træder ind i butikkerne.

    Jeg synes Petworld og Maxi Zoo minder meget om hinanden i forvejen, så jeg er da spændt på at se, hvordan det ændrer sig. I forvejen er alle de hundeting, jeg ønsker mig, nogen der ikke findes i butikkerne. Så endnu mere ensartet sortiment kan jeg kun se som en ulempe.


  • #6   2. dec 2020 vi har en af hver her i byen og maxizoo er dyre end petworld

  • #8   2. dec 2020 Jeg bruger mest maxizoo, så for mig betyder det ikke så meget.
    Men flere steder ligger de da næsten side om side, så nogle må da lukke fremfor bare at blive til en maxizoo.

    Men er da spændt på at se hvad der sker.


  • #9   2. dec 2020 Jeg kan bedre lide udvalget af udstyr i petworld. Men nej jeg bruger dem ikke meget.

  • #10   2. dec 2020 Det betyder vel lukning af flere butikker, da de jo ofte ligger side om side.

    Jeg er ikke imponeret af sortimentet nogle af stederne og forstår ikke hvorfor man altid skal i online butikker for at finde ordenligt kvalitets træningslegetøj mv.

    Derudover så er priserne på deres ting faktisk også høje. Forleden da Maxi Zoo havde minus 20 procent på alle godbidder, var jeg derinde fordi jeg troede at jeg kunne gøre en god handel, men det viste sig at det faktisk var billigere at købe hos hundeparadiset, trods procenterne, som også leverer gratis til min fordør, hvis jeg køber for mere end 400 kr. Det samme har jeg prøvet i Pet world.

    Det skal siges, at jeg køber naturlige tyggeting.


  • #11   2. dec 2020 Det er på den lange bane godt for os forbrugere tror jeg.

    Det mindede jo hinanden, og der var ikke forskel synes jeg.

    Nu er der plads til, at der kommer en ny udfordrer på banen, og havde jeg tiden og pengene, så var det da det rigtige tidspunkt at starte en ny kæde op.

    Man kunne måske tænke lidt franchise?

    Lur mig, om der ikke kommer en ny iværksætter som gerne vil tage det marked nu.


  • #12   2. dec 2020 Vi har begge dele i byen og jeg handler sjældent i petworld.
    Deres sortiment er for kedeligt og personalet er ikke til den store hjælp her i byen.


  • #13   2. dec 2020 Men hvad sker der i de byer, hvor der er begge dele? nedlægges petworld så?

  • #15   2. dec 2020 Her i Aarhus og nær-omegn har vi flere af begge ... og vil sige i Tilst er MaxiZoo den mest velassorterede, i Viby er det Petworld .. så tror det er lidt forskelligt ..

    men jeg bruger dem nu heller ikke til meget, køber primært flåtbeskyttelse der ..


  • #16   2. dec 2020 Jeg bliver da ked af det hvis petworlds kommer til at forsvinde og kun bliver til maxizoo.
    Fordi maxizoo har nærmest intet udvalg til små gnavere fx. kontra Petworld da trods alt har noget.

    det eneste jeg bruger maxizoo til er dåsemad og engang imellem godbidder og legetøj.



  • #17   1. mar 2021 Her i byen lukker den "normale" maxizoo og åbner igen i petworldslokaler, så der ikke er 2 butikker her i byen

    https://frdb.dk/artikel/to-k%C3%A6ledyrsbutikker-bliver-til-en-maxi-zoo-overtager-petworlds-placering


  • #18   22. apr 2021 I Esbjerg lukke de maxizoo og flytte til petworld køber kun foder når det er rigtig gode tilbud til hunde , godbidder købes på market ja lige nu i deres butik , fugle frø købes i dyrebutik i gram da det der er billigst for sække med 25kg fiske foder købes ved fiske opdateret , og sætter maxi zoo prisen op på foder igen bliver det købt på nettet igen

Kommentér på:
MaxiZoo køber Petworld

Annonce