739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hund der gør..... Hund der gør.....

Nogen der har nogen gode råd....

Min Nico han gør når han er ude...

Jeg lukker ham ud han hører noget så gør han...
Dem overfor os har hunde der os gør, og det er altså irriterende...
Jeg har været ude og sig FYYYYY og NEEEEJ men lidt efter er den der igen....

Hvad kan man gøre...???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund der gør.....
  • #1   13. sep 2007 Jeg har fra starten sagt nej , hvis mine har gøet , også da de var helt små , hvilket gør de sjælden gør nu , så sig nej , og ros når de stopper smiley

• #2   13. sep 2007 årh så det svært når den overfor også gør... hvis den ene her begynder at gå så begynder den anden også.. og stopper først når den anden stopper...

• #3   13. sep 2007 Læren hunden fra start, at den skal være stille, men samtidigt lærer jeg den, at "gi hals" på kommando.. så det er fint med det.

Babett gør ikke ad nogen, hverken af andre hunde elller mennesker, bare de lår på den anden side af hækken, men så snart de sætte foden inde for matrikele nummeret, eller ind i carporten, så starter hun, og så vil jeg nødigt sætte fingerne ind til hende..

• #4   13. sep 2007 Jeg bruger bare NEJ.nogle gange virker det bedre end andre. det værste er sgu når lillemanden sover og de begge brænder helt af fordi posten kommer. arhhh

• #5   13. sep 2007 mine gøede også som sindsyge når de var i haven.......så begyndte jeg at gå med ud og hvergang de gøede, var det ind.......bare øv.
    Silche var slemmest......så hun kom i snor.....nu bære jeg hende ud, især nå det var lyst..........deres gøen er nu minimeret meget..............:O) Maxie nok fordi han elsker at være i haven........og det er øv at sku ind og Silche fordi "lederen" er med ude og passer på............

• #6   13. sep 2007 Giv ham en god godbod hver gang han ligger an til et bjæf, altså inden han gør som en slags positiv forhindring til et bjæf, brug gerne klikker. Ros ham når han er stille frem for at skælde ham ud når han gør.

• #7   13. sep 2007 Tak for alle jeres svar...

Jeg må prøve med lidt godbider.. Smil..
    Det os bare svært, for når han er ude så fanger jeg ham ik han løber bare, han tror det i sjov...
    Han ELSKER og være i haven, men den gøen er altså irriterende...

• #8   14. sep 2007 Jeg kurerede min Border collie med et sitronhalsbånd.Han holdt nesten helt op.Det skal også nævnes at han var DØV så tilsnakk og godbider var altså lidt nytteløst:-)

Kommentér på:
Hund der gør.....

Annonce