{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Meget skuffet... (Meget langt) {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig blevet meget skuffet over to personer..
Som spreder rygter om Bonzo er sindsyg og hva har vi...
Fordi han har været oppe og slås to gange. Så jeg pludselig en ejer der ikke fatter en meter og slet ikke forstår hundesprog!

Bonzo blev overfaldet meget alvorligt som lille, hvor jeg brugte meget tid på at rette ham op igen. Han har altid haft lidt tilbage og det har jeg aldrig lagt skjul på overfor nogen. Bonzo blir sur hvis en anden hund forsøger at tage hans pind, eller hvis de spiller op til ham, ved enten at knurre eller andre dominerende ting.

Den ene hund har han leget rigtig godt med mange gange, lige indtil en pind kom i mellem dem, jeg forsøger at stoppe dem, mens ejeren blir sidende på en bænk og siger de nok finder ud af det, da de så "springer" på hinanden kan ejeren så se det nok ikke er noget de lige selv finder ud af uden alvorlige skader. Så vi får dem fra hinanden og derefter er der intet imellem dem. Bonzo får så meget uheldig fat i dens ører og der er hul igennem, den får så bidt 3 store huller i Bonzo. Min forsikring dækker deres dyrlæge regning, men vi blir så uvenner i den tid forsikringen behandler sagen og nu blir Bonzo kaldt for en sindsyg hund og jeg en ejer der er snot dum. Øv!

Den anden episode er også med en han hund, hvor vi er en flok der skulle mødes for at ville gå en tur, (der er oven nævnte hund også med, hvor de leger godt) men da vi så mødes siger en af de andre det er bedst jeg slipper Bonzo så han kan hilse, jeg slipper ham, da jeg stoler på ham der siger det. Bonzo går så hen imod en han der er med og inden jeg når at komme hen til ham er de oppe og toppes, men ikke noget alvorligt for da jeg fik fat i Bonzo stoppede de med det samme. Der får jeg så skyld for mellem linierne at Bonzo har ødelagt deres hund. En der er med på turen siger hun ikke forstår hvorfor den ikke overgav sig for Bonzo med det samme i det Bonzo er ældre end ham.

Synes det er træls der blir pyntet på historier om Bonzo.. Der vil altid være to sider af historien..

Skulle bare lige ud med det, da jeg synes det er fejt at kalde mig for en person der ikke fatter en meter bare fordi man er uvenner og at min hund er sindsyg! :O(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget skuffet... (Meget langt)
Kommentér på:
Meget skuffet... (Meget langt)

Annonce