{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Black friday tråden
  • #3   26. nov 2021 Jeg har kun købt hundemad som var på tilbud. Det var dog "kun" 20% men da jeg køber stort ind, så blev det alligevel til lidt smiley

Jeg skulle alligevel snart have forsyninger hjem, så jeg sprang til da jeg så det var nedsat smiley

• #4   26. nov 2021 Ikke noget jeg ikke ville have købt alligevel - en sæk hundefoder og en ny snor.
    Det der med at spare x % er jo meget fint - men hvis man ikke mangler noget, så er der jo stadig købt for mere end nødvendigt

• #7   26. nov 2021 Jeg har det lige som Isabelle.
    Og som Jeanette elsker jeg også at give gaver.
    Men jeg orker ikke at rende rundt mellem alle de mennesker og blive skubbet og puffet til, og da slet ikke i den her corona tid. Hvorfor udfordre skæbnen bare for at købe noget kun fordi det er lidt billigere.

• #10   26. nov 2021 Vi skal ned i byen og se julelys og kigge lidt butikker smiley det skal nok blive hyggeligt - så må vi se om vi får brugt nogle penge smiley

• #12   26. nov 2021 Jeg har indtil videre købt 2 par træningsleggings til mig selv, der ikke lige var planlagt, men jeg mangler og med 85% rabat var det næsten dumt ikke at gøre det, men jeg ved jo så også at jeg får dem brugt smiley

Så har jeg kigget på nogle julegaver, men har endnu ikke købt noget, om jeg finder de helt rigtige gaver må tiden vise.

Og så har jeg hos en opdrætter der selv syer ting, købt 6 stk legetøj på tilbud, som især Teemo elsker. De har den perfekte størrelse til de små og til træning. det er nok den eneste ting jeg pt har købt, som jeg ikke lige stod og manglede.

Jeg handler kun på nettet i dag, for jeg skal heller ikke ud blandt mennesker, og så har jeg en liste med de ting jeg mangler, så jeg ved hvad jeg går efter.

Jeg kommer til at købe foder, men der er egentligt ikke tilbud på det jeg mangler, så det er bare fordi jeg alligevel skulle købe det, så det har ikke så meget med black friday at gøre.

For mit vedkommende er black friday jo egentligt bare en rykning af nogle af de ting jeg alligevel ville købe, så bliver julehandlen fra min side jo så bare det mindre.

• #13   26. nov 2021 Jeg har købt to KONG classic og noget potevoks med 30% rabat og så har jeg købt et klippekort til 5 timers hundemassage til en rigtig god pris.

• #14   26. nov 2021 Jeg har købt alle julegaver og en hulens masse hundefoder - så kun ting, jeg alligevel skulle have købt - bare meget billigere.

• #15   26. nov 2021 Jeg har købt julegaver. Det skulle jeg jo have købt uanset, nu har jeg bare kunne købe til bedre værdi.

Jeg køber sjældent noget specielt til Black Friday, for så gode er tilbuddene som regel ikke alligevel, så det er mere hvis der er noget jeg alligevel mangler.

• #16   26. nov 2021 Jeg har købt et køl/frys. Jeg skulle alligevel ha udskiftet så det blev nu...

• #17   26. nov 2021 Jeg har købt alle julegaverne og nogle ting til hundene som jeg næsten manglede smiley

• #19   26. nov 2021 Jeg har kun købt online. 4 par træningsbukser til 340.- med fragt og det hele. Lækkert! smiley Jeg stod også og manglede nogle nye - jeg havde kun ét par tilbage, her til sidst, som efterhånden vel er 3 år gammel smiley

• #20   26. nov 2021 Vi tog en tur til dollardog i Helsinge efter arbejde idag, vi har skam shoppet lidt, men det var nu ting vi manglede i forvejen, sikke en stor lækker butik, Sam fik charmet hele personalet og alle kunderne, og hilst på et par søde hvalpe smiley
    Der kommer vi gerne igen smiley
    Så fik vi kombineret det med en 4 km gåtur i nyt område, så Sam glad!

profilbillede
  • #21   26. nov 2021 Dagens shopping blev vådfoder, godbidder og et back on track dækken smiley

profilbillede
  • #22   26. nov 2021 Jeg har købt 3 nye T-shirts, som jeg alligevel havde brug for. Julegaver skal jeg kun købe 1 af men jeg har ikke fået nogen ønskeseddel endnu.
    Men til gengæld skal vi ud og prøve/købe en ny bil på søndag. Så der skal jo købes gitter i Sverige. Vi sparer på pengene, så vi kan købe de få ting, som vi mener bilen mangler.

• #23   26. nov 2021 Jeg fik købt den sidste julegave, jeg handler altid på nettet, er ikke glad for stimlen sammen i butikker smiley

• #25   26. nov 2021 Jeg faldt over black week på min yndlings tøj-hjemmeside der havde 50-80% rabat, så jeg har købt en ny vinter garderobe. smiley

• #26   27. nov 2021 Intet overhovedet.
    Dvs jeg hentede et ja tak-tilbud i vores lokale Superbrugs. 4 pk marcipan til 25 kr/pk.

• #27   27. nov 2021 jaaa var i vores lokale superbrugs der var godt nok kalenderlys, store og flotte -60% så 11kr. det skulle jeg selvfølgelig have haft alligevel, men det var da et kup!

• #29   27. nov 2021 En drivhushylde, nye tursko og lidt tøj. Alt sammen noget jeg har gået og ventet på skulle komme på udsalg til Black friday.
    Idag skal jeg i Plantorama og Maxizoo og kigge lidt:)

Ingen julegaver, har ikke fået ønsker fra familien endnu..:)

• #30   27. nov 2021 A-S

Maxi zoo havde kun black friday i går, men der kommer cyper monday, med rabatter. Men det er opdelt i timer a 6 timer, i 4 kategorier

• #31   27. nov 2021 Jeg fik købt gave til min mor. Hun har ønsket sig rosemunde ærmeløse bluser. 'De er aldrig på bud' sagde hun.
    Men kan da afsløre at de faktisk var til halv pris i går. Så i stedet for at kun få 2, får hun 4

• #32   27. nov 2021 Jeg gad godt at jeg havde haft en ønskeseddel til mine børnebørn, men den var ikke klar til Black friday smiley
    Men fik købt ny flexline til Albert

• #33   27. nov 2021 Jeg fik købt julegaver til næsten hele banden smiley

Alt var noget, vi alligevel skulle ud og købe, så ventede til i går og tog procenterne med som bonus smiley

Og så får ungen fået nye sutter…de var på tilbud og med fri fragt smiley

Alt er købt på nettet…nemt og bekvemt.

• Dog Lover
    Dog Lover Tilmeldt:
    feb 2016

Emner: 8 Svar: 133
    #34   27. nov 2021 Jeg fik købt de julegaver der var oprigtigt på tilbud, har holdt øje med priser så ved hvor jeg kan købe og hvor jeg skal passe på. smiley

Og så købte jeg en ny gamer stol, trængte, da min 9 år gamle stol ikke kan så meget mere. smiley

• #35   27. nov 2021 jeg fik købt nogle julegaver, og det var gode % besparelser på, så jeg kom indenfor julegave budget med nogle ting der ellers ikke ville være givet ..

har ikke købt noget der ikke skulle købes alligevel

• #36   28. nov 2021 Tak Salla, jeg endte faktisk med at købe de tørrede ting jeg skulle have i Plantorama. Det var jo et veritabelt helvede i Plantorama, så udsigten til at skulle videre i et nyt varehus kunne jeg ikke med smiley
    At vi så ingen tyrepenisser fik, må vi jo så prøve at leve med smiley

• #38   29. nov 2021 Har købt et køleskab og 3 lysestager smiley online, jeg gider ikke ud i butikker mere (kun butikker med ting til hundene) smiley

• Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #39   30. nov 2021 Jeg fik med møje og besvær købt lidt halvstort ind smiley

Julegaverne havde jeg klaret på forhånd, men jeg havde samlet en lille liste sammen over ting, som jeg bare ikke har fået mig sammen til at købe i årets løb; en lænestol, som jeg havde været på udkig efter siden flytningen, et par gummistøvler og et par sko, som jeg burde have købt for et par år siden, og en ny opvaskemaskine, som røg på listen for nogle uger siden, da en mus åd afløbsslangen på den gamle smiley

Fredag sluttede med, at jeg ikke kunne beslutte mig for noget som helst, så jeg bestilte en palle træbriketter. Lørdag fik jeg langt om længe bestilt en lænestol, søndag fik jeg styr på gummistøvlerne, og i går lykkedes det langt om længe at finde en opvaskemaskine, som kan leveres inden for en overskuelig fremtid smiley

Skoene får til gengæld lov at vente. Jeg arbejder alligevel hjemmefra, så jeg overlever nok at lappe de gamle med gaffatape smiley

• #41   1. dec 2021 Vi får leveret vores tørretumbler i dag. Vi har levet uden, siden vi flyttede ind i juli, men det begynder at være svært at nå at få tøjet tørt udenfor, så det var desværre nødvendigt. En lampe fik vi også købt, vi har en hyggelig, men mørk, stue, så lys skal der til.

Til mig selv fik jeg købt to par bukser. Om jeg manglede dem? Tja. Det ved jeg ikke. Men jeg elsker mærket og de er kun på tilbud den ene gang om året. Og jeg er glad for dem!

Kommentér på:
Black friday tråden

Annonce