{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Erfaringer med mavesår hos hunde. {{forumTopicSubject}}

Billed for blikfang.

Er der nogen der har erfaringer med det? Det er ikke min egen hund men en bekendt der har en hvid schæfer på 1.5 år som siden marts 2021 har døjet med mavesår.


Hun køre nu på gastrointestinal lov fat men så kommer det andet problem at hun er for tynd og svær at fede op specielt på low fat men det er anbefalet grundet mavesåret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med mavesår hos hunde.
  • #2   22. nov 2021 Fik hun medicin eller kun ændret i foder?

  • Hera-pigen
    Hera-pigen Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 52
    #4   23. nov 2021 Min tidligere hund fik konstateret kronisk mavesår da han var ca. 3 år.
    Jeg skiftede til BARF - hvilket han absolut ikke var ked af smiley Det kørte han på 100% indtil han som næsten 11 årig blev syg (af andet) og derfor aflivet.
    Når han ind imellem fik "anfald" med for meget mavesyre fik han Antepsin (tablet) og et stykke ristet brød/tørt flute eller lign. (noget jeg sørgede for altid at have i huset), så gik der ikke lang tid før han faldt til ro igen. Fik han flere anfald indenfor kort tid fik han en periode på ca. 14 dage hvor han dagligt fik 1 Pantoprazol tablet.
    Når først man kender tegnene på et anfald, og ved hvad man skal gøre, så er det faktisk nemt at håndtere.


Kommentér på:
Erfaringer med mavesår hos hunde.

Annonce