{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Når jeg står op i week-enden er jeg en ALIEN! {{forumTopicSubject}}

Når jeg står op senere, end min mand og hund og den sidder, på skødet af ham, har den tilbagelagte ører og vil ikke se på mig??, prøver jeg at kysse min mand og sige god morgen, så knurrer Caro højlydt??, går jeg på wc først, så hopper Caro ned i sin kurv??, når jeg kommer ind i stuen og så snart, jeg sætter mig i sofaen, kommer Caro hen til mig, med det samme og skal nusses??. Jeg har sagt til min mand, at han skal smide Caro ned på gulvet, når jeg står op og så har jeg, sat mig demonstrativt på skødet af min mand og kysset ham højlydt ?? Caro nægter at se på os. Han er 7 år og han blev kastreret for 4 mdr. siden, han har ikke ændret sind, kun vægt ?? p.s. han er en meget kærlig hund


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når jeg står op i week-enden er jeg en ALIEN!
  • #1   7. okt 2017 At hunden ikke vil se på dig, kan være et dæmpende signal (svært at sige, når nu man ikke kan se det).
    At hunden knurrer kan både drejer sig om ressourceforsvar eller det kan være, at den føler sig presset, når den sidder på skødet, og du prøver at kysse manden (gætter på, at du jo læner dig indover hunden mm.).

    Det giver helt fin mening at han smider hunden på gulvet, når du står op - så slipper man for konflikter og trælse situationer. Der er dog ingen grund til ligefrem demonstrativt at sætte sig på skødet af manden - hunden lærer hverken mere eller mindre af, om du bare siger hej, giver et kram eller ekstra demonstrativt sætter dig smiley
    Men jeg ville nu alligevel prøve at finde ud af, hvad der udløser knurren, så det, om nødvendigt, kan trænes. Er det f.eks. resssourceforsvar, ville jeg helt sikkert arbejde med det.


  • #2   7. okt 2017 Har du prøvet at rede dit hår , inden du kommer ind i stuen ... det kan være hunden ikke kan lide dig med morgenhår .... smiley
    Jeg kan blive bange for mig selv , hvis jeg ser mig i spejlet om morgenen .... Ha ha ha


  • #3   8. okt 2017 Prøv at lån bogen, Alfasyndromet (mener forfatteren er Anders Halgren) på biblo og læs den, jeg tror, I vil få nogle aha-oplevelser og måske et nemmere liv med jeres hund smiley


Kommentér på:
Når jeg står op i week-enden er jeg en ALIEN!

Annonce