{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

En ny oplevelse {{forumTopicSubject}}

Ozzy prøvede noget i dag for første gang i hans liv.
Jeg var ret spændt på hvordan han ville tage det, han var ikke begejstret, men tog det pænt = han blev ikke sur eller gik i panik.

Ozzy kom i bad smiley

Ozzy bliver 9 år til oktober, så det var på tide at han skulle vaskes. Vi tog en tur til maxi-zoo og fik det gjort der da der var bedre muligheder end i hjemmet.

Så nu har jeg en velduftende hund, så det bliver en fornøjelse når vi skal sove i nat??.

Hesten havde jeg også gang i med vand og sæbe, dog ikke i maxi-zoo eller kropsvask, han nøjedes med hale, man og ben ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En ny oplevelse
  • #3   30. jul 2022 Man bader selv hunden.
    Havde karret i 15 minutter hvor der vaskes og fønes.
    50 kr. incl. shampoo og balsam.
    Det er ikke i alle maxi-zoo der er den mulighed.


  • #5   30. jul 2022 Det er kun i nogle af butikkerne, dem som har været petworld, dog var det heller ikke alle petworld der havde bad. Vi havde ikke. Det er en maskine med et kar, mulighed for at tøjre hunden, og ja, det er oppe i en god arbejshøjde. Mega smart

  • #6   30. jul 2022 Det er nemlig megasmart, så hvis Ozzy skal i bad igen, så bliver det samme sted.

    Der var også et forklæde man kunne benytte samt rene håndklæder. Et bord og en hundekam. Manglede kun en saks, men ville alligevel ikke kunne klippe Ozzy selv.



  • #7   30. jul 2022 Helle A

    Gad vide om det evt er noget andre også ønskede, at der var en saks? smiley for så kan jeg evt godt foehøre om det er muligt at få.


  • #8   30. jul 2022 Isabelle: Hvis dine hunde var lidt mindre, kunne du købe et babybadekar på stativ. Sådan et har jeg, og det er guld værd smiley

    Salla: Ved du om der er nogen steder i Odense, hvor man kan vaske hunden?
    Jeg har tidligere (mens jeg havde en større hund) benyttet mig af det, når der var hundevask hos dyrlægerne i Rosengårdcentret.


  • #9   30. jul 2022 #8
    Jeps smiley du skal ud til maxi zoo, grønløkkevej 9E. De er de eneste på fyn, der har hundevask smiley den ligger ret tæt på Føtex, vesterbro.

    Tilføjet
    Der går bus derud, hvis du ikke har bil, og hvis du har bil, så obs på at få sat p-skiven


  • #10   30. jul 2022 Tak Salla smiley
    Jeg skal ikke bruge det lige nu, men jeg satser jo på at få fingrene i en portugisisk vandhund, og den kan ikke komme i bad i mit babybadekar smiley


  • #11   1. aug 2022 Jeg mener den i Roskilde (overfor Biltema) har en hundevask også. De har ihvertfald haft smiley

  • #12   6. aug 2022 Jeanette, det var netop den jeg var i smiley

Kommentér på:
En ny oplevelse

Annonce