2.860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Zoologiske haver som er egnet til min hund? Zoologiske haver som er egnet til min hund?

Jeg vil spørge, om der er nogen, der ved, hvilke zoos man må besøge med sin hund? Min skat elsker nemlig at se nye dyr som heste, køer og så videre. Og måske der også er nogen, der har positive erfaringer?

Negative kommentarer frabedes tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zoologiske haver som er egnet til min hund?
  • #1   6. maj 2021 Jeg tænker at Google er din ven ift at finde ud af hvor/om hunde må medbringes.

• #3   6. maj 2021 Mener ikke der er nogen hvor dyret ikke må komme i zoo, der kan dog være områder i zoo, og ikke ind til dyrene

• #4   6. maj 2021 Hunde må fx ikke medbringes i København zoo

• #7   6. maj 2021 Vi har haft Lulu med i Givskud en del gange smiley det er kun når man skal køre inde ved løverne, at man ikke må have hunden med.

• #8   6. maj 2021 Vi skal med hundene til Nordjylland til sommer. Vi har planer om Aalborg Zoo. Sidste år var vi i Givskud og havde begge hunde med.

• #9   6. maj 2021 I Knuthenborg må der medbringes hunde, dog må de ikke være med i bilerne, når man kører ind til tiger og ulve anlæg smiley
    Sam har været der 2 gange, en rigtig god omgang miljø træning, kun positive erfaringer herfra.

• #10   6. maj 2021 Skye var i Jyllands Park Zoo for første gang i går. Den er ideel synes jeg, da der er god plads, og dyrene er meget nysgerrige over for hunden og omvendt, uden at de stresser over, at se en vov ... med undtagelse af løvinden, der synes Skye skulle have tæsk hæh he.
    Der er opsat vandskåle etc. rundt omkring i parken.

• #11   6. maj 2021 Skye forelskede sig i aberne ...

profilbillede
  • #12   6. maj 2021 Men da hun rækkede tunge af dem var der en der angreb ... pyh ... så vi måtte forbi igen på vej ud, så de alle endte med en god oplevelse smiley

profilbillede
  • #13   6. maj 2021 Meget sur løvinde, hun stalkede Skye, som ikke opdagede løven, før den lavede udfald, selvom der jo ikke var den store afstand. Det er Skye den kigger på ...
    Så spændende at se dyrene interagere smiley
    De fleste dyr ville helt tæt på, især klovdyr som rensdyr, llama, æsler etc. Odderne kom helt helt tæt på, det samme med emuerne.
    Det bliver det sjovere, når man deler turen med vovsen smiley

profilbillede
  • #14   6. maj 2021 Jeg har et par gange været i Givskud med Tucker, det har været en rigtig fin oplevelse.
    - Bortset fra at de eneste dyr Tucker synes var interessante, var marsvinene (som vi også havde derhjemme) smiley

Til gengæld sjovt at se ulvenes reaktion da de spottede ham og fulgte os rundt.

profilbillede
  • #16   7. maj 2021 Givskud er fantastisk med hund.
    Man får faktisk bedst set ulvene, når man har hund med.
    Når jeg har mine huskytæver med, kommer hannerne og byder op til leg. Det er helt fantastisk at se dem kommunikere gennem glasset med præcis de samme signaler.
    For to år siden gik en unghund og en ulv i legebuk på præcis samme tid gennem glasset. Det var fedt.

• #17   7. maj 2021 Der ligger også en lille Zoo i Nykøbing F, hvor man gerne må have hunde med.
    Mine har også været med i bla. Knuthenborg og Givskud igennem årene, og jeg er enig med de andre i, at det er en virkelig stor oplevelse - både for hundene og for dyrene i Zoo.

Jeg har dog aldrig haft dem med inde og "hilse" på ulve. Det lyder fantastisk Malene smiley

• #18   7. maj 2021 Vi har gennem mange år været i Ålborg Zoo med vores hunde, og der er virkelig fint at have hunde med.......indtil vores newffer - han forelskede sig vildt og inderligt i en æselhoppe, og ikke ville gå derfra igen. Det var en meget underlig oplevelse smiley

Et andet sted i Nordjylland er Farm Fun i Ålbæk (mellem Frederikshavn og Skagen) der er hunde også meget velkomne.

• #19   7. maj 2021 Sååå vildt med så mange gode kommentarer, takker! Umiddelbart lyder Givskud som det rigtige, da der er ulve, som jeg altid har drømt om at lade min egen ulvehund se. Og også gorillaer, som er så fantastiske dyr.

I fortjener et musikalsk værk som tak:

https://www.youtube.com/watch?v=UsnJRyTlFb0

• #20   7. maj 2021 Munkholm zoo er hunde også velkomne, der har vi holdt kenneltræf og været en flok mennesker med ialt 16 whippets som mødtes smiley

Vi har holdt whippet/myndetræf i både Givskud og Aalborg også gennem årene, det har altid været en succes en enkelt gang lige spændende nok, da Ghini pludselig fik den ide, at hun ville ind og hilse på ulvene, lettede og sprang over hegnet. Havde Thor ikke haft et godt tag i snoren, var hun nok endt som ulvefrokost.

Hun var næsten 9 år gammel på det tidspunkt og har aldrig, hverken før eller siden sprunget over et hegn, hvor hun ikke kunne se, hvad der var på den anden side, så hvad der stak hende, ved jeg ikke, men vær obs på, at hegnet flere steder ikke er højere, end at de fleste mellemstore og store hunde med lethed kan springe over og selv den mest "fornuftige" hund kan pludselig få sjove ideer smiley

Her ser en af Bianchis store hvalpe nærmere på en gris i Munkholm

profilbillede
  • #21   7. maj 2021 Vi kan også klart anbefale Aalborg zoo smiley vi kommer der ofte med hundene og de har en fest smiley

profilbillede
Kommentér på:
Zoologiske haver som er egnet til min hund?

Annonce