{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Jeg står i en kedelig situation... {{forumTopicSubject}}

Skal passe min venindes hund Samson idag, da hun er på arb. Da jeg kommer ned for at hente ham (3 veje herfra) kommer der den værste lugt mig i møde.. Han havde skidt og brækket sig overalt!!! og jeg mener OVERALT!!!!!!! møbler, vægge , gulv osv osv... Han har været til dyrelægen 100 gange med det samme problem før, og han er på specielfoder... Men denne gang var det anderledes da det var fyldt med blod... Jeg bar ham op i bilen og kørte hjem til os med ham... prøvede at få kontakt med veninden flere gange på hendes egen mobil, men uden held.. Til sidst efter 24 forsøg til 118 fik jeg et nr til der hun er idag på arbejde. Hun brød helt sammen, da jeg fortalte at Samson var meget syg... Jeg sagde jeg sagtens ville køre til dyrelægen, men jeg ville ha hun skulle være der, da jeg tror dyrelægens beslutning er at han skal ha fred. Han er 10 år, og det kan ikke blive ved det her... Hun ville selvfølig aflyse sin nattevagt og sige til aftenholdet hun skal hjem, men de menete at det var noget jeg kunne tage mig af... Møgkællinger!!! Nu sidder jeg og venter på at hun ringer for at give mig et svar på hvad vi gør... Samson har gået lidt rundt, men er afkræftet... puhaaa... Har vurderet at det godt kan vente lidt endnu med dyrelægen, så håber bare hun snart kommer hjem...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg står i en kedelig situation...
Kommentér på:
Jeg står i en kedelig situation...

Annonce