{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træls hund
  • #1   13. sep 2007 Jeg er træt af at Blackie altid har sin snude i Moniques røv !
    Jeg er træt af at han graver i min have.

Jeg er træt af at Monique gør af skraldemanden, pakkeposten, avisdrengen osv
    Og så kan hun altså også godt lade være med at grave i min have !!

• #2   13. sep 2007 Jeg er træt af at Paskal ikke er renlig at jeg min skal bruge 30min i haven om morgen for at få ham til at lave noget og så er det ikke en gang sikkert at han får det gjordt og så ligger den i stuen når jeg kommer hjem istedet.
    Det er træls han er så navøs fordi han trækker sig hvis et blad vifter.
    Jeg er træt af at han ikke kan sige til når han skal ud så hvis man ikke holder øje med ham tisser og skider han inde, han er 9måneder.

• #3   13. sep 2007 - Jeg er træt af Ben altid piver når han ikke får opmærksomhed
    - Syns det er træls han er nervøs ved en person som har været hos oz hele dagen.
    - Syns det er trælst at han er bange for en bamse.

Hehe

• #4   13. sep 2007 jeg er mega træt af Nalda æder sit eget lort og mine køkkenstole

• #5   13. sep 2007 Jeg er træt af, at spencer puster sig op og spiller smart når han ser en anden hanhund.

• #6   13. sep 2007 Ih jeg synes det var træls, at Q dagen før Junior Dm var SÅ dygtig, og så på dagen.. BANG, så gik det så rædsomt! Hun stak af to gange :S Og dagen efter - der kunne hun selvfølgelig igen xD

• #7   13. sep 2007 Jeg er oz træt af han savler så meget
    træt af han tigger
    træt af han ALTID tror vi skal noget så snart vi rejser oz

• #8   13. sep 2007 Looooool.....jeg har ikke en gang nogle ting jeg er træt af.

Men jeg går straks i tænkeboks ;o))

• #9   13. sep 2007 Gg fed tråd.. smiley

Ehmm jeg er træt af Stella kan splitte hele huset ad, når Thomas kører på job om morgen til trods for jeg er hjemme og hun kan komme ind til mig i sengen, så det er slut med at sove længe!
    Jeg er træt af hun ikke kan lade Janick's legetøj være, skidesynd for drengen at hunden æder hans legetøj!
    Er træt af Money's gøen af alt!
    Er træt af de to kællinger leger i vores pool, så de vælter ned i det lækre regnvand der er i den og de så bare løber ind i huset bagefter!!!
    Er træt af de ikke kan lade mine krukker i gården være i fred..

Åhh kunne jo blive ved, men hva pokker de er jo kære de to skabninger med alle deres fejl.. smiley

• #10   13. sep 2007 Jeg er træt af at falde over Dina i køkkenet når jeg laver mad.
    Jeg er træt af hun bliver våd i regnvejr.
    Jeg er træt af at hun ikke kan finde ud af om hun vil være inde eller ude.
    Jeg er træt af hun ikke vil accepterer andre hunde på besøg hjemme.
    Gud hvor jeg bare elsker min hund ;0)

• #11   13. sep 2007 Ja jeg er træt af at Tyson gør af den mindste lyd ude fra. Ved godt han passer på men det er da rigtigt trælst at han begynder at gø over ingenting.

• #12   13. sep 2007 Er også træt af at hun er så..IH!! Irriterende at gå med om efteråret - bladende der flyver rundt er mere sjove end at koncentrere sig om IKKE at gå ind foran mig, så man er ved at vælte xD

For stamtavler - Ej det med foderet er da også træls !

• #13   13. sep 2007 Hvor er jeg glad for at høre at det ikke kun er min hund der er træls :o)

Jeg bliver i helt godt humør for min er alligevel ikke SÅ træls !!!

• #14   13. sep 2007 Jeg er træt af at Poco gør af de stakkels post/avis og reklame-bude.
    Jeg er træt af at hun er så glad for kattene at hun nærmest overfalder dem med kys når hun ser dem, og skræmmer dem væk...
    Jeg er træt af at hun tisse/drypper hver gang hun møder andre, både mennesker og dyr. Det er så pinligt!! Og ufedt når hun hopper begejstret rundt på 2 kvm og tisse/drypper over det hele....

• #15   13. sep 2007 Tina - Haha, ja. Når man så tænker over det - så er ens hund jo et pragteksemplar smiley

• #17   13. sep 2007 hmm jeg er træt af at Rocco spiser alle vores fjernbetjæninger (har nu en tilbage)
    han plukker alle vores aviser, magasiner.....
    tisser på gulvet når han er alene hjemme!

Zera og Ronja rykker blomster op af vores krukker når de keder sig!

Men på trods af det er de i mine øjne verdens dejligste hunde c",)

• #19   13. sep 2007 Til Buddy..

-Jeg er træt af at du er bange for månen
    -Jeg er træt af at du hører med r.... når der er noget som helst andet end mig i nærheden
    -jeg er træt af at du er allergisk
    -jeg er træt af at du æder vores sko
    jeg er træt af at du tror du vejer 2 kg og vil sidde på skødet
    -jeg er træt af at du er super vagtsom
    -og så er jeg træt af at du ikke vil lege med frisbee..

Men jeg kan godt lide dig alligevel....!

• #20   13. sep 2007 Jeg er ikke nået og blive træt endnu men det kommer nok med 4 hunde, og så skal i nok få og høre hi hi

• #21   13. sep 2007 Er træt af at Trøffel er så klog, at hun har lært sig at åbne alle køkkenskufferne.
    Er træt af at samle julemandsskæg op fra gulvet og sy hundekurve hele tiden.
    Er træt af at mine sandaler altid skal ligge i vindueskarmen.
    Er træt af at hun er en morgenhund, for jeg er ikke et morgenmenneske!!! - og så er jeg træt af altid at have blå mærker på benene, fordi hun aldrig har lært det der med at stoppe, når hun kommer hen imod en.

• #22   13. sep 2007 jeg er træt af at Galia æder lort og brækker det op igen om natten inde på soveværelses gulvet (gjorde hun i nat)
    jeg er træt af at Galia syntes det er bedst at bo i et nygravet hul under rosenbusken
    jeg er træt af at Jowina har fået en sportsskade i knæet, så hun ikke kan løbe agility i 8 uger
    jeg er træt af at Bianca er så uimodståelig for besøgende at det er umuligt at opdrage på hende
    jeg er træt af at Bianca møffer de to andre når de får lov at løbe frit

• #23   13. sep 2007 he he, jeg vil hellere have en hund derer bange for månen, end en der brækker lort op i soveværelset smiley

• #24   13. sep 2007 camilla...

ohh, hvad gør I så ved allergien (svar måske privat, skal snart ud af døren)

• #25   13. sep 2007 Jeg er enormt træt af at Gaia æder alt hvad hun finder udenfor fx. frøer!!! -dog æder hun ikke lort.. smiley
    Jeg er træt af at Cody tror at bare fordi man (han) er blevet pensionist så er det ok at gå rundt i sin egen verden og hverken høre bu eller bæ når man går tur...
    Jeg er træt af at Flica ikke er den skarpste kniv i skuffen og at hun stortset altid skal gå i vejen...
    Chivas, hmm ham kan man vist ikke rigtig blive træt af... Jo jeg syntes det er træls at han har fået en ide om at fremadsendelse går ud på at løbe lige ud midt i feltet for så at dreje over og stille sig ved forreste venstre kegle når jeg siger stå...! smiley

• #26   13. sep 2007 Jeg er bare træt af mickey ikke advarede oz om han ville vælte en af vores katte om på ryggen, stillede sig med en pote på den bryst og slikkede den i hovedet... Han ku da godt lige havde givet besked om, han havde tænkt sig at gøre noget sødt ved den, så vi havde haft kamera parat... smiley Gg

• #27   13. sep 2007 Jeg er træt af at kuntjo gør når han ikke får opmærksomhed. Jeg er træt af at kuntjo hader de fleste hunde. Jeg er træt af at kuntjo ikke er så god til at adlyde.

• #29   13. sep 2007 Hvor jeg morer mig over alle jeres små bøller.

De lyder nu som nogle dejlige hunde alligevel :O))))

• #31   13. sep 2007 velbekomme - så vare det lidt inden Dharma er klar til agility igen

Kommentér på:
Træls hund

Annonce